Fitness Seller

Cut tot zomer

ocaj90

Dutch Bodybuilder
Waardering
5
Lengte
1m79
Massa
88kg
Vetpercentage
14%
Lezers,

Begin met mijn laatste cut tot de zomer... Behoefte is 3000kcal en zit er met dit schema zo'n 200-300 onder. Ik train 4x per week en op offdays doe ik low intensity cardio (120-130bpm) 30-45 mins, hometrainer of ff buiten hardlopen :D

Wat vinden jullie van dit schema? Is het te hoog in vet? Persoonlijk denk ik van wel, maar hoor graag jullie mening. Zit nu op 38/30/32, dus redelijk laag in carbs.

Opinions?

Bijlagen

ja ik vind je vet te hoog, ik zou persoonlijk rond de 70g gaan zitten... pindakaas eruit mager product erin, kipfilet/kalkoenfilet.... ook zou ik persoonlijk +/- 500kcal onder je behoefte gaan zitten... met (hoog ei/laag kh/hoog vet) :)

• Topic Starter Topic Starter
Thx voor de tip! Zat daar idd ook aan te denken, scheelt sowieso al heel veel kcal en vet, pindakaas vervangen voor kipfilet. Dan doe ik dat, eventueel beetje cutten op de olijfolie op meal 2 en dan issie wel prima denk ik?

Ik weet dat 500 onder behoefte mainstream is, maar ben zo'n bulk persoon van mezelf :huilen: en dan krijg ik HONGER!!! Hahaha, nu 400 eronder, daar doe ik het mee, zit geen enkele dag stil dus zit wel goed.

Meer meningen zijn ofc welkom :D

niet vasthouden aan die 500kc, je kan beter 10% nemen met een max van 20%.
500kc kan bij de een veel zijn en voor de andere weinig.

• Topic Starter Topic Starter
Goede tip! dan zit ik met die 350-400 wel goed.

Terug
Naar boven