MuscleMeat

Cutten? Bodyfat Verliezen

jesjus

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
Massa
40kg
Vetpercentage
1%
Ik had een paar vragen betreffende de titel,
Kan ik tijdens het "afvallen" gewoon doorgaan met krachttraining?
Verlies je spiermassa van het "afvallen"?
Wat zijn goede Manieren om bodyfat te verliezen?

Doel van 12% naar 8%

Grtz Jesjus

Kan ik tijdens het "afvallen" gewoon doorgaan met krachttraining?
Moet je zelfs doen. Gewoon je normale kt schema + een hoop cardio
Verlies je spiermassa van het "afvallen"?
kan een beetje zijn. maar cutten is juist zo gemaakt dat je dat minimaal doet. Dus je zult niet opeens weer 10 kilo gram spier kwijt zijn.
Wat zijn goede Manieren om bodyfat te verliezen?
Moet je even op het forum rondlezen. Ik ga niet een schema voor je in elkaar prutsen. Lees de sticky;s!

• Topic Starter Topic Starter
Thx Allebei

---------- Toegevoegd om 09:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:12 ----------

En ps hoe moet ik nou berekenen wat ik precies nodig heb op een dag?:S

op 58kg op je 13e hoef je nog lang niet te cutten.

Zoals boven al aangegeven; lees de stickies. Maar heb je ook foto's van jezelf. Want je moet natuurlijk niet gaan cutten als je niets hebt zegmaar!
Wat zijn je stats?

Op je 13e ben je nog een botje, als je je BF nog lager maakt wordt je helemaal een sprinkhaantje.

Trainen en vreten tot je erbij neervalt.

I, ben nu 60 en 14:P mr dat trainen tot je erbij neervalt zou ik graag doen maar iedereen zegt 2 dagen rust en echt een goed splitschema lukt me ook niet te maken

Kpost binnenkort wel foto's k ben inderdaad een Botje:p maar valt nog harstikke mee met leeftijdsgenoten in omgeving

Ik bedoel dat je hard moet trainen en veel moet eten. Niet dat je geen normaal schema met rustdagen moet hanteren.

Vergeet gewoon dat hele cutten.

Ja, inderdaad. Vergeet dat hele beachboy gedrag maar! Ga maar lekker CLEANbulken! En aangezien je een botje bent; gewoon vies hard gaan bulken!

+1

Daarbij vind ik dat kleine kinderen (sorry, 13 ... (of 14 dan) niet op een streng dieet moeten (tenzij ze een gevaarlijk overgewicht hebben misschien). Je bent je nog aan het ontwikkelen (lengte, hersens, etc). Je doet je lichaam en daarmee jezelf tekort als je te weinig voedingsstoffen neemt. (ofwel, je blijft klein en dom :))

+1

Daarbij vind ik dat kleine kinderen (sorry, 13 ... (of 14 dan) niet op een streng dieet moeten (tenzij ze een gevaarlijk overgewicht hebben misschien). Je bent je nog aan het ontwikkelen (lengte, hersens, etc). Je doet je lichaam en daarmee jezelf tekort als je te weinig voedingsstoffen neemt. (ofwel, je blijft klein en dom :))
Kleine kinderen?:(

Ik heb het niet over een zwaar dieet maar zou mijn doel mogelijk zijn in 1/2 Maanden?

wat niet?

Als dit je doel is:
skinnyman.jpg

Go for it!

ik wil dunner zijn dan hem;)

lekkere beachboy zeg

Terug
Naar boven