AndroidHealthClinic

Cut kuur

IxXxI

Dutch Bodybuilder
Waardering
3
Lengte
1m92
Ik wil na deze kuur aan mijn cut kuur beginnen ik ga sowieso masteron en trenbolone pakken. Heb namelijk van beide 2 gratis potjes gekregen. Maar wat moet ik hier nog bij pakken. Dacht zelf aan winstrol alleen. Iemand andere ideeen?

Alvast bedankt.

Beetje test. Vraag me alleen af of de mast nog veel toevoegd naast de tren, maar dat kunnen andere hier vast wel vertellen.

Ik wil na deze kuur aan mijn cut kuur beginnen ik ga sowieso masteron en trenbolone pakken. Heb namelijk van beide 2 gratis potjes gekregen. Maar wat moet ik hier nog bij pakken. Dacht zelf aan winstrol alleen. Iemand andere ideeen?

Alvast bedankt.

Als ik je gratis een "potje" deca geef, ga je dat er dan ook bijzetten? Doe eens wat research man.

• Topic Starter Topic Starter
Als ik je gratis een "potje" deca geef, ga je dat er dan ook bijzetten? Doe eens wat research man.

Heb niet om zulke achterlijke reacties gevraagd ofwel 'man'

Heb genoeg research gedaan 'man' maar ben alleen aan t twijfelen wat ik bij mijn cut kuur pak test prop of winstrol erbij 'man'

Heb niet om zulke achterlijke reacties gevraagd ofwel 'man'

Heb genoeg research gedaan 'man' maar ben alleen aan t twijfelen wat ik bij mijn cut kuur pak test prop of winstrol erbij 'man'

Zo, dat valt dan toch niet af te leiden uit je eerste post.

test tren mast is opzich al 'n killer combi!
winstrol is imo zeker niet nodig.
heb je ace en prop of alle bij ent?
als je van die andere snelle esthers hebt zou ik ook test prop nemen...anders gewoon ent!

Alvast bedankt.

Zitten er korte of lange esters in ?

Sowieso test erbij

Terug
Naar boven