XXL Nutrition

Cutten lukt niet?

gaShiromano

Novice
Waardering
0
Lengte
1m85
Massa
93kg
Jo boys, vraagje!

Ik ben op dit moment 18 jaar, vetpercentage van 18.9%, 185 en 95 kilo, vorige jaar was ik 184 en woog ik 85 kilo.. ik ben veel spier aangekomen maar er is zeker ook wat vet meegekomen, ik wil nu weer wat afvallen maar het gaat moeilijk..

Ik train vaak in de middag na het avond eten en dan jogg ik vaak nog erna rond een uur of 10/11 uur, vaak 30/40 minuten 7 / 10 Kilometer.

Ik heb chroomtabletten gehaald zodat ik in de avonden geen trek meer heb ik hapjes of dergelijke dus ik eet ook niks meer na het avondeten.

Ben ook gestopt met shakes om even droog te trainen.

Iemand die weet waar het aan kan liggen, ik post straks nog evt me eetschema erbij.

Post is je trainingsschema + voedingsschema.
Je kan denk ik sowieso beter na je krachttraining, gelijk je cardio doen inplaats van rond een uur of 10 nog.

• Topic Starter Topic Starter
Post is je trainingsschema + voedingsschema.
Je kan denk ik sowieso beter na je krachttraining, gelijk je cardio doen inplaats van rond een uur of 10 nog.

Maandag:

Borst 20:00 - 21:00 Joggen , 21:15 - 21:50

Dinsdag

Rug 20:00 - 21:00 Joggen..

Woensdag schouders en armen, en donderdag buikspieren en been, ik doe op zaterdag weer borst + armen.

Voeding schema:(3 liter water p/d) (af en toe tijdens het trainen aminostack)

09:00 - Vezels/Bruin brood kipfilet

11:00 - bruin Brood kaas/kipfilet

18:00 - avond eten.. wat de pot schaft.. shoarma,groente,kip,zalm,tonijnfilet, rijst,pasta.. van alles wat.

normaal gesproken neem ik dan voor het slapen en als ik wakker word een Whey Gold - Optimum Nutrition shakeje.. maar sinds ik aan het cutten ben, daarmee gestopt.

Wow, je eet veelste weinig.
Is dat bruin brood :1 sneetje met kipfilet? Wat bedoel je met vezels?

Shoarma en dat soort eten,weglaten en kiezen voor 'schonere' maaltijden met goede voedingstoffen.

@feedback daar kan het niet aanliggen tog? Ik sport teveel om er van uit te gaan dat ik door die shoarma etc niet afval..

Ja ik eet opzicht niet heel veel door de dag heen aangezien ik niet vaak trek krijg de dag door.. en ik heb ook niet zo vaak pauze.. nee 2/3 stukken brood kipfilet/kaas/smeerkaas..

en drink btw zo een 1/2 liter per dag melk.

@feedback daar kan het niet aanliggen tog? Ik sport teveel om er van uit te gaan dat ik door die shoarma etc niet afval..

Ja ik eet opzicht niet heel veel door de dag heen aangezien ik niet vaak trek krijg de dag door.. en ik heb ook niet zo vaak pauze.. nee 2/3 stukken brood kipfilet/kaas/smeerkaas..

en drink btw zo een 1/2 liter per dag melk.

Zet ff precies neer wat je eet dan, ik kan niet gokken of het 2/3 sneden brood zijn.
Als je de hele dag vrijwel niks eet en dan savonds shoarma terwijl je wilt cutten, lijkt me niet echt slim.

---------- Post toegevoegd Fri 30 Mar 2012 om 19:48 ----------

Je bmr, uitgaande van 3-5 keer per week sport is : 3248 kcal.
Je eet dus veel en veel te weinig, waardoor je lichaam in de spaarstand staat.

Zet ff precies neer wat je eet dan, ik kan niet gokken of het 2/3 sneden brood zijn.
Als je de hele dag vrijwel niks eet en dan savonds shoarma terwijl je wilt cutten, lijkt me niet echt slim.

---------- Post toegevoegd Fri 30 Mar 2012 om 19:48 ----------

Je bmr, uitgaande van 3-5 keer per week sport is : 3248 kcal.
Je eet dus veel en veel te weinig, waardoor je lichaam in de spaarstand staat.

Ik ben inderdaad nooit echt goed geweest in het maken van voeding schema's.. jij nog een leuk schema ergens staan? Kan ik me daar is aan gaan vasthouden.
kwa vet aan de voor kant van me buik valt het zeker mee.. heb alleen van die zwembandjes daar moet ik vanaf.

Ik ben inderdaad nooit echt goed geweest in het maken van voeding schema's.. jij nog een leuk schema ergens staan? Kan ik me daar is aan gaan vasthouden.

Ik ben een vrouw dus heb sowieso veel minder nodig dan jij. Zelf ben ik van mening dat iedereen een verschillend voedingsschema nodig heeft omdat ieder lichaam anders reageert. Ene reageert goed op veel eiwitten,low koolhydraten in de cut, andere heeft juist meer koolhydraten nodig om af te vallen. Kijk eens in het voeding topic en probeer een cut schema te maken gebasseerd op zon 2700 kcal. = +/- 20% onder onderhoud

Laatst bewerkt:
Ohw.. sorry ik denk al waarom heeft die gozer nou een vrouw op zijn avatar.. nu snap ik het..

Terug
Naar boven