Fitness Seller

Cutten en eerste kuur: test of anavar?

1- als je AAS gebruikt met hoge vet% ga je na je AAS geen spier zien
2- als je toch AAS gebruikt en dus je hormonen in de war schopt, haal er alles uit, dit doe je niet door te cutten
3- onverzadigde vetten moet je juist eten, verzadigde weer niet.
4- jij hebt hoge verwachting van een oral only kuur maar dit gaat je juist nog meer demotiveren (omdat je je verwachtingen niet haalt)
5- als je goed bezig bent en je bent STRIKT met voeding zou je wss een kilo of 2-5 kunnen pakken met AAS als je niet cut.
6- je voeding en je rust zijn belangrijker dan je training. heb je de juiste voeding? val je snel af zonder AAS. heb je slechte voeding? kom je en geen spiermassa aan en je motivatie gaat weg+ hogere vet% + k*t waardes in je bloed.
7- met AAS maak je een goeie kracht gain, mits je voeding en rust goed is, maar op een gegeven moment moet je kijken of je dit ook niet zonder hebt kunnen bereiken...
8- nogmaals: AAS met een hoge vet% en slechte/ ongecontroleerde voeding is gewoon dikke spieren (als je geluk hebt) met nogmeer vet. je moet verder zelf weten. hoe ziet je nakuur eruit?

• Topic Starter Topic Starter
1- als je AAS gebruikt met hoge vet% ga je na je AAS geen spier zien
2- als je toch AAS gebruikt en dus je hormonen in de war schopt, haal er alles uit, dit doe je niet door te cutten
3- onverzadigde vetten moet je juist eten, verzadigde weer niet.
4- jij hebt hoge verwachting van een oral only kuur maar dit gaat je juist nog meer demotiveren (omdat je je verwachtingen niet haalt)
5- als je goed bezig bent en je bent STRIKT met voeding zou je wss een kilo of 2-5 kunnen pakken met AAS als je niet cut.
6- je voeding en je rust zijn belangrijker dan je training. heb je de juiste voeding? val je snel af zonder AAS. heb je slechte voeding? kom je en geen spiermassa aan en je motivatie gaat weg+ hogere vet% + k*t waardes in je bloed.
7- met AAS maak je een goeie kracht gain, mits je voeding en rust goed is, maar op een gegeven moment moet je kijken of je dit ook niet zonder hebt kunnen bereiken...
8- nogmaals: AAS met een hoge vet% en slechte/ ongecontroleerde voeding is gewoon dikke spieren (als je geluk hebt) met nogmeer vet. je moet verder zelf weten. hoe ziet je nakuur eruit?
1- ben er inmiddels al achter dat test e absoluut gene optie is.
2- daarom wil ik anavar gaan gebruiken. Als ik te hard ga trainen hoef ik geen zorgen te maken dat mijn eitwitten niet goed worden ingezet. Ik zal dus veel minder spierverlies hebben terwijl de vet eraf vliegt. (keihard trainen)
3- ja was een foutje. bedoel gewoon geen patat hamburgers snoep etc etc
4- verwachting is alleen maar geen spieren kwijt raken en iets vaker en harder kunnen trainen. Nu moet ik gewoon meer rusten na een keiharde training. Wil dit verminderen.
5- zodra ik aan anavar begin zal ik zorgen dat ik me echt aan een schema hou.
6- ja voeding zal ik zelfs gaan meten. Zolang het maar twee maanden duurt kan ik het wel volhouden. Als ik een levenlang moet gaan wegen kan ik het vergeten
7- waarschijnlijk wel. Heb nooit problemen gehad om spieren te kweken. Probleem is dat ik ze of niet kweek (te hard trainen) of vet erbij krijg (te veel KH). Wil dus de te veel KH compenseren met harder trainen. En door de aas minder lang spierpijn houden.
8-duidelijk. Geen aas. En misschien dom maar anavar valt daar dan toch ook onder? Kan ik dus echt geen anavar gebruiken om BF te verlagen door trainen?

En ik de volgende kuur moet het zijn.
Wk 1-6: Anavar 50 mg/dag
Wk 7-10: Nolvadex 20 mg/dag

Winstrol valt al af door de aanval op gewrichten

Maar lees net iets over deze

Wk 1-6: Turinabol 40 mg/dag
Wk 7-10: Nolvadex 20 mg/dag

Kan turinabol beter zijn bij een hoge BF% dan anavar?
Of moet ik toch alleen richten op afvallen met misschien wat hulp van anavar?
turinabol geeft ook nog een lichte massa winst begrijp ik. Ook al is dit geen doel het is wel mooi meegenomen.

Hoezo test e geen optie, als je maar 250mg neemt kan het een hele goede optie zijn voor een 10 weekse cut. Prima voor een beter herstel en spierbehoud en misschien zelf nog wat vvm winnen tewel je onderonderhoud eet.

Als je maar rekening houd met goede training rust en voeding en dat je daar niet van af wijkt, dus discipine is nodig anders heeft het allemaal geen zin.

Ik zie vaak mesnen kuren en zonder willen ze niet meer trainen dat hoord bvb niet bij discipline hebben. Ook al kuur je dan moet je net zo veel zin in trainen hebben dan als je niet kuurt, even hard trainen gaat niet maar wel lekker door gaan tewel je off bent.

Afvallen doe je in principe niet met steroiden. Dan kun je beter T3 (of clen maar liever niet) voor gebruiken.

Wat betreft turinabol. Dit is eigenlijk de enige oral die sterk hecht aan de androgene receptor (tot wel 80% t.o.v. testosteron) en aan SHBG hecht (verhoogt testosteronconcentratie in bloed). Het voordeel van de androgene werking is dat het ook effect heeft op vetcellen. Het verhoogt T3 niet meer dan testosteron doet en kan een algehele vermoeidheid met zich meebrengen wat de gemoedstoestand niet per direct ten goede komt om iedere dag in de gym te staan.

Het allermooist aan turinabol is de lange halfwaardetijd van 12 to wel 16 uur waardoor je met 3 slikmomenten per dag zeer stabiele bloedwaarden krijgt. Turinabol aromatiseert niet dus heeft niet meer neveneffecten afhankelijk van BF%.

Wat dat betreft kunnen anavar, winstrol en turinabol op elk BF% gebruikt worden. Ik zou zelf kiezen om gewoon 100 mg var per dag te doen. Met dit soort middelen doe je of een bulk of een cut. Hoewel het duur is, is anavar een hele geschikte keuze in de cut.

Hoezo test e geen optie, als je maar 250mg neemt kan het een hele goede optie zijn voor een 10 weekse cut. Prima voor een beter herstel en spierbehoud en misschien zelf nog wat vvm winnen tewel je onderonderhoud eet.
Oké, dit hoor ik nu weer voor het eerst. Test e en dan toch te onder onderhoud eten :S Volgens mij haal ik dan niet alles uit de Test e en ben ik dan dus dom bezig.
Ben natuurlijk een noob maar dit is wat ik tot nu toe wel geleerd heb.

Afvallen doe je in principe niet met steroiden. Dan kun je beter T3 (of clen maar liever niet) voor gebruiken.

Wat betreft turinabol. Dit is eigenlijk de enige oral die sterk hecht aan de androgene receptor (tot wel 80% t.o.v. testosteron) en aan SHBG hecht (verhoogt testosteronconcentratie in bloed). Het voordeel van de androgene werking is dat het ook effect heeft op vetcellen. Het verhoogt T3 niet meer dan testosteron doet en kan een algehele vermoeidheid met zich meebrengen wat de gemoedstoestand niet per direct ten goede komt om iedere dag in de gym te staan.

Het allermooist aan turinabol is de lange halfwaardetijd van 12 to wel 16 uur waardoor je met 3 slikmomenten per dag zeer stabiele bloedwaarden krijgt. Turinabol aromatiseert niet dus heeft niet meer neveneffecten afhankelijk van BF%.

Wat dat betreft kunnen anavar, winstrol en turinabol op elk BF% gebruikt worden. Ik zou zelf kiezen om gewoon 100 mg var per dag te doen. Met dit soort middelen doe je of een bulk of een cut. Hoewel het duur is, is anavar een hele geschikte keuze in de cut.

@Bill Tom: Turinabol ligt qua werking toch tussen dianabol en winstrol in. je zou kunnen stellen dat turinabol sterker is dan anavar. met anavar zou je typische DHT bijwerkingen kunnen krijgen. Turinabol heeft tot 50 mg per dag totaal geen bijwerkingen zegt men?!:D

dus je bent nu ook van het idee afgestapt om met zo'n hoog vet % al naar de aas te grijpen?
Zolang mijn bf niet onder de 20 is grijp ik niet naar sterke aas producten die aromatiseren ;)

Nou ik moet wel toegeven dat ik veel heb geleerd afgelopen dagen. Voorheen spitte ik het forum door maar krijg nu wel nieuwe dingen te leren.

Ik was sowieso van plan om op mijn voeding te letten als ik wat extra's zou nemen. Maar nu begin ik wel eerst daarmee. Als het me een week lukt om op kt dagen onderhoud of 10% boven onderhoud te zitten en op rust dagen 20% eronder. Ben ik van mening dat ik wel een kandidaat kan zijn om wat extra hulp te krijgen.
Wel weet ik dat ik nog lang geen test e of andere sterke middelen ga gebruiken. Var is gewoon het lichtste en ik heb alleen nog maar argumenten gehoord waarom het zou kunnen helpen tegen buikvet. Heb natuurlijk wel bijwerkingen gezien maar daar zal wel mee te leven vallen en zo niet stop ik gewoon.

Voor alle anderen die denken aas te gaan gebruiken raad ik ook aan eerst hun voeding in orde te krijgen. Ik dacht dat met gezond eten het wel lukte. Maar kreeg veel te weinig eiwitten binnen maar nog erger: ik at nooit boven onderhoud (of het moest van doner komen).

In de afgelopen 1 1/2 week ben ik al een kilo afgevallen. Nu zal daar wel wat water tussen zitten maar geloof ook dat ik snel kan groeien op het moment. (ga nu maar even van het beste uit zodat ik hard door blijf gaan)

1e en 2e plaats staan dieet en cardio. Zeker op 22% is daarmee hele goeie resultaten te behalen. Met aas erbij zou je wat meer spierbehoud kunnen hebben maar op 22% is dit nog niet nodig en kan je dit beter voor een later moment bewaren.

Ook ben ik van mening dat je je eerste kuur niet moet vernken aan een cut kuur.

Wat je wel zou kunnen doen is naturel zakken tot 15-16%. Dan eventueel wat anavar erbij en nog dieper cutten. Om vervolgens over te gaan tot een echte kuur van 500mg test en op die manier spiermassa aan te zetten.

Maar nogmaals: zoek je dieet goed uit en ga die crosstrainer, loopband of fiets op. Daarmee haal je resultaat. Dieet en cardio is k*t. Maar je boekt er wel resultaten mee. Mensen die denken dat ze veel vet kunnen verliezen dmv aas toevoegen en verder niks extra moeite te doen voor dieet en cardio kunnen dit wel vergeten. Hiermee insinueer ik niet dat jij zo denkt.

Voor mijzelf geld ook, dieet en cardio vergt het meeste discipline.

Succes bro.

Test E is juist de betere optie van de twee, hoewel 400mg Primo in jouw geval beter zou aansluiten op je doelstellingen...

Grootste fout die je maakt is te denken dat zware cardio en een beetje krachttraining effectief vetverbrandend is... Dat is een goed dieet icm goede krachttraining waarna lichte cardio volgt. Zware cardio met een beetje krachttraining is mooi om je stofwisseling te verzieken...

Overigens maak je meerdere redenatiefouten betreffende droger en groter worden, maar dat terzijde...

Kan ik IF met VAR only combineren?

Ik heb toch maar besloten om even te wachten met var de komende tijd. Ik zie goede resultaten met het if dieet en ben daar nu dan ook aan begonnen. Echter wil ik wel nog meer weten mocht ik dit als een levensstijl behouden.

Kan ik IF met VAR only combineren? En zo ja moet ik dan mijn eetpatroon aanpassen en boven of onderhoud gaan eten?
Momenteel eet ik onderhoud bij kt en 500 eronder op rustdagen. Kan ik altijd 500 onder onderhoud gaan eten terwijl ik kt en cardio dagen heb? Ik kom dan max op 1000 á 1200 onder onderhoud te zitten op die dagen. (daarom dus ooit misschien var)

PS ik dacht trouwens dat mijn BF 22% was maar dat is 29,6%

Laatst bewerkt:
250test e met var is beste combi die ik ooit in mijn cutt heb gebruikt

het kan ook voor je werken dit is Bodybuilding , alles proberen en zien wat voor je werkt
Zeg ook niet dat het niet werkt. Maar mocht ik gaan kuren met aromatiserende aas zal ik eerst willen zakken tot circa 16%.

Wel intressant dat jij het met jouw voeding patroon het toch kan. aas

IF blijft alleen anders en wil nog steeds graag weten of het daarmee ook kan.
Enige obstakel zou zijn als je bij 5 á 6000kc per dag komt te zitten. (denk ik dan)

Terug
Naar boven