AndroidHealthClinic

cutkuur help !

addictedtogym

Novice
Waardering
0
Lengte
1m70
Massa
78kg
ik ben voorlopig nog aan het bulken maar ben al stilletjes aan het denken voor een kuur richting de zomer toe. Dit is de eerste keer dat ik injects neem. verleden
oral kuurtjes:
anavar 50 Mg
winstrol 60 mg
genoeg resultaat maar het is tijd voor een echte kuur.
ik zou 300 mg test e en tren e 300mg ik neem niet volledig 500 mg voor test ben namelijk bang voor vocht en omdat dit de eerste keer is. de bedoeling van deze kuur is zelfde gewicht blijven maar wat droger dus ook massawinst.
is dit een goed idee wat zou beter zijn ? of is er een betere kuur die zo weinig mogelijk vocht vast houd.
toch al bedankt voor de moeite

Ik zou geen Tren pakken als 'eerste echte' kuur. Je bent gewoon nog niet goed in staat om je lichaam te laten herstellen (plus de kennis ervoor). Je nakuur zal als een zware klap kunnen komen. Trust me, been there done that.

Als je echt vreest voor vocht vasthouden pak dan 250 mg test met 200 mg primo Of 400 mg masteron

ik ben voorlopig nog aan het bulken maar ben al stilletjes aan het denken voor een kuur richting de zomer toe. Dit is de eerste keer dat ik injects neem. verleden
oral kuurtjes:
anavar 50 Mg
winstrol 60 mg
genoeg resultaat maar het is tijd voor een echte kuur.
ik zou 300 mg test e en tren e 300mg ik neem niet volledig 500 mg voor test ben namelijk bang voor vocht en omdat dit de eerste keer is. de bedoeling van deze kuur is zelfde gewicht blijven maar wat droger dus ook massawinst.
is dit een goed idee wat zou beter zijn ? of is er een betere kuur die zo weinig mogelijk vocht vast houd.
toch al bedankt voor de moeite

mag ik vragen wat je resultaten waren op die oral only's ??

vocht en vet is gewoon een kwestie van naar je voedingsschema kijken. oké, test op 500mg dan is het moeilijk tegen te houden denk ik maar op een 250/375mg icm een goed clean (200/300 boven onderhoud) voedinggschema is dat vocht echt wel te vermijden hoor. neem evt. winstrol als kicker ?

ga zelf eind augustus aan me eerste beginnen en poep ook voor vet/vocht, liefst 100% droge kgs, voorheen heb ik op 25% gestaan vandaar dat ik er geen hoge pet van op heb haha. zet test op 375mg en neem winny als kicker 1-4 op 50mg ed, daarmee moet het echt wel lukken. en zoals ik al zei een goed voedingsschema

verder kan je er idd ook primo of masteron bijzetten om goed hard te blijven.

Wat is je vetpercentage?

• Topic Starter Topic Starter
mag ik vragen wat je resultaten waren op die oral only's ??

vocht en vet is gewoon een kwestie van naar je voedingsschema kijken. oké, test op 500mg dan is het moeilijk tegen te houden denk ik maar op een 250/375mg icm een goed clean (200/300 boven onderhoud) voedinggschema is dat vocht echt wel te vermijden hoor. neem evt. winstrol als kicker ?

ga zelf eind augustus aan me eerste beginnen en poep ook voor vet/vocht, liefst 100% droge kgs, voorheen heb ik op 25% gestaan vandaar dat ik er geen hoge pet van op heb haha. zet test op 375mg en neem winny als kicker 1-4 op 50mg ed, daarmee moet het echt wel lukken. en zoals ik al zei een goed voedingsschema

verder kan je er idd ook primo of masteron bijzetten om goed hard te blijven.

de oral kuurtjes bevielen me wel buiten winstrol veel last gehad in verband met gewrichten maar toch 5 kilo gehaald maar oo kwel ietsje dikker geworden en de anavar ging ik ook redelijk goed op maar testikels waren hard en kleinder dus twijfel wel dat het anavar was maar wel redelijk goed mee bijgekomen. ja test ga ik minder nemen ik zal wel zien hoe het gaat komen ma de kuur is nog niet voor direct

Die oral only kuurtjes hebben je niet veel gebracht dus.

beter doe je 500mg test e ew
Ligt 100% aan je voeding als je opblaast .

Terug
Naar boven