AndroidHealthClinic

Cutten op insuline

mn voedingsschema zit onder onderhoud en wil cardio ernaast doen dus als het goed is zal ik wel moeten droppen in bodyfat

Dan moet je nog maar eens gaan verdiepen in slin. De vet aanzet daarvan staat niet in relatie met je totale kcal inname op een dag.

HGH op lange termijn verhoogt de bloedsuiker spiegel waardoor je insuline in de cut kan gebruiken om dit te stabiliseren tevens.

---------- Post toegevoegd 17 July 2013 om 21:58 ----------

Sowieso helemaal safe beginnen in de cut imo.
Is dit tevens je eerste keer slin?

Dat valt wel mee hoor, je hebt ook een verhoogd igf dat je suikerspiegel weer verlaagd...

Omnitrope is veelal nep, niet doen dus.

Je slindieet zuigt en je algehele plan nog meer, wederom niet doen dus.

Om niet vet te worden moeten carbs zo laag mogelijk en dat terwijl carbintake al laag is in de cut. Gevaarlijk spelletje, zeker terwijl je al bijna alle carbs na de shot wilt nemen.

Zat even dit topic te lezen en daardoor een vraag. Hoe komen jullie aan insuline? En hoe veel kost het? Dacht dat het alleen als medicijn verkrijgbaar was op recept.

:roflol:

Marcel refelt alles :D

Ik zie niet in waarom veel mensen dextrose gaan nemen met insuline terwijl je ook gewoon langzame koolhydraten kan nemen. Minder snel hypo en minder snel vet opslag.
Tijdens training moet je wel, maar je neemt het post WO begrijp ik.

snap sowieso niet waarom niet pre work out

Je kan gewoon een simpele dextrose-achtige drank nemen tijdens je trainen. Rustig opdrinken en niet wegslokken. Zo krijg je langzaam nog wat glucose binnen en hoef je bijna niets te verteren.

Je kan gewoon een simpele dextrose-achtige drank nemen tijdens je trainen. Rustig opdrinken en niet wegslokken. Zo krijg je langzaam nog wat glucose binnen en hoef je bijna niets te verteren.

Dan nog ligt het op mijn maag. Helemaal met benen training kan ik er oprisperingen van krijgen.
Na de training nemen heeft bij mij precies hetzelfde resultaat dus **** dat omslachtige gedoe.

cutten op insulin is echt gevaarlijk heb zelf gedaan resultaat is ziek maar fck heb paar keer te laag in de suikers gestaan en voor ik het wist was ik aan zweten en trillen en wazig beeld OPPASSEN slin is leuk maar gevaarlijk tijdens k*tten (bulk wat ik nu doen met anadrol tren en slin eq echt TOP resultaat)

Geen verstand van maar werkt insulinegebruik zonder medische doeleinden het risico op diabetes niet flink in de hand?

Geen verstand van maar werkt insulinegebruik zonder medische doeleinden het risico op diabetes niet flink in de hand?

Nee, je kan het maanden aaneengesloten gebruiken zonder probleem.
Ik doe dit regelmatig en ken ook mensen die dit regelmatig doen.
Heb mijn gevoeligheid gemeten en zie dat mijn nuchter bg ietsjes hoger is na die periode van gebruik, maar deze is na een weekje gestopt te zijn weer normaal.

Testoflesje: ik geloof je op je woord en neem jouw ervaringen serieus. Maar waar ik aan dacht was meer na het echt op zeer lange termijn gebruiken van insuline om en dan te stoppen waardoor het lichaam het in ene keer weer vanuit zichzelf over moet nemen. Net als iemand bijv veel laxeermiddel neemt; dat kan na een lange periode de darmen moe of lui maken waardoor men eigenlijk een soort van afhankelijkheid creeert. Of wat als iemand sowieso al een minder goedwerkende insuline aanmaakt en dan ineens tijden lang bij gaat spuitn, vervolgens natuurlijk een keer daarmee stopt, zou de eigen insuline dan nog volstaan of goed genoeg zijn om zogezegd de poortjes van de celletjes te openen om de glucose door te laten zodat de synthese plaats kan gaan vinden? Ik trek jouw persoonlijke ervaring niet in twijfel.

Testoflesje: ik geloof je op je woord en neem jouw ervaringen serieus. Maar waar ik aan dacht was meer na het echt op zeer lange termijn gebruiken van insuline om en dan te stoppen waardoor het lichaam het in ene keer weer vanuit zichzelf over moet nemen. Net als iemand bijv veel laxeermiddel neemt; dat kan na een lange periode de darmen moe of lui maken waardoor men eigenlijk een soort van afhankelijkheid creeert. Of wat als iemand sowieso al een minder goedwerkende insuline aanmaakt en dan ineens tijden lang bij gaat spuitn, vervolgens natuurlijk een keer daarmee stopt, zou de eigen insuline dan nog volstaan of goed genoeg zijn om zogezegd de poortjes van de celletjes te openen om de glucose door te laten zodat de synthese plaats kan gaan vinden? Ik trek jouw persoonlijke ervaring niet in twijfel.

Je maakt zelf ook insuline aan , je spiked het alleen met humalog.
Tevens moet je Testoflesje niet zijn ervaring reflecteren naar jouw zelf , koop een glucometer en houdt het in de gaten.

Buiten de maaltijd met je slin eet je toch wel vaker op een dag koolhydraten?
Je zal dus nooit je lichaam lui maken.

Enige waar je mee te maken hebt is dat je cellen minder gevoelig kunnen worden voor insuline.

Terug
Naar boven