AndroidHealthClinic

Cutschema IF

Sertoow

Novice
Waardering
0
Lengte
1m79
Massa
91kg
Vetpercentage
10%
Beste DBB'ers!

Ik ben in de 1ste week van februari begonnen met een cutschema, ik ben toen 500kcal onder mijn onderhoud gaan zitten en heb ik een schema aangehouden met 6 maaltijden op 1 dag.

Mijn gewicht was toen 105,7kg met een onderhoud van ongeveer 3500KCal en een BF van 19,8%
Ik doe 4/5 keer per week aan intensieve krachttraining en 1 keer in de week een cardio dag.

Na 6 weken cutten ben ik er mee gestopt, dit grotendeels omdat ik maar 1kg was verloren in 6 weken tijd......... en het simpelweg niet vondt passen bij mijn levens stijl.
Ivm studie was het erg lastig voor mij om mijn maaltijden mee te nemen en voor te bereiden.

Na de eerste 6 weken cutten ben ik overgestapt op Intermittent Fasting waar ik al eerder ervaring mee had.
Echter heb ik ondanks mijn eerdere ervaring een grote fout gemaakt naar mijn mening... Omdat ik zo gek werd dat ik maar 1 kg was afgevallen en aankomende zomer zo graag droog wilde zijn ben ik op 1200Kcal per dag gaan zitten met een vast periode van 20 uur en een eating window van 4 uur. (I know het kon op een veel betere manier).

Dit heb ik volgehouden tot op de dag van vandaag!
Met een resultaat van: 91kg, lengte 1.79cm en een BF van 10,1%
14,7kg en 9,7% BF kwijtgeraakt tot nu toe.

Nu zit ik op een drempel, de laatste 2 weken blijf ik hangen op 91kg en veranderd er niks ondanks het harde trainen en extra cardio..

Dus heb ik besloten om een nieuwe schema te maken:

15:30

100gram Ei, gekookt
50gram Amandelen
50gram Whey

17:00/17:30

250gram Kipfilet
50gram Rijstwafels
20gram Kokos olie
25gram Whey

21:30

250gram Kogelbiefstuk
300gram Rijst, gekookt
20gram Kokos olie

Totaal Kcal: 2268

KH: 136,6 gram
EW: 216,9 gram
VT: 85,3 gram

EKV-Verhouding: 25/40/35

Ik ben afgelopen maandag begonnen met deze schema en het word nog eventjes aankijken of het zijn vruchten af gaat werpen.
Dus ff kijken wat er gaat gebeuren en wat de resultaat na 2 weken zal zijn als ik weer op de weegschaal sta.

Graag zou ik ook jullie mening willen weten en of er nog verbeter/aandachts-punten zijn.

Alvast bedankt!

Eet je ook groente?

Probeer toch wat groente te eten, indien combineren met halve vitamine pil.

Terug
Naar boven