Fitness Seller

Cutten of bulken ?

Huts1999

Novice
Waardering
0
Lengte
1m69
Massa
79kg
941EBEED-765F-4704-91E9-782C32CB4162.png
C258F3BD-580A-4F00-B2FF-2334531EB4D7.png
goedenavond mensen,

Ik heb een vraag over het bulken of cutten..
Ik doe nu 3 weken aan krachttraining en verder nog nooit eerder gedaan. Ik wil graag nog wat vet af en zit vooral nog buikvet maar wil ook graag spiermassa opbouwen. Alleen ik weet niet of het voor een beginner zoals ik wel handig is om te cutten omdat ik nooit eerder massa heb opgebouwd. Kunnen de ervaren mensen mij helpen om naar mijn lichaamsfoto te kijken en zeggen wat ik het beste kan doen. Alvast bedankt jongens !

Als beginneling zul je altijd wat spiermassa aankomen ook al zou je cutten.
Als ik jou was zou ik op onderhoud eten.
Redelijk start fysiek voor iemand die nooit krachttraining doet

Als ik kijk naar jouw gewicht zeg ik cutten. Je bent niet skinny, dus als je gaat cutten zal je beter zien wat er zit kwa spieren.
Maar ik weet natuurlijk niet of je zelf een doel hebt (wedstrijd doen, goed eruit zien voor de zomer, etc).

Als ik kijk naar jouw gewicht zeg ik cutten. Je bent niet skinny, dus als je gaat cutten zal je beter zien wat er zit kwa spieren.
Maar ik weet natuurlijk niet of je zelf een doel hebt (wedstrijd doen, goed eruit zien voor de zomer, etc).
Hij is lean genoeg om een poosje rustig aan te gaan bulken. Beetje verspilling van tijd om eerst te gaan cutten. Tenzij hij inderdaad shredded wil staan voor de zomer, maar dan blijft er meestal ook weinig over en zie je er meestal gewoon skinny uit.

Wedstrijd dammen? Lijkt mij sterk dat zijn stats kloppen.

cutten die hap. in 2 maandjes kan er nog flink wat vanaf.

Na de zomer bulken en rammen

Hij is lean genoeg om een poosje rustig aan te gaan bulken. Beetje verspilling van tijd om eerst te gaan cutten. Tenzij hij inderdaad shredded wil staan voor de zomer, maar dan blijft er meestal ook weinig over en zie je er meestal gewoon skinny uit.
Als natural (ga ik van uit) zie je er vaak skinny uit als je een dipe cut doet, maar als ik zijn fysiek nu zie kan denk ik dat het estetisch gezien de betere keuze is. Maar zoals ik al aangaf, het hangt allemaal af van wat hij zelf als doel heeft.

Haha, wedstrijd hamburgers vreten. Nee, ik bedoel natuurlijk een fysiek/bb wedstrijd.

Als natural (ga ik van uit) zie je er vaak skinny uit als je een dipe cut doet, maar als ik zijn fysiek nu zie kan denk ik dat het estetisch gezien de betere keuze is. Maar zoals ik al aangaf, het hangt allemaal af van wat hij zelf als doel heeft.

Haha, wedstrijd hamburgers vreten. Nee, ik bedoel natuurlijk een fysiek/bb wedstrijd.

hij traint pas drie weken

gezien zijn ervaring zal ts met een fatsoenlijk voedingschema zowel vet verliezen als spier gainen, met een deficit zal hij wss weinig tot geen spier gainen maar wel vet verliezen, veel blijft er niet over.

• Topic Starter Topic Starter
gezien zijn ervaring zal ts met een fatsoenlijk voedingschema zowel vet verliezen als spier gainen, met een deficit zal hij wss weinig tot geen spier gainen maar wel vet verliezen, veel blijft er niet over.
Dus wat is voor mij het beste ?

Op onderhoud eten.

Ik wil droger worden maar geen spiermassa verliezen.

I
nee geen wedstrijden meer voor de zomer he. Ik viel graag droger worden maar geen spiermassa verliezen

Eigenlijk goed eruit zien voor de zomer !

Terug
Naar boven