XXL Nutrition

Cutten naar de 80kg! Way to the fight!

Sportmaniak

Cool Novice
10 jaar lid
Waardering
0
Lengte
1m88
Massa
93kg
Vetpercentage
24%
Beste mede sportmaniaken,

Ik ben nu sinds vorig jaar augustus - september heel fanatiek aan het boksen,
En ben ook al heel veel kilo's kwijtgeraakt (+-10-12kg). Maar ik moet nog steeds ongeveer 5 kilo's afvallen, tot de 80kg. Ben ook vanaf die tijd gestop met roken, blowen en stappen alleen maar om mijn doel te behalen.

Ik ben zeer gemotiveerd, het gaat me ook zeker lukken, en deze doel wil ik behalen voor 6 april!

Doel:Mijn doelen zijn dan ook, afvallen naar 80kg en mooi gespierd worden, ik ben 1,88m dus het zal moelijk zijn omdat ik vrij lang ben en ik zal ook droog worden wat ik heel mooi vind voor de zomer :).

Waarom? Ik wil wedstrijden boksen. Mijn trainer wilt mij in het halfzwaar gewicht hebben en ja daar moet ik dus onder de 81kg voor gaan wegen.

Hierbij wil ik mijn vooruitgang met jullie delen! ik zal al mijn progressie hier posten en mijn trainingen. Zijn er vragen ergens over, stel ze gerust!

Eetschema's: eetschema's heb ik niet, ik heb genoeg over voeding gestudeerd waardoor ik wel weet wat gezond is en wat niet. Ik probeer elke dag ongeveer 900kcal onder mijn onderhoud te zitten, waardoor ik alles wat ik verbrand met trainen en fietsen erbij mag eten waardoor ik op sommige dag uitkom op een 3500kcal, dat is dus beter vol te houden voor mij. Natuurlijk hou ik mijn voeding bij! (meten is weten). Mijn food diary is te volgen op: http://www.myfitnesspal.com/sportmaniak

Training:

week 9:
Ma 25-02: 15km gefietst + Bokstraining
Di 26-02: 30km gefietst + fysiotherapie (voor knieeen dus veel been oefeningen gedaan o.a squats)
Wo 27-02: 15km gefietst + Thuis bokstraining gedaan (zelf een bokszak opgehangen)
Do 28-02: 15km gefietst + Bokstraining
Vr 01-03: 55km gefietst
Za 02-03: Wedstrijd training (de zwaarste bokstraining van de week!)
Zo 03-03: Rustdag

Kcal verbrand met beweging deze week: 7083kcal

EDIT: NU WEEK 10, fotos komen binnenkort!!

week 10:
Ma 25-02: Bokstraining
Di 26-02: 30km gefietst + fysiotherapie (voor knieeen dus veel been oefeningen gedaan o.a squats)
Wo 27-02: 50km gefietst
Do 28-02: 50km gefietst + Bokstraining
Vr 01-03:
Za 02-03:
Zo 03-03:

Kcal verbrand met beweging deze week: 5144kcal tot nu toe

Training op de dinsdagen die ik thuis doe staat in de bijlage!

Dit is dus wat ik afgelopen week gedaan heb, volgende week post ook wat ik in week 10 allemaal gedaan heb, hoop dat er een paar mensen zijn die dit leuk vinden en dus ook mijn log volgen:D.

Ik zal morgen foto's posten van ongeveer 2-3 weken terug, en ik zal opnieuw foto's maken hoever ik nu ben. Ik schat mezelf op zo een 15% Body Fat.

Greetz:D

Bijlagen

Laatst bewerkt:
yu heb jaren ge thaiboxt op -70kg in het begin was dat echt moeilijk dat gewicht aan te houden gwn gewicht was altijd tussen 72-74 tot ik 2-3x per week een uurtje ging lopen en dan ng hard trainde op de club kon ik mijn gewicht echt constand houden dus go for it !!!

----------------------------------------------------
nederlands muay thai kampioen 2006 (-60kg) zevenberg(als belg :) )

• Topic Starter Topic Starter
yu heb jaren ge thaiboxt op -70kg in het begin was dat echt moeilijk dat gewicht aan te houden gwn gewicht was altijd tussen 72-74 tot ik 2-3x per week een uurtje ging lopen en dan ng hard trainde op de club kon ik mijn gewicht echt constand houden dus go for it !!!

----------------------------------------------------
nederlands muay thai kampioen 2006 (-60kg) zevenberg(als belg :) )

Ja het is zwaar af te vallen en dan constant te houden, aangezien ik wel van eten hou:rolleyes:.
maarja wil het wel behalen!

hey tof man zie dat je nederlandskampioen was, goed man!

---------- Post toegevoegd Sun 3 Mar 2013 om 17:04 ----------

Ik post nu ook mijn training die ik dinsdag zelf thuis doe!!:)

ja ik ben er nu mee gestopt omdat ik een kindje heb en niet meer te combineren valt
maar het is een harde weg maar je zult de vruchten er van plukken zeker en vast en veel suc6in het boks leven

mijn broer daaren tegen net 18

3vlaams kampioen thaibox -56KG
2x belgisch kampioen thaibox -56KG
wedstrijden gedraait in thailand

vecht vandaag voor de vlaamse titel engels boks tegen de belgisch kampioen dus sebiet wete we de uitslag hehe

Okey, ja dat is meestal moeilijk inderdaad. maarja je hebt een leuke titel behaald!

Ja, ik wil zeker het boks leven in, want ik sta nu pas aan het begin maar ik heb er zin in!
en ik merk dat nu al de vruchten pluk van al mijn harde trainingen kwa conditie en uithoudingsvermogen, maarja ik ben er nog lang niet.

en je broer heeft ook een paar mooie titels behaalt! laat het me ff weten hoe zijn wedstrijd afgelopen is :D.

BROER is verloren op punten na een stevige party :)

EDIT: Week 10 tot aan vandaag! en fotos komen binnekort!!

Terug
Naar boven