Fitness Seller

cutkuurtje...beetje hulp??

Ano_1986_0

Freaky Bodybuilder
uitgeschakeld
Waardering
10
jongens,mannen,en eventueel dames...

ik ga...na veel wikken en wegen toch nog eens een kuurtje nemen,altijd mooi meegenomen zo naar de zomer toe,daarom ook geen echt bulkkuur,geen cutkuur,maar gewoon eentje,waar ik beetje massa mee bijkweek en eventueel 1 of 2%tjes kan zakken in BF.ik heb me voorgenomen om er niet het duurste van het duurste te doen,maar gewoon een licht kuurtje om me wat meer "look" te geven, ik had gedacht aan het volgende :

wk 1 - 10 : 600 mg supersustanon pw
wk 1 - 4 : 50 mg t-boll ed
wk 9 - 12:...keuze uit t-boll,anavar of winny...
wk 13 nakuur 40 mg nolvadex
wk 14,30mg
wk 15,20mg
wk 16 10mg...

nu wat kan ik de laatste 4 a 5 weken nog bijnemen van oral,zou ik nog eens T-bol doen of zou ik naar anavar of winny gaan?

mijn keuze zou gaan naar T-bol omdat anavar hoog moet gedoseerd worden en redelijk duur uitkomt zo,en winny vindk net iets te licht...

alle hulp is welkom,ook andere voorstellen worden geäprecieerd,indien ze binnen m'n budget passen :)

Is een Test/Tren/Mast/T3 stack niet een mooie cuttingscycle voor je?

• Topic Starter Topic Starter
Is een Test/trenbolone/Mast/T3 stack niet een mooie cuttingscycle voor je?

het is niet echt een cutcycle..

ik heb geen ervaring met masteron maar voor zover ik weet moet je voor masteron al redelijk droog staan of toch tenminste onder de 10% en dat ben ik belange nog niet.

m'n laatste kuur was ook met tren,was een zeeeeeer goede kuur,maar heb wel last gehad van wat sides (puisten,veel zweten,lichte gyno) dat zie ik nu niet zitten tijdens de zomer,dat bewaar ik dan liever voor naar de winter toe.

ik zeg het,het moet geen zware kuur zijn

Denk eerlijk gezegt dat je met deze kuur niet zal zakken in vet%.

Misschien test prop met winny voor 6 weken iets voor je? Gezien je doel zou ik toch echt een cutkuur doen.

sluit zich eigenlijk wel bij jp aan maar dat komt omdat ik dat zelf ook ga doen hahahaha ;misschien is een ecy stack anders wat voor je.

het is niet echt een cutcycle..
ik heb geen ervaring met masteron maar voor zover ik weet moet je voor masteron al redelijk droog staan of toch tenminste onder de 10% en dat ben ik belange nog niet.

m'n laatste kuur was ook met trenbolone,was een zeeeeeer goede kuur,maar heb wel last gehad van wat sides (puisten,veel zweten,lichte gyno) dat zie ik nu niet zitten tijdens de zomer,dat bewaar ik dan liever voor naar de winter toe.

ik zeg het,het moet geen zware kuur zijn

???

dacht dat jij een aantal jaar clean wilde trainen??

test prop + winny op 6 weken ga je ook leuke resultaten mee halen.

Wel 900€ uitgeven voor supplementen en daar roepen dat je meer verdiend in 1 maand dan de meeste op dit board in 6 maanden en nu willen besparen op AAS?!?!? Beetje raar....

Je wou toch T3 draaien? Als je er nu AAS naast zet kan dat. Dit dus ongeveer:

1-10 Test
1-10 T3
+ nakuurjte

Als je wil dit erbij:
10-12 ECY
12-14 Clen
14-16 ECY
etc...

Niet te duur en genoeg eiwitsparende effecten van de Test om lekker te kunnen cutten. En de T3 zal je massa niet opvreten

Wel 900€ uitgeven voor supplementen en daar roepen dat je meer verdiend in 1 maand dan de meeste op dit board in 6 maanden en nu willen besparen op AAS?!?!? Beetje raar....

