Fitness Seller

Cutten vanaf wanneer spierverlies?

ikzelf

Dutch Bodybuilder
Waardering
9
Hallo,

De reden waarom ik dit post is omdat ik van plan ben om te gaan cutten.

Als ik het goed begrepen heb kan je max zo'n kilo per week afvallen zonder spierverlies. Vet afbreken is voor je lichaam makkelijker dan spieren afbreken. Vooral als je veel vet hebt. Gewonnnen spiermassa middels anabolen gaan sneller weg..
Ik was van plan om te beginnen met cutten zonder kuur en als ik wat verder gezakt ben, wat te gaan gebruiken.. Nu is mijn vraag vanaf welk percentage beginnen jullie te kuren bij het cutten, bedoel dan gaat het spierverