AndroidHealthClinic

Cutten, nieuw schema

nicktw

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m83
Massa
77kg
Vetpercentage
14%
Beste,

ongeveer 3 weken geleden heb ik een topic geopend met mijn voedingsschema.
Na zeer handige tips is mijn cutschema nu als volgt:
Volgens mij kloppen de percentages precies met wat nodig is.

Iemand aan of opmerkingen?

Thnx

Bijlagen

Laatst bewerkt:
500gr. kwark voor het slapen gaan en die kwark om 15u vervangen door een andere maaltijd. bv: rijst +kip+groenten

---------- Toegevoegd om 20:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:48 ----------

Mag je niet meer eten? lijkt me wat weinig voor jou lengte en gewicht.

• Topic Starter Topic Starter
Ja ik zat er ook aan te denken om die 500 gram voor het slapen te pakken,
maar ik kan wat jij zegt niet om 15:00 eten.

en 1kg kwark is te veel?

Ja mag wel meer eten, zie tabblad 1.. maar ik wil mijn vetpercentage verlagen..

Laatst bewerkt:
Ik zou even de stickys in die voedingssectie beter door gaan lezen. Afvallen doe je namelijk niet door minder te gaan eten dan je nodig hebt. Maar je eet precies voldoende en creeërt een tekort doormiddel van cardio.

Ik zou even de stickys in die voedingssectie beter door gaan lezen. Afvallen doe je namelijk niet door minder te gaan eten dan je nodig hebt. Maar je eet precies voldoende en creeërt een tekort doormiddel van cardio.

Nee klopt, ik eet ongeveer hetzelfde als wat ik nodig heb. En ja het tekort creëer ik door middel van cardio.

Dit is lijkt mij dan ook de bedoeling?

Ja, klopt maar wat bedoel je dan met toegestaan en dat totaal in je exel komt daar niet echt uit. Het lijkt met dat totaal of je minder gaat eten dan nodig is.

ja klopt, ik moet eigenlijk 2567 kcal per dag eten. Maar ik eet er maar 2263 (exclusief meting avondeten, dus zal wel wat hoger liggen).

Voor de cut moet ik minder eten dan wat ik dagelijks nodig heb? toch?

ja gedaan, dankje voor de link.
oke, ik heb mijn kcal weer wat opgehoogd en blijf gewoon zo doorgaan.
Aangezien ik niet precies weet hoeveel kcal ik binnen krijg bij mijn avondeten.

Thnx

Allemaal leuk en aardig.......ik weet vrijwel zeker dat dit niet voor iedereen geldt ;) Je kunt nooit precies voldoende eten.......maar je hebt gelijk dat je jezelf niet moet gaan verhongeren

Terug
Naar boven