Je wou toch T3 draaien? Als je er nu AAS naast zet kan dat. Dit dus ongeveer:

1-10 Test
1-10 T3
+ nakuurjte

Als je wil dit erbij:
10-12 ECY
12-14 clenbuterol
14-16 ECY
etc...

Niet te duur en genoeg eiwitsparende effecten van de Test om lekker te kunnen cutten. En de T3 zal je massa niet opvreten

om te antwoorden op het eerste deel...de sups van 900€ zijn legaal,de dingen die ik nu ga doen niet zo erg,als ik het geld van m'n bankrekening haal dan gaan er dat verschillende mensen te weten komen ;) daarom moet het binnen het budget passen ;)

maar idd zoals je zegt kan ik nu mss wel T3 doen...goed idee...

test prop,winny,T3...goed goed...

tnx for the advice...:cool:

verschillende mensen? Wat jij doet met je geld is toch jouw zaak?

om te antwoorden op het eerste deel...de sups van 900€ zijn legaal,de dingen die ik nu ga doen niet zo erg,als ik het geld van m'n bankrekening haal dan gaan er dat verschillende mensen te weten komen ;) daarom moet het binnen het budget passen ;)

maar idd zoals je zegt kan ik nu mss wel T3 doen...goed idee...

test prop,winny,T3...goed goed...

tnx for the advice...:cool:

Lijkt me lekker!!! Je kunt nog kiezen voor Mast. Tren zag je niet zitten?

Lijkt me lekker!!! Je kunt nog kiezen voor Mast. trenbolone zag je niet zitten?

tren zie ik zeer goed zitten,maar dat liever voor in de winter,in de zomer zijn puisten en veel zweten niet gewenst bij mij.

wat zou mast doen bij een iets hoger vet%?

masteron en het lage vet% zijn dikke poep!
alsof masteron een te hoog vet% 'ontdekt' in t lijf en zijn werk niet zou gaan doen. masteron doet zijn werk altijd.

androgenen zijn echter vooral 'hardmakers' iets wat je met name gaat zien als je een lager vet% hebt, hetgeen niet willen dat je geen masteron/winny zou kunnen nemen bij een vet% van bv. 15%

masteron en het lage vet% zijn dikke poep!
alsof masteron een te hoog vet% 'ontdekt' in t lijf en zijn werk niet zou gaan doen
. masteron doet zijn werk altijd.

androgenen zijn echter vooral 'hardmakers' iets wat je met name gaat zien als je een lager vet% hebt, hetgeen niet willen dat je geen masteron/winny zou kunnen nemen bij een vet% van bv. 15%

zat ik dus ook te denken...

nuja... ik wil het wel niet te zwaar zoals ik al zei,en dan bedoel ik dat ik niet al te veel producten wil stacken, 2 of 3 is meer dan genoeg...dus dan kom ik op het volgenden...

wk 1-10 600 mg supersust( wil ik echt eens proberen)
wk 1- 5 50 mg t-bol
wk 8 -12 100mg mast eod...

en dan week 13 nakuur,of moet ik wat langer wachten door de mast?

Vergeet niet als je geen puisten wilt dat mast ook een dht variant is.Iets om rekening dus mee te houden.
Verder zou ik de mast toch wat langer zetten.6 weken achtereen.Eventueel mast enth nemen maar dan een week of 8.Alleen je weet wat dennis999 citeert he? Lang esters = Gay

mast heeft meestal prop ester dus je plan klopt.
tbol zou ik laten varen is echt zwaar knudde.
supersust heeft deca ester dus mss pct week later starten.
gewoon simpel houden.,.....sust en masteron. zou masteron voor week of 8 doen ipv 5 weken is erg kort hoor!

evt winny erbij...vind ik super.
bv. week 1-10 sust
week 6-13 masteron
week 8-13 winny

lijkt mij lekker. beetje t3 en evt clen erbij en je staat smerig hard en droog mits dieet in orde

Prop, Tren, T3 voor 6weken.. kan je makkelijk massa aanzetten en tegelijkertijd in vet dalen.

Terug
Naar boven