Fitness Seller

Cutkuurtje voor hard en netjes.

Pioneer

Dutch Bodybuilder
Waardering
40
Winstrol 1-6 ED 40 MG Alleen weet ik nog niet inject of orals.
Anavar 1-6 ED 30 MG
Test P 1-10 EW 100 mg EOD
en of clen erbij?

Kom maar op word mijn eerste kuur.
en wil dus ook een goeie hebben waar ik nog droger kan worden..

168
70.5 KG
12/11 % (weet het niet precies)!

Als eerste kuur kan je beter gewoon een massakuur pakken, verder is deze kuur veel te zwaar voor een eerste kuur. ED winstrol prikken en EOD test p prikken terwijl je nog nooit eerder geprikt hebt ga je niet leuk. Zou sowieso van de Winstrol afblijven en zeker van de clen.

Snap sowieso niet waarom je single digit vp wil als je nog nooit eerder gekuurd hebt. Denk dat je beter maar nog wat meer onderzoek kan doen naar wat je straks van plan bent in je lichaam te stoppen ipv zomaar wat samen te stellen

• Topic Starter Topic Starter
Als eerste kuur kan je beter gewoon een massakuur pakken, verder is deze kuur veel te zwaar voor een eerste kuur. ED winstrol prikken en EOD test p prikken terwijl je nog nooit eerder geprikt hebt ga je niet leuk. Zou sowieso van de Winstrol afblijven en zeker van de clen.

Snap sowieso niet waarom je single digit vp wil als je nog nooit eerder gekuurd hebt. Denk dat je beter maar nog wat meer onderzoek kan doen naar wat je straks van plan bent in je lichaam te stoppen ipv zomaar wat samen te stellen

Massa kuur wil ik niet omdat ik toch droog wil blijven.
En hardheid wil hebben met kracht samen.
Dan kan ik alleen voor winny only gaan.

Voor korte cutkuurtjes moet je kiezen voor androgene middelen. Als je gaat stacken met allerlei middelen die in combinatie matig androgeen zijn dan moet je het vooral hebben van je dieet en cardio, wees je daar van bewust.

En er wordt gezegd dat je met primo spiermassa kunt aanzetten als je onder onderhoud gaat eten. Kwa anabole effecten schijnt 1000 mg primo gelijkwaardig te zijn aan 300 mg tren ace. Ik teken daar voor!

week 1/10 500mg Test E EW
week 1/8 50 mg winstol ED

Dat ziet er meer uit als een bulkkuurtje. En met 8 weken winny mag je dag zeggen tegen je bloedwaarden.

Je kan de test beter op 250 zetten als je gaat cutten en zou winstrol echt niet 8 weken lang doen.

Waarom wil je zo graag winstrol gebruiken?

Wat zal ik dan doen ik raak the **** door de war telkens.
dan zet ik Winny op 6 weken, en test op 250.

Dat ziet er meer uit als een bulkkuurtje. En met 8 weken winny mag je dag zeggen tegen je bloedwaarden.

Het verschil tussen een massa of cutkuur zeker als beginner is toch voornamelijk de voeding. Je kan prima cutten op test e. Je kan hem moeilijk Test p/tren a/mast p laten doen

---------- Post toegevoegd 20 May 2013 om 16:07 ----------

Wat zal ik dan doen ik raak the **** door de war telkens.
dan zet ik Winny op 6 weken, en test op 250.

Je kan beter Anavar pakken 8-12 voor 80mg eod, verder zou je er nog een EPA stack bij kunnen doen, dat kan niet zoveel kwaad

Het verschil tussen een massa of cutkuur zeker als beginner is toch voornamelijk de voeding. Je kan prima cutten op test e. Je kan hem moeilijk Test p/tren a/mast p laten doen

---------- Post toegevoegd 20 May 2013 om 16:07 ----------

Je kan beter Anavar pakken 8-12 voor 80mg eod, verder zou je er nog een EPA stack bij kunnen doen, dat kan niet zoveel kwaad

Me doel is droger worden , En wat spier massa bijpakken.
Thats it wil geen primo only pakken en met een erectiestoornis lopen.

low dose test pakken (250 mg) en je dieet aanpassen denk dat t voldoende moet zijn en anders gewoon winny of primo

Waarom ga je kuren met 70 kilo man, dat schiet toch niet op?

sow jah groot gelijk man, zag effe niet dati best wel licht is. miss moet je effe natty doorgaan.

Hij is 1.68cm... Als hij 190 zou zijn dan was hij 92kg ;). Zolang hij genoeg verstand heeft van trainen en voeding zie ik het probleem niet.

Hij is 1.68cm... Als hij 190 zou zijn dan was hij 92kg ;). Zolang hij genoeg verstand heeft van trainen en voeding zie ik het probleem niet.

De meeste mensen van 1,90 zijn echt niet 92 kilo droog hoor.
Ik ben 1,98 en heb er iets van 3 jaar over gedaan om van 65 kilo naar 90 kilo natural te gaan, dus het is niet zo dat als je lang bent dat de kilo's eraan vliegen.
Als ik 1,68 was had ik er waarschijnlijk ook even lang over gedaan om van 65 naar 90 te gaan.

Alleen zou ik er op 1,68 uiteraard veel groter uitzien met datzelfde gewicht.

De meeste mensen van 1,90 zijn echt niet 92 kilo droog hoor.
Ik ben 1,98 en heb er iets van 3 jaar over gedaan om van 65 kilo naar 90 kilo natural te gaan, dus het is niet zo dat als je lang bent dat de kilo's eraan vliegen.
Als ik 1,68 was had ik er waarschijnlijk ook even lang over gedaan om van 65 naar 90 te gaan.

Alleen zou ik er op 1,68 uiteraard veel groter uitzien met datzelfde gewicht.
Ik bedoel dat laatste, dat je nou eenmaal veel minder weegt op 168cm.

Terug
Naar boven