Fitness Seller

Cutcycle 3 keuzes ? ? ?

bencher

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
vriend van me wil beginnen met een cutkuurtje, heeft zelf geen internet dus ik help em even uit de nood, hij wil graag niet te lang kuren ook omwille van EOD prikken en omwille van de invloed op de lever
zijn stats :

1m75
82-83kg
12-13%
4 jaar training waarvan vorig jaar en afgelopen november een kuur , allebei test/deca/dboll 7 weken lang 250mg/200mg/25mg

nu had ik hem voorgesteld om dit te doen:

week 1-5: winny depot 50mg EOD
week 1-6: primobolan depot 300mg/week

ofwel

week 1-5: anavar 30-40mg ED

of

week 1-6: testosteron Enanthaat 250mg
week 3-8: anavar 40mg/dag
week 3-8: winny depot 50 mg EOD

nakuur: nolva 30mg/dag 3 weken lang

en de korte duur is ook omwille van de druk op de lever en mede omdat hij de aas als ondersteuning in zijn cut wil gebruiken en ook omdat hij in zen twee kuurtjes na week zes weinig tot geen vooruitgang heeft geboekt ookal is testo en deca een lange ester die pas later op gang komt, of het nu beter is om 8-10 weken test te zetten maakt niet uit want dat doet i toch niet , hij wil eerst zijn cutperiode starten en op een week of 3-4 zakken naar ong 11% en de aas gebruiken om verder naar ong 7-8% te raken met extra krachtgains en miss enkele kilos winst.
als ik zelf zou mogen kiezen zou ik voor de anavar kuur gaan omdat ik veel goeds heb gelezen over de milde invloed op de axis en een snel herstel, en de extra krachtgains. nog een extraatje 6 weken 300mg primo is echt wel duur en miss zelfs te laag gedoseerd voor echte gains te maken , is zelfs duurder als de anavar die ook niet spotgoedkoop is.

zijn dieet is op orde, hij is nu momenteel nog aan het bulken op ong 4000 kcals en wou bij deze kuur naar de 2800 gaan.

graag jullie mening !

Ik zou zeker geen enanthaat gebruiken, dan is 6 weken te kort. Neem dan liever propionaat.

waarom geen boldenone met winny,

bold wk 1- 8 a 10 300 - 400mg pwk
winny wk 1-6 50 mg eod
proviron 7- tot nakuur 50 mg pdg

omdat ie er dan iets langer over doet, hoeft ie ook niet zo drastisch te zaken in cal.
hij zou dan 6 wkn 17 aa roids gebruiken.
proviron voor hardheid, en eventuele aromatase van de boldenone.

weet niet of die vriend van jouw iets aan zn lever heeft, en of het uberhaupt verstandig is voor hem om nog te kuren.
maar anders is het wel verstandig om in de toekomst mariadistel na zn nakuur te gebruiken, aangezien je aangeeft dat ie t aan zn lever heeft.

greetz.

Ik zou zelf voor de test-anavar-winny combo gaan.

Daar zal hij de meeste spiermassa op pakken en sterker op worden dan op de andere kuurtjes. Weekje 1 en 2 effe 500 mg test er in knallen en cutten maar. :p

ik zou winny + primo nemen, vooral om mee te cutten...
maar is voor iedereen anders..

hoe zwaar wil je je kuur hebben?
wil je een lichte dan neem je winny + primo (1e optie)
ik zou dan wel op 400mg primo gaan zitten
verder wel okeej...
en nakuur nolva
3 weken 50, 30, 20mg

• Topic Starter Topic Starter
ja denk dat hij dan beter voor dit gaat gaan:

week 1-6: testo 250mg fontlaod 500 mg dag 1
week 2-7: winny depot 50mg EOD
week 5-9: anavar 40mg ED

nakuur week 10-11-12nolva 40-20-20

of niet goed?

ik dacht zo als er test word gebruikt moet i 3 weken wachten om de nakuur te starten, dus in die 3 weken is de anavar volop in werking als overbrugging naar de nakuur

dat zou natuurlijk ook kunnen, maar dan pak je meer massa...
het is maar net hoe je je kuur wilt hebben.

ik zei al dat ik PERSOONLIJK voor die andere zou gaan...
maar deze zal ook zeker goed zijn.

ja denk je dat je hier meer massa dan droge spier mee pakt met een goed cutdieet?

en is de indeling zo goed?

graag wat reacties

Laatst bewerkt:
Ik vind deze persoonlijk er wel aardig uit zien.

week 1-5: anavar 30-40mg ED

Je wilt geen lange esters gebruiken zoals bij een Bold. of een Test. Enth. denk ik. Bovendien is Bold om te cutten niet handig door je versterkte hongergevoel.

G21 zei:
ik vind dat honger gevoel van de bold best wel meevallen persoonlijk!

ja maar dat is per persoon verschillend en wie weet krijgt hij het wel en dat is niet gunstig.En ik zou ook niet voor de lange esters gaan ook niet voor de test enant neem dan prop, waarom wil je er perse enant in hebben verklaar dat eens.

pampam zei:
ja maar dat is per persoon verschillend en wie weet krijgt hij het wel en dat is niet gunstig.En ik zou ook niet voor de lange esters gaan ook niet voor de test enant neem dan prop, waarom wil je er perse enant in hebben verklaar dat eens.

ik opperde niet voor de enant. ik opperde bold+winny!!
nee,zou nooit enanth. in een cut cycle doen.

ik gaf alleen aan dat als hij het op 8 a 10 wk zou kunnen houden dat hij niet zo drastisch zou hoeven te zakken in cal. en het steady aan zou kunnen doen.en tegen de aromatase van de bold zou hij dan event. proviron of femara kunnen gebruiken.

een andere idee zou tren+winny zijn maar weet niet wat zn kuurverleden is aangezien tren geen kattepis is! ;)

ik bedoelde dat van de test ook niet voor jou maar voor de topic starter :)

wat is het geworden bencher?

ik zou voor de testprop en anavar gaan

neenee winny moet er sowiezo bij want die heeft i al gekocht en is een goede aas zonder al teveel nadelen en sowiezo goed om kracht in de cut niet te verliezen. en trouwens als i test prop bij de winny zou nemen moet i om de dag dubbel prikken en dat zint hem al helemaal niet want je kan een aas op oliebasis toch niet mixen met een op waterbasis, ik denk dat hij gaat voor anavar en winny , geen goed idee volgens jullie???

dus :
week 1-5: anavar 40 mg/dag

geef maar jullie reacties

en beginnen met cutten een dag of 10 alvorens de kuur te starten met een goed dieet , cardio en ephedrine.

vroeger deed ik wel altijd olie door waterbasis...nooit prob mee gehad...

Terug
Naar boven