XXL Nutrition

cutkuur

ignashov

Cool Novice
20 jaar lid
Waardering
0
Ik zit al een tijdje te denken om een cutkuurtje te doen om de kiloos vet op te vangen met spiermassa.
Hier zat ik dus aan te denken.

1/10 250mg test e
1/10 200mg tren e
8/12 40 mg winny

nakuren met nolva

Ik gebruik de lange esthers omdat ik ook een andere sport erbij doe en niet kan gebruiken dat ik kreupel loop. Ik weet ook dat 250 mg test te laag is maar ik wil met dit kuurtje alleen mn gewicht vast houden.

stats 1.94 102 kilo vet% 17

ik denk zo maar even dat ie wil weten of het zo goed is :rolleyes:

Test op 500mg zou ik ook doen.

Misschien kan je ook eens voor Masteron E kijken...

• Topic Starter Topic Starter
Ik ben bang dat als ik de test naar 500 doe dat ik dan over de 105 kilo kom. Ik moet ivm mn andere sport onder de 105 kilo blijven.

mma

Sorry maar je kuurvoorstel lijkt me niets.
Ten eerste denk ik dat de doseringen desdanig laag zijn dat ze weinig uithouden en ten tweede zou ik andere middelen nemen
Bijvoorbeeld test p met tren a

Ik zou eerst is cutten zonder AS is makkelijk haalbaar zonder veel verlies van spiermassa als je gewoon met een degelijk voedingsschema werkt en voldoende cardio. Daarna zou ik lekker die test op 500 pakken met 200tren dan weet je tenminste ook zeker dat je niet over die 105kg komt.

@infinity hij wil juist geen korte esthers gebruiken omdat die bang is dat die kreupel gaat lopen, maar je hebt wel hartstikke gelijk ik zou ook lekker kort esthertje pakken.

Cutten met lange esters kan prima, vind ik. Gewoon een anti-e erbij en weg is het vocht waar je last van krijgt. Nog een voordeel is dat je zonder te vaak prikken lekker langer kunt cutten.

Ik denk wel dat je iets te laag doseert. Mss een idee om een tussenweg te vinden zoals bijv. :

wk 1-10 375mg test e
wk 1-10 300mg tren e

Om je vocht weg te drijven kun je o.a. kiezen uit:
wk 1-13 0,5mg arimidex eod (of naar een ander gewenste dosis) of
wk 1-12 50mg proviron elke dag

Maar het is ook een goed idee om te cutten zonder aas. Als je toch onder de 105kg moet blijven is het niet zo dat je per se al je spiermassa moet behouden. Je zult ook niet veel inleveren denk ik als je het proper doet.

oke ik zal eerst een paar weken gaan cutten zonder as en als ik dan te veel kilo onder de 105 ben dan kijk ik wel naar dat schema van suat. Jongens bedankt voor jullie hulp.

Verstandig! Succes!

Terug
Naar boven