AndroidHealthClinic

Cutschema?

Waardering
0
Ik heb een beetje geexperimenteerd met de samenstelling van een cut schema en nu van mijn kant de vraag wat jullie ervan vinden? Ik ben 20 jaar 182cm lang en 76 kg. Omdat ik vroeger dik ben geweest heb ik nog wat overtollig vet en dat wil ik graag aanpakken. Dan is cutten mijn inziens de beste manier.

Ochtend(7.00-7.30)
Brinta, 50g
Shake,50g

Voormiddag(10.30-11.00)
3 sneetjes volkoren brood
Kipfilet, 50g

Middag(12.30-13.00)
Heldere soep, 40cc
Ei
2 sneetjes volkoren brood
Kipfilet, 50g

Namiddag(15.30-16.00)
Kellogg`s special k, 50g
Yoghurt mager met fruit, 200g

Trainen(17.00-18.30)

Avondeten(18.30-19.00)
Rijst,100g
Brocolli 150g
Tonijn 100g

Avond(21.30)
Kwark, mager, 200g
Kiwi

Na de training neem ik ook nog een shake en een banaan!
punten waar ik mee zit zijn:
- Avondeten voor of na de training?
- Zuivel teveel?
- Te weinig vet? teveel Eiwit?

Te weinig vet en teveel eiwit kunnen wij pas zien als je de waardes erbij zet.
Liefst in de cut alle zuivel producten eruit. Vanwege het feit dat het vocht vast houd en je huid dikker maakt. Je kunt een bakje kwark voor het slapen gaan erin laten. Voor de langzame eiwitten dat is aan jou de keus. Ik zou zeker de yoghurt eruit doen van half 4. Ook zou ik meer fruit eten dan alleen een kiwi, minimaal twee stukjes per dag. Banaan kan je in de cut doen, alleen zorg ervoor dat je niet voor het slapen gaan neem. Maar bijvoorbeeld voor het trainen.

• Topic Starter Topic Starter
oke dankje! had zelf ook alweer het een en ander aangepast en heb nu een ander schema! maar ik krijg hem niet goed gepost! alles verspringt bij mij heel erg frustrerend! weet je misschien hoe ik hem goed gepost krijg?

Special K eruit. Voor de rest vind ik het niet verkeerd. Maar geen BCAA/whey voor of na de training?

• Topic Starter Topic Starter
ja in de namiddag heb ik nu tonijn met tomaatjes of uitje! maar ik heb alleen in de ochtend een eiwitshake en na training! raad je me verder nog wat aan?

Terug
Naar boven