Fitness Seller

Cutkuurtje voor hard en netjes.

• Topic Starter Topic Starter
Ik vraag me af of dat altijd zo is. Meestal weegt iemand van die lengte toch wel 60 kilo natural dacht ik.
Maar ja msischien begon ie op 40 kilo, we weten het niet he :P

toen ik eerst begon met traine was ik denk ik 14 jaar oud dus ik herinner het niet.

Kan je als cut kuurtje / 1ste kuurtje niet beter gewoon die anavar pakken.

Je zegt zelf dat je niet veel risico wil lopen dat heb je hierbij niet zo erg en deze stimuleert vetverbranding en droge massa die je erbij krijgt?

Kan je als cut kuurtje / 1ste kuurtje niet beter gewoon die anavar pakken.

Je zegt zelf dat je niet veel risico wil lopen dat heb je hierbij niet zo erg en deze stimuleert vetverbranding en droge massa die je erbij krijgt?

Zit inderdaad wat in..
Anavar staan immers bekend als relatief "goed" als in weinig sides..

En er wordt gezegd dat je met primo spiermassa kunt aanzetten als je onder onderhoud gaat eten. Kwa anabole effecten schijnt 1000 mg primo gelijkwaardig te zijn aan 300 mg tren ace. Ik teken daar voor!

Met elke AAS kun je onder onderhoud spiermassa aanzetten, zolang de eiwitten maar hoog genoeg zijn ;-)

ik ben er heilig van overtuigd ;-) genoeg praktijkvoorbeelden gezien. En waarom denk je dat AAS als medicatie gebruikt wordt bij zieke mensen om het gewicht weer een beetje op te krikken..

ik ben er heilig van overtuigd ;-) genoeg praktijkvoorbeelden gezien. En waarom denk je dat AAS als medicatie gebruikt wordt bij zieke mensen om het gewicht weer een beetje op te krikken..

Als je de hele tijd op bed ligt neemt je spiermassa ook af dus is t de vraag of ze onder onderhoud aten :p

Maar inderdaad, op 500mg aas (dacht test only maar kan me vergissen, ieder geval lage dosis) gainde mensen meer vvm zonder training dan wanneer ze naturel gingen trainen.

Verwacht wel dat er een bepaalde verhouding moet zijn tussen vet, vvm en dosis aas wil het wel of niet werken en dan nog is het de vraag of je er uiteindelijk meer uit haalt dan wanneer je bijv. Eerst cut en dan cleanbulkt op aas.

Met elke AAS kun je onder onderhoud spiermassa aanzetten, zolang de eiwitten maar hoog genoeg zijn ;-)

Ik heb er zelf geen ervaring mee maar mensen zeggen dat dit niet werkt met bijvoorbeeld deca ofzo. Aan de andere kant, AAS=AAS dus kan jij ook goed gelijk hebben.

Als je de hele tijd op bed ligt neemt je spiermassa ook af dus is t de vraag of ze onder onderhoud aten :p

Maar inderdaad, op 500mg aas (dacht test only maar kan me vergissen, ieder geval lage dosis) gainde mensen meer vvm zonder training dan wanneer ze naturel gingen trainen.

Verwacht wel dat er een bepaalde verhouding moet zijn tussen vet, vvm en dosis aas wil het wel of niet werken en dan nog is het de vraag of je er uiteindelijk meer uit haalt dan wanneer je bijv. Eerst cut en dan cleanbulkt op aas.

Sondevoeding zet geen zoden aan de dijk denk ik hoor. Ook niet als je de hele dag op bed ligt hehe.

Met praktijkvoorbeelden bedoel ik jongens in de sportschool.

Elke AAS is eiwitsparend. Dus wanneer je niet extreem onder onderhoud gaat eten en je eiwitten flink hoog houdt, kun je prima gainen. Je moet geen wonderen verwachten natuurlijk.

Laatst bewerkt:
Ik denk dat het idd wel kan maar waarom zou je dat doen? Liever bulken en cutten dan dat proberen, haal je zowiezo niet het maximale uit je kuur imo

Ik denk dat het idd wel kan maar waarom zou je dat doen? Liever bulken en cutten dan dat proberen, haal je zowiezo niet het maximale uit je kuur imo

De discussie ging erom of je wel of geen spierweefsel aan kunt maken met AAS wanneer je onder onderhoud eet. ;-) Niet of het de beste manier zou zijn, want dat is het natuurlijk niet ;-)

De discussie ging erom of je wel of geen spierweefsel aan kunt maken met AAS wanneer je onder onderhoud eet. ;-) Niet of het de beste manier zou zijn, want dat is het natuurlijk niet ;-)

Maar Kale, jij had toch eens 20 weken primo gedaan @1000? Ging je toen ook onder onderhoud eten? Wat is je algemene indruk van zo'n kuurtje?

pff 10 ml injecteren, echt hartpijn laat staan de prijs

Prijs valt best mee. Veel mensen stacken van alles en nog wat en komen met ancillaries vaak hoger uit. 10 ml prikken is inderdaad wel veel en legit primo schijnt ook nog best pijn te doen na de injectie. Maarja, wie mooi wil zijn moet pijn lijden.:p

Terug
Naar boven