XXL Nutrition

Cut kuurtje

Wiene

Cool Novice
Waardering
0
Massa
119kg
Vetpercentage
11%
Hi, even jullie input nodig.

Ik heb al redelijk wat ervaring met bulk kuurtjes maar nooit echt met cut kuren, Heb wel al een test, primo, mast en winny kuur achter de rug, maar ook dit was vooral in groeifase, ben ik zeer goed op gegaan, 9 kg erbij en en pak vet eraf. Nu wil ik specifiek op vetverlies werken, gewichtstoename is niet noodzakelijk maar is natuurlijk altijd welkom.

Ik had gedacht aan :

wk 1-10 500mg test E pw
wk 1-10 600mg Tren E
wk 1-10 400mg masteron

Daar had ik graag nog wat anavar en eventueel winny Tabs ingegooid. Met anavar heb ik geen ervaring dus daar had ik dan graag wat info over. Clenbuterol overweeg ik ook nog maar dit is mss wat teveel van het goeie...?

comments please!

Hi, even jullie input nodig.

Ik heb al redelijk wat ervaring met bulk kuurtjes maar nooit echt met cut kuren, Heb wel al een test, primo, mast en winny kuur achter de rug, maar ook dit was vooral in groeifase, ben ik zeer goed op gegaan, 9 kg erbij en en pak vet eraf. Nu wil ik specifiek op vetverlies werken, gewichtstoename is niet noodzakelijk maar is natuurlijk altijd welkom.

Ik had gedacht aan :

wk 1-10 500mg test E pw
wk 1-10 600mg Tren E
wk 1-10 400mg masteron

Daar had ik graag nog wat anavar en eventueel winny Tabs ingegooid. Met anavar heb ik geen ervaring dus daar had ik dan graag wat info over. Clenbuterol overweeg ik ook nog maar dit is mss wat teveel van het goeie...?

comments please!

Denk dat de anavar zeker geen meerwaarde zal geven aan je kuur, of je zou heel hoge dosering moeten gebruiken die je zeer veel zullen kosten, en dan nog zal het geen indrukwekkende resultaten leveren.

Je zou kunnen kickstarten met winstrol, maar anavar is een middel dat lekkerder is om een lange tijd te nemen.
Maar net als GainingIsGood vraag ik me ook af of dit wel meerwaarde zou hebben in deze kuur.

Ik doe zelf momenteel deze kuur:
125mg test e per week
100mg tren ace om de dag
80mg anavar per dag

Met jouw kuurvoorstel moet je toch al 2 x spuiten (je ze niet 7ml in 1 keer neem ik aan), dus om de dag 1ml zetten lijkt me dan ook te doen.

Ik zou de tren inderdaad ook naar ace omzetten, eigenlijk ben ik het vrijwel geheel eens met Testoflesje.
De var kan je ook wel naar 100mg doen. Verder ziet her er prima uit. Als je toch winstrol wil gebruiken kan je eventueel ook NPP nemen ipv masteron - is goedkoper en helpt bij sommigen bij de gewrichtsproblemen door winstrol.

Ik zou de tren inderdaad ook naar ace omzetten, eigenlijk ben ik het vrijwel geheel eens met Testoflesje.
De var kan je ook wel naar 100mg doen. Verder ziet her er prima uit. Als je toch winstrol wil gebruiken kan je eventueel ook NPP nemen ipv masteron - is goedkoper en helpt bij sommigen bij de gewrichtsproblemen door winstrol.

NPP en Mast zijn imo wel vrij verschillende producten..

• Topic Starter Topic Starter
Allright tnx, wat is NPP dan precies? de Clen is ook een nogal "gevaarlijk" product betreft de bloeddruk en belasting op het hart, ik had gezien dat dit moet gecycled worden met minimum dosis van 100mg ED 5 on/2 off? klopt dit of is dit verkeerde info? en zou het ook een weerwaarde geven, sommige zeggen dat het zeer anabool is, andere zeggen dat het zowel spieren als vet doen wegsmelten?

---------- Post toegevoegd 9 May 2013 om 11:30 ----------

NPP is deca durabolin? Gebruik je toch niet in een cutkuut?

Clen is op lage dosering anti catabool, maar alles boven de 80mcg (pharma grade) niet meer.
Het vreet geen spier weg zoals bv t3 kan doen maar ik zou er zeker wat anabolen naast zetten voor spierbehoud.

Je neemt het 2 weken wel 2 weken niet of 1 week wel 1 week niet.
Sommigen doen 2 dagen wel 2 dagem niet maar ik merkte zelf dat dan de tolerantie alsnog flink toeneemt en dus de effectiviteit minder wordt

---------- Post toegevoegd 9 May 2013 om 11:39 ----------

Npp is snelwerkende nandrolone en doordat je hiermee niet zoveel vocht vasthoudt als bij deca kan je en nog goed mee cutten.
Zelf vond ik het echter een slap middel.

Ben je er weer? :D

Met lange esters had ik test op 250 gezet.

Ook daarmee behoud je je libido enz

• Topic Starter Topic Starter
:hello:Hi Mack!! :wave:

---------- Post toegevoegd 9 May 2013 om 20:07 ----------

En als je Clen dan op pakweg 50mcg bijvoegt doet het dan uberhaupt iets?

Terug
Naar boven