Fitness Seller

Cutcycle 3 keuzes ? ? ?

uhh nou dat is niet echt de bedoeling maat en dat zal ook wel neit goed zijn geweest voor de werkzame stof n.m.i

• Topic Starter Topic Starter
nu even over het kuurtje winny en anavar, denken julie dat hier een mooi resultaat mee te halen is de cut om echt droog en hard te worden
(natuurlijk dieet en cardio zijn de voornaamste zaken)

Laatst bewerkt:
is het zo dat winny en anavar hetzelfde werken en mekaar niet aanvullen/versterken dus het ook geen bijkomende waarde heeft de twee te stacken zonder dat er test bij is???

heb thans al meer deze combo gezien op amerikaanse forums en ze waren er pos over.

greetz

Laatst bewerkt:
???

niemand ?

ik hoor nu vaak dat het nutteloos is te cutten met winny en var zonder test en dan weer dat var en winny hetzelfde doen en mekaar niet aanvullen???, graag wat reacties mensen!!!

sorry maar ik zou het ook niet weten bro

kan hij ook dit doen ???

week 1-6 primo 300mg/week
week 1-4 winny depot 50/EOD
week 4-8 anavar 40mg/dag

ga je hier niet van groeien en tezelftertijd droger worden ??? of is winny/anavar genoeg om goed mee te cutten ???

graag wat reacties :D

???

??? :D

test uit zou ik zeggen.

het gaat toch deze worden denk ik, wat denken juliie hiervan?

week 1-7: primobolan depot 300mg/week met frontload van 500mg of niet aangeraden?
week 2-7: winny depot 50mg EOD of winny van het begin?

dosis ok of primo op 400?

greetz

???

persoonlijk zou ik er echt een test bij doen...op die manier kan je veel dieper in je cutdieet gaan zonder spierverlies...maja je moet het zelf weten...
qua dosis vind ik het wel ok..greetz

klaas zei:
persoonlijk zou ik er echt een test bij doen...op die manier kan je veel dieper in je cutdieet gaan zonder spierverlies...maja je moet het zelf weten...
qua dosis vind ik het wel ok..greetz

test prop neem ik aan? enanth schijnt wat meer vocht vast te houden. Alleen prop is wel irritant vaak injecteren

Ik zou voor de test prop/anavar gaan of in zijn geval als ie de winny al heeft test prop/winny.

1-8 test prop 150mg eod
3-8 winny 40 mg ed

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven