MuscleMeat

cutten ketose

Marc100

Competitive Bodybuilder
Waardering
239
Lengte
1m76
Massa
77kg
Vetpercentage
10%
Gegroet dbber´s,
Ik was vandaag begonnen aan mijn keto dieet, helaas woon ik nog thuis en eet ik wat de pot schaft en moet ik dus nu noodgedwongen stoppen met keto.
Nu zoek ik een andere cut methode, ik zat te denken aan een low carb cut.
Iemand suggesties of ervaringen die hij wilt delen?

groetjes marc

Stats: M - 57kg 10%

Met keto kun je gemakkelijk je avondeten overslaan, of alleen broccoli en wat vlees met mayo/olie eten..

Cut op 57 kg en 10%?

• Topic Starter Topic Starter
calorie tekort al overwogen? verder heb je geen bijzondere methodes nodig hoor, je hoeft carbs niet volledig te schrappen, zolang je maar een kcal tekort hebt

ik adviseer minder eten dan je verbruikt op een acceptabel gezonde manier van eten die je makkelijk vol kunt houden

calorie tekort al overwogen? verder heb je geen bijzondere methodes nodig hoor, je hoeft carbs niet volledig te schrappen, zolang je maar een kcal tekort hebt

Heb ik al een keer geprobeerd beviel me niet zo..

---------- Toegevoegd om 22:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:16 ----------

ik adviseer minder eten dan je verbruikt op een acceptabel gezonde manier van eten die je makkelijk vol kunt houden

dankje voor je advies.

doelde meer op de koolhydraten, dat ik tot nu toe alleen maar gecut heb met een ´normale´ cut.

dan gewoon alle kh schrappen en die met het avondeten voor lief nemen (en desnoods iets minder aardappels oid opscheppen indien mogelijk)?

Dus gewoon low carb gaan doen, heb jij daar enig ervaring mee? resultaten?

low carb lijkt me de enige mogelijkheid als je geen keto kan doen maar wel wil minderen in koolhydraten, of niet :o

mijn eigen ervaring is dat het niet echt uitmaakt, probeer altijd vanalles maar heb nergens echt duidelijk verschil in gemerkt

K zal dan voort avondeten gaan trainen en daarna al je carbs eten. Met low carb kun je leuke resultaten halen als je verstand hebt, maar als je serieus wilt cutten moet je toch voor een kcal te kort gaan.

PS: word jij thuis vastgeketend door je moeder en voert ze je een schaaltje pap? En als het eenmalig is maakt het toch niet uit? Doe momenteel ook keto, weet nu al dat ik in de kerstvakantie 4 dagen ga uit eten/drinken. Refeed dagje moet ook gebeuren;)

K zal dan voort avondeten gaan trainen en daarna al je carbs eten. Met low carb kun je leuke resultaten halen als je verstand hebt, maar als je serieus wilt cutten moet je toch voor een kcal te kort gaan. PS: word jij thuis vastgeketend door je moeder en voert ze je een schaaltje pap? En als het eenmalig is maakt het toch niet uit? Doe momenteel ook keto, weet nu al dat ik in de kerstvakantie 4 dagen ga uit eten/drinken. Refeed dagje moet ook gebeuren;)

Ik doe na mijn training al 300kcals cardio en eet op mijn onderhoud, ik eet nu alleen sochtens wat carbs in mijn pap en savonds bij het eten dan.

Terug
Naar boven