AndroidHealthClinic

Cutten op de juiste manier

ThomThom

Novice
Waardering
0
Beste,
Ik train nu al een jaar of 3 natuurlijk, Dit houdt in:
3 tot 4 maal trainen per week,een aangepaste voeding die zeer strikt is, en het nemen van de juiste supplementen.
Tot nog toe heb ik nix echt zwaars genomen,juist maar the basics zoals creatine,hmb,glutamine,pump,Bcaa's en dergelijke,maar ik ben nu op een gewicht gekomen dat ik het voor mezelf of vind.
Ik ben maar 1M78 groot en weeg nu 83kg op een vetpercentage van 11.
GRaag zou ik naar 6 procent gaan, dit is mijn doel. Ik weet dat ik daardoor wat gewicht zal verliezen en dit is normaal ook maar ik wil dit zo min mogleijk houden.. Kan iemand me tips geven i v m een goed supp.. Het is een vrij grote vraag maar ik zie dat hier nogal wat ervaren bodybuilders tussen zitten. Het is voor mij een beetje een stap in het onbekende en hoop iets bij te leren,wat goed en niet goed is.. Voor mezelf heb ik uitgemaakt dat ik klaar ben voor de volgende stap maar ik wil niet als een gek dingen beginnen nemen waarvan ik geen uitleg heb. Ik hoop dat ik jullie een beetje een beeld kan geven over de situatie waar ik me in bevind..
Alvast bedankt voor het lezen,

Een beginnend member!

je zit hier wel opt verkeerde forum. veelz waarder dan je al hebt genomen kan niet echt. je kan altijd een vet verbander gebruiken. oftewel een kuurtje ofzo. maar dan zou ik me wel eerst goed informeren en een verkoper zoeken die je deftig spul verkoopt.

Terug
Naar boven