Stefanovic
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 85
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 81kg
- Vetpercentage
- 8%
Ik ben op dit moment bezig om de laatste beetjes vet eraf te krijgen. Ben nu paar weken bezig met het ketogeen dieet en dat gaat goed, ik zit nu rond de 11% BF. Die laatste procentjes zijn lastig zoals jullie weten, maar toch wil ik ze graag er af! Liefst nog voordat straks de herfst gaat beginnen.
ik heb vorig jaar een winny only kuurtje gehad om wat strakker te komen staan, ben daar 7 kilo van aangekomen. Toen ik klaar was, 85kg en ongeveer 14/15% BF. Daarna eigenlijk gewoon normaal getrained, cleanbulk en dan nu gecut tot 82kg, 11% BF.
Mijn plannen zijn om aankomende herfst/winter clean te gaan bulken (wil absoluut niet te veel vet aanzetten omdat ik er nu eindelijk bijna vanaf ben) zodat ik een goeie basis heb om volgend jaar maart ongeveer een cutkuurtje te pakken.
Test E 500mg EW
Primo 400mg EW (Misschien MastE, maar primo hoor ik betere dingen over)
En misschien nog iets van winny/var/clen erbij
Maar dat even terzijde dat komt tegen die tijd wel. Voor ik met die cleanbulk wil beginnen wil ik eigelijk gewoon echt droog staan (Lees: 8/9% BF)
Wat kan ik het beste doen, wil natuurlijk zo min mogelijk sides en zo snel mogelijk naar die 8/9% mjaa to good to be true, wat zouden jullie doen?
- Winny (nog een keer)?
- Anavar?
- Clen (met T3?)
- ECA stackje?
- Gewoon ketogeen dieet aan blijven houden, verder niets
- Andere opties?
ik heb vorig jaar een winny only kuurtje gehad om wat strakker te komen staan, ben daar 7 kilo van aangekomen. Toen ik klaar was, 85kg en ongeveer 14/15% BF. Daarna eigenlijk gewoon normaal getrained, cleanbulk en dan nu gecut tot 82kg, 11% BF.
Mijn plannen zijn om aankomende herfst/winter clean te gaan bulken (wil absoluut niet te veel vet aanzetten omdat ik er nu eindelijk bijna vanaf ben) zodat ik een goeie basis heb om volgend jaar maart ongeveer een cutkuurtje te pakken.
Test E 500mg EW
Primo 400mg EW (Misschien MastE, maar primo hoor ik betere dingen over)
En misschien nog iets van winny/var/clen erbij
Maar dat even terzijde dat komt tegen die tijd wel. Voor ik met die cleanbulk wil beginnen wil ik eigelijk gewoon echt droog staan (Lees: 8/9% BF)
Wat kan ik het beste doen, wil natuurlijk zo min mogelijk sides en zo snel mogelijk naar die 8/9% mjaa to good to be true, wat zouden jullie doen?
- Winny (nog een keer)?
- Anavar?
- Clen (met T3?)
- ECA stackje?
- Gewoon ketogeen dieet aan blijven houden, verder niets
- Andere opties?
Maar ik moet geduldig zijn..