MuscleMeat

Cut laatste beetjes

Stefanovic

Advanced Bodybuilder
Waardering
85
Lengte
1m83
Massa
81kg
Vetpercentage
8%
Ik ben op dit moment bezig om de laatste beetjes vet eraf te krijgen. Ben nu paar weken bezig met het ketogeen dieet en dat gaat goed, ik zit nu rond de 11% BF. Die laatste procentjes zijn lastig zoals jullie weten, maar toch wil ik ze graag er af! Liefst nog voordat straks de herfst gaat beginnen.

ik heb vorig jaar een winny only kuurtje gehad om wat strakker te komen staan, ben daar 7 kilo van aangekomen. Toen ik klaar was, 85kg en ongeveer 14/15% BF. Daarna eigenlijk gewoon normaal getrained, cleanbulk en dan nu gecut tot 82kg, 11% BF.

Mijn plannen zijn om aankomende herfst/winter clean te gaan bulken (wil absoluut niet te veel vet aanzetten omdat ik er nu eindelijk bijna vanaf ben) zodat ik een goeie basis heb om volgend jaar maart ongeveer een cutkuurtje te pakken.

Test E 500mg EW
Primo 400mg EW (Misschien MastE, maar primo hoor ik betere dingen over)
En misschien nog iets van winny/var/clen erbij

Maar dat even terzijde dat komt tegen die tijd wel. Voor ik met die cleanbulk wil beginnen wil ik eigelijk gewoon echt droog staan (Lees: 8/9% BF)

Wat kan ik het beste doen, wil natuurlijk zo min mogelijk sides en zo snel mogelijk naar die 8/9% mjaa to good to be true, wat zouden jullie doen?

- Winny (nog een keer)?
- Anavar?
- Clen (met T3?)
- ECA stackje?
- Gewoon ketogeen dieet aan blijven houden, verder niets
- Andere opties?

lekker fatburning op de band. iedere ochtend een uurtje op nuchtere maag. Ben je je vet zo kwijt.

• Topic Starter Topic Starter
Vergat alleen er alleen nog bij te zetten (maar dat spreekt wel voor zich denk ik), zo min mogelijk spierverlies!

Primo is kwalitatief beter dan masteron en minder bijwerkingen.
ligt aan je lichaamsbouw word je snel droog ofniet ik zou persoonlijk onder de 8% nog niet naar clen etc gaan. Tot 8 moet lukken met goed dieet, aas en cardio.

Zoals al gezegd op nuchtere maag bcaa nemen en lekker cardio gaan doen.
Eet lowcarb of keto heb je een dip zit je vast op een % ga je nog dieper en meer cardio.

Strakker gaan dieeeten? ECA'tje erbij pakken?

Jep ik doe telkens ochtendcardio sessies met aminozuurtjes erbij.. gaat goed! Dan houd ik dat even aan. Was al een paar keer tegengekomen dat tot 10% goed te doen is maar die laatstje procentjes met alleen dieet wel een half jaar kon duren, dus ik dacht misschien een snellere oplossing. Misschien pak ik dan wel een ECA stackie erbij, heb ze nog liggen.. wordt er alleen altijd zo naar van :s

Ja eca stack is geen probleem hoor kan je nemen is nog redelijk onschuldig.

Strakker gaan dieeeten? ECA'tje erbij pakken?

Zit behoorlijk strak in het dieet op dit moment! Heb het topic ook niet echt geopent omdat ik blijf steken ik boek nog steeds voorruitgang met het dieet, echter ik dacht misschien kan het proces versnellen :) Maar ik moet geduldig zijn..

250 test E
400/500 mast E
Weekje of 10...btje ephidrine erbij... 4% moet er af kunnen!
en dan lever je echt geen spier massa in!

Terug
Naar boven