XXL Nutrition

cutten lukt niet,,help pleas!

breedsteman

Novice
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
76kg
Vetpercentage
16%
Goede avond.

ik ben sinds 3 weken aan het cutten maar ben geen grammetje afgevallen.kan iemand mij uitleggen wat ik verkeerd doe??

schema wwek a:
ma:
bench press
incline dumbbell press
preacher curl
dumbbell curll
45min crostrainer.
di:
squat
leg press
decline crunches
leg curll
45min renmachine
woe: Rust
don:
dumbbell press
dumbbell letral rais
dumbbell front raise
skull crusshers
45min crostrainer
vr:
deadlift
barbell row
lat pulldown
30min renmachine

week b

ma:
incline press
decline press
dumbbell bench press
barbell crulr
45min crostrainer
di:
squat
leg extensions
leg curl
calf raises
45 min ren
do
overhead press
upright rpw
close grip bench
tricep pushdown
dumbbell shrug
45min crostrainer
vr:
deadlift
dumbbell row
dumbbell row
back exten
side bend
leg lift
30 min rennnen

eten op een dag
4 bakkies koffie
brinta met melk
200 gram kipfillet
4 sneetjes bruin brood
1 banaan
1.5 liter ongeveer water
1 mars of iet dergelijks voor het trainenen
avond eten wat de pot schaft.
500 gram aldi kwark.

leeftijd 24
gewicht 84
lengte 1.80
vetprocentage geen idee denk 20%
doel ripped

Als ik jou was zal ik eens de stickies lezen. Dat kan je enorm veel helpen. Daar staat in hoe je het best kunt cutten etc etc. En hoezo een fcking mars voor het trainen. Kun je net zo goed niet gaan trainen.

• Topic Starter Topic Starter
het is natuurlijk niet zo dat ik elk dag een mars naar binnen prop,maar iets eten voor de training daar krijg ik energie van..

het is natuurlijk niet zo dat ik elk dag een mars naar binnen prop,maar iets eten voor de training daar krijg ik energie van..

Het zou natuurlijk wel kunnen, maar ik weet niet hoe jij verder dagelijks eet. Als jij hebt uitgerekend wat jou dagelijkse behoefte zijn. En je hebt je eetschema zo gemaakt dat je je een mars kan veroorloven. Dan kan dat natuurlijk. Maar als je wilt cutten zou ik als ik jou was toch even de stickies voeding enal lezen.

Toch zou ik geen mars eten voor de training. Zit een heleboel suiker in.

Zoals Hogde twins zeggen, this is just advice, you can do whatever the f you wanna do:)

Als ik jou was zal ik eens de stickies lezen. Dat kan je enorm veel helpen. Daar staat in hoe je het best kunt cutten etc etc. En hoezo een fcking mars voor het trainen. Kun je net zo goed niet gaan trainen.
Wat doe je moeilijk? mars is niet zo erg je gaat er niet dood van ofs... je verbrand het makkelijk elke 2 uur.

Wat doe je moeilijk? mars is niet zo erg je gaat er niet dood van ofs... je verbrand het makkelijk elke 2 uur.

blijkbaar niet, want er wordt niets afgevallen ...

Anyways, het probleem is dus het voedsel, niet het trainingsschema

Vervang het melk door water en brood door zilvervliesrijst en eet geen mars meer!
En watvoor kwark? Geen volle mag ik hopen?
Eten wat de pot schaft? Geen gebakken aardappels meer en vet vlees.. Probeer mager vlees te eten en bakken in olijf olie..
Misschien iets intensiever cardioen?

Terug
Naar boven