AndroidHealthClinic

cutkuurtje...beetje hulp??

ik moet wel zegen dat ik met de enanthate niet hetgene ervaar als hier word omschreven zoals met acethate. ga er deze maand toch aan geloven ga van de enanthate over op de acethate. ben er erg benieuwd naar

• Topic Starter Topic Starter
ik moet wel zegen dat ik met de enanthate niet hetgene ervaar als hier word omschreven zoals met acethate. ga er deze maand toch aan geloven ga van de enanthate over op de acethate. ben er erg benieuwd naar

ik ben anders zeer tevreden geweest over Tren E,behalve de sides dan,maar enkel naar progressie gekeken,is tren wel een supermiddel.

masteron en het lage vet% zijn dikke poep!
alsof masteron een te hoog vet% 'ontdekt' in t lijf en zijn werk niet zou gaan doen. masteron doet zijn werk altijd.

androgenen zijn echter vooral 'hardmakers' iets wat je met name gaat zien als je een lager vet% hebt, hetgeen niet willen dat je geen masteron/winny zou kunnen nemen bij een vet% van bv. 15%

Idd! Het resultaat is bij een lager bf gewoon beter zichtbaar. Meer is het niet.

ok dan heb ik dus 2 opties...ik ben omgeschakeld van het idee om niet te zwaar te kuren...ik ga "gewoon" kuren...zoals elke andere keer...

OPTIE 1.a:

wk 1-10: 600mg Supersustanon
wk 1-8: 400mg masteron
wk 8-13 : 50 mg Winny

OPTIE 1.b

wk 1-8: 400mg masteron
wk 8-13 : 50 mg T-bol

OPTIE 2.a

wk 1-10: 400mg Tren E
wk 8-13 : 50 mg winny(eventueel eerst 4 week ook)

OPTIE 2.b

wk 1-10: 400mg Tren E
wk 8-13 : 50 mg T-bol (eventueel eerst 4 week ook)

STEM NU! :p

ik zou voor de laatste optie gaan...2.b.indien iemand niet akkoord is...gelieve te onderbouwen :D nogmaals mn doel is,gewoon wat massa erbij,en eventueel iets zakken in BF OF gelijkblijven in BF maar zeker niet toenemen.

Optie 2a uiteraard.Wordt je kneitterhard van:D

Wel 900€ uitgeven voor supplementen en daar roepen dat je meer verdiend in 1 maand dan de meeste op dit board in 6 maanden en nu willen besparen op AAS?!?!? Beetje raar....

Je wou toch T3 draaien? Als je er nu AAS naast zet kan dat. Dit dus ongeveer:

1-10 Test
1-10 T3
+ nakuurjte

Als je wil dit erbij:
10-12 ECY
12-14 clenbuterol
14-16 ECY
etc...

Niet te duur en genoeg eiwitsparende effecten van de Test om lekker te kunnen cutten. En de T3 zal je massa niet opvreten

:roflol: dit wilde ik ook al zeggen! Misschien is het geld wel op na al die dure urine! :D

:roflol: dit wilde ik ook al zeggen! Misschien is het geld wel op na al die dure urine! :D

om te antwoorden op het eerste deel...de sups van 900€ zijn legaal,de dingen die ik nu ga doen niet zo erg,als ik het geld van m'n bankrekening haal dan gaan er dat verschillende mensen (m'n ouders eerst en vooral) te weten komen ;) daarom moet het binnen het budget passen ;)

anders even het hele topic lezen...het zijn maar 2 pagina's dus zo een moeite is het niet...

anders even het hele topic lezen...het zijn maar 2 pagina's dus zo een moeite is het niet...

Vaag, dus je verdient bakken met geld (meer dan de meesten hier op het forum), maar je ouders controleren nog wel je bankrekening. Die combinatie snap ik niet helemaal. ;)

Jongens hou toch op over hoeveel hij wel niet verdient. Hij vraagt alleen maar of jullie mee willen denken over zijn kuur.
Ga voor optie 2a.
Wordt je goed hard van.

Als ik zou moeten kiezen optie 2.a

2.a en tren E 9 weken.

Ik zou zeker HCG bij pakken angezien tren zeer zwaar je axis onderdrukt.

Vergeet niet als je geen puisten wilt dat mast ook een dht variant is.Iets om rekening dus mee te houden.
Verder zou ik de mast toch wat langer zetten.6 weken achtereen.Eventueel mast enth nemen maar dan een week of 8.Alleen je weet wat dennis999 citeert he? Lang esters = Gay

Juist als je geen puisten wilt kun je beter Mast eruit gooien en Tren erin doen. DHT staat bekend dat je er puisten van kan krijgen...

Oh ja en zeker 2a (met eventueel T3)...

dan maar voor 2a gaan hard worden jawel

ok dan heb ik dus 2 opties...ik ben omgeschakeld van het idee om niet te zwaar te kuren...ik ga "gewoon" kuren...zoals elke andere keer...

OPTIE 2.b

wk 1-10: 400mg trenbolone E
wk 8-13 : 50 mg T-bol (eventueel eerst 4 week ook)

STEM NU! :p

ik zou voor de laatste optie gaan...2.b.indien iemand niet akkoord is...gelieve te onderbouwen :D nogmaals mn doel is,gewoon wat massa erbij,en eventueel iets zakken in BF OF gelijkblijven in BF maar zeker niet toenemen.

Zou ook even je beoogde doel voor augustus veranderen dan ;)
En over wat je verdient zullen we (ikke iig) het niet meer hebben maar niet meer van die grootpraat dan in het vervolg he ;)

Waarom niet gewoon zoiets:

Test prop 150 mg EOD
Mast prop 100 mg EOD
Winny 50 mg ED

En dat alles voor 6 weken. Kort maar krachtig, een paar goede harde droge kilo's in weinig tijd zonder je lichaam te veel en te lang te belasten.

Terug
Naar boven