Fitness Seller

Cutten of bulken ? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ga dan cutten, maar niet te diep. Ik denk dat als je 5-10kg afvalt je er al een stuk droger uitziet.
Ja is goed man, dacht ik ook aan ! Alleen wat zou mijn caloriebehoefte dan zijn? En bij voldoende en juiste voeding & training gaan je spieren niet verloren toch ?
 
Ja is goed man, dacht ik ook aan ! Alleen wat zou mijn caloriebehoefte dan zijn? En bij voldoende en juiste voeding & training gaan je spieren niet verloren toch ?
De spieren die je in drie weken tijd hebt opgebouwd? Nee..
 
Als natural (ga ik van uit) zie je er vaak skinny uit als je een dipe cut doet, maar als ik zijn fysiek nu zie kan denk ik dat het estetisch gezien de betere keuze is. Maar zoals ik al aangaf, het hangt allemaal af van wat hij zelf als doel heeft

Mijn doel is zo droog mogelijk zijn voor de zomer en na de zomer bulken. Vind je dat handig ?
 
Als je pas 3 weken traint heeft het inderdaad geen zin om te gaan cutten, het is dan niet dat er magisch spieren verschijnen waardoor je er buff uit ziet. Je zal er eerder ondervoed uit zien zoals Saik al aangeeft.
Lekker leanbulken en de zomer maar even laten voor wat het is en je richten op volgend jaar zomer :D
 
Mijn doel is zo droog mogelijk zijn voor de zomer en na de zomer bulken. Vind je dat handig ?
Als jouw korte termijndoel droog eruit zien is, dan lijkt dat me het meest logisch.
 
Back
Naar boven