AndroidHealthClinic

cut kuurtje

vinie84

Cool Novice
Waardering
0
1-8 test p 100mg( EOD)
1-8 mast p 75mg ( EOD)
1-7 tren a 100mg( EOD)
1-8 winstrol 50mg ED
1-10 proviron 50mg ED

clenbuterol 2weken op 2weken af

8-11 30mg nolvadex

bedoeling om voeding wat aan te passen en laag te gaan in calorieen en niet te veel te verliezen in massa en in BF te zakken

Laatst bewerkt:
skip provi en ruil Nolva voor aro

• Topic Starter Topic Starter
waarom zou jij de proviron weglaten?

1-8 test p 100mg( EOD)
1-8 mast p 75mg ( EOD)
1-8 tren a 100mg( EOD)
1-8 winstrol 50mg ED
1-10 proviron 50mg ED

10-13 30mg nolvadex

bedoeling om voeding wat aan te passen en laag te gaan in calorieen en niet te veel te verliezen in massa en in BF te zakken

proviron overbodig,nolva vervangen door arofix 1 tab voor 4 weken
de tren a 1 week korter dan de rest
lekker kuurtje kerel
succes

ik heb snel last van gyno,daarom dat ik proviron bijneem.
of is dit een slecht ideé

Aromasin of letro nemen tegen tren(prolactine)gyno, geen provi, gaat je niets brengen imo.

....

Laatst bewerkt:
1-8 test p 100mg( EOD)
1-8 mast p 75mg ( EOD)
1-7 tren a 100mg( EOD)
1-8 winstrol 50mg ED

10-13 30mg nolvadex

dit wordt het dan

Ziet er prima uit bro, persoonlijk zou ik alleen de test op 150mg EOD zetten..

---------- Post toegevoegd Fri 13 Jan 2012 om 17:05 ----------

Aromasin of letro nemen tegen tren(prolactine)gyno, geen provi, gaat je niets brengen imo.

Precies, lowdose letro erbij laten lopen, kan ook nog helpen voor de cut resultaten :)
De effectieve dosis van letrozol voor bodybuilding-doeleinden is 0.25 tot 0.5 mg per dag, een hogere dosis kan heel wat bijwerkingen veroorzaken, waaronder een sterk verminderd libido. Nadat een femara-kuur stopgezet wordt kan er ook een rebound-effect optreden van het oestrogeen. Maximale remming van het aromatase enzym werd vastgesteld aan een dosering van slechts 100 mcg (2).
Voor competitieve bodybuilders is letrozol bijna een noodzaak geworden om waterretentie te verminderen, zodat de specifieke look die nodig is in de hedendaagse bodybuildingwereld kan bereikt worden. Men gebruikt het middel dan gewoonlijk in de laatste 4-6 weken voor de wedstrijd, om het overtollige oestrogeen en de waterretentie te elimineren. Men raad aan om na een Femara-kuur het lichaam te laten herstellen, en voor tenminste één maand geen oestrogeen remmende middelen te gebruiken.

Het is wel een afweging die je moet maken.. Is een zwaar middel, meningen zijn erover verdeeld zo'n middel te gebruiken voor cosmetische doeleinden..

1-8 test p 100mg( EOD)
1-8 mast p 75mg ( EOD)
1-7 tren a 100mg( EOD)
1-8 winstrol 50mg ED

10-13 arofix(kleine correctie)

Laatst bewerkt:
1-8 test p 100mg( EOD)
1-8 mast p 75mg ( EOD)
1-7 tren a 100mg( EOD)
1-8 winstrol 50mg ED
1-10 proviron 50mg ED

10-13 arofix(kleine correctie)

waarom winny en provi ?

doe je de clen na je kuur of gelijk ?

de proviron heb ik al weggelaten en winny omdat ik dat altijd een meerwaarde in een kuur vindt.

en de clen is tijdens de kuur

de proviron heb ik al weggelaten en winny omdat ik dat altijd een meerwaarde in een kuur vindt.

en de clen is tijdens de kuur

Vind het overbodig gelijk met tren en mast, denk ook dat het niet te merken is.
of je moet gaan prikken vanaf week 7, 4 weken lang

heb na nog eens te overleggen met mijn trainningspartner toch nog enkele veranderingen doorgevoerd

dit wordt het

1-8 test p 100mg( EOD)
4-8 mast p 75mg ( EOD)
1-7 tren a 100mg( EOD)
1-4 winstrol 50mg ED

8-11 arofix(kleine correctie)

de clenbuterol is verdwenen en eerst 4weken winstrol en dan pas de masteron met als hoofdreden dan mijn bf nog beetje zal gezakt zijn na 4weken test,tren en winny en de masteron werkt dan nog beter in wanneer u een laag bf hebt

Laatst bewerkt:
Waarom week 10-13 nakuur, je test mast en tren hebben korte esters.
Zou beter 3 of 4 dagen na laatste shot test en mast beginnen aan de na kuur.

mmm prop heeft een halfwaardetijd van een dikke 4 dagen, dus ik zou zeggen 1 week er tussen

ik heb snel last van gyno,daarom dat ik proviron bijneem.
of is dit een slecht ideé
als je toch iets wil nemen tegen gyno neem dan arimidex,is wel zwaar spul maar effectief.Maar op zich zie ik niet direct enige reden om u zorgen te maken over gyno met deze kuur en nakuur inderdaad arofixen voor 4 weken 1 cap ed

idd goed opgemerkt maar is eerder een typ fout want was de bedoeling om direct de dag na de test al te starten

Terug
Naar boven