Pumpie
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 440
Ik heb vandaag dit voorstel gehad van mijn trainer. Ik heb er net 5 weken Anavar op zitten. Maar daar ga ik nu mee stoppen.
1-8 test E 250mg ew
1-8 mast E 200mg ew
1-4 test prop 100mg E3D (als kick start)
Alle gear van AP.
Nakuur:
Week 11-12
Clomid 50 Mg
Nolva 20mg
Human grade nakuur.
Iemand nog tips? Hcg natuurlijk, maar was niet echt noodzaak volgens mijn trainer. Maar kán eventueel wel als mijn ballen zouden gaan krimpen. Mijn probleem is dat ik het niet in de koelkast kan bewaren ivm thuis situatie cq echtgenote.
Doel: massa vasthouden en cutten tot 6-7%. Zit nu op 8,5%. En zo mogelijk nog 2-3 kilo massa erbij (maar niet noodzakelijk, vet% verlagen is prio) en hardheid.
Eind april ga ik op vakantie en dan wil ik klaar zijn en meteen klaar voor de hele zomer.
Voeding is in orde en zal onder onderhoud zijn. Training is ook in orde.
Ik twijfel nog om t3 toe te voegen
1-8 test E 250mg ew
1-8 mast E 200mg ew
1-4 test prop 100mg E3D (als kick start)
Alle gear van AP.
Nakuur:
Week 11-12
Clomid 50 Mg
Nolva 20mg
Human grade nakuur.
Iemand nog tips? Hcg natuurlijk, maar was niet echt noodzaak volgens mijn trainer. Maar kán eventueel wel als mijn ballen zouden gaan krimpen. Mijn probleem is dat ik het niet in de koelkast kan bewaren ivm thuis situatie cq echtgenote.
Doel: massa vasthouden en cutten tot 6-7%. Zit nu op 8,5%. En zo mogelijk nog 2-3 kilo massa erbij (maar niet noodzakelijk, vet% verlagen is prio) en hardheid.
Eind april ga ik op vakantie en dan wil ik klaar zijn en meteen klaar voor de hele zomer.
Voeding is in orde en zal onder onderhoud zijn. Training is ook in orde.
Ik twijfel nog om t3 toe te voegen

Laatst bewerkt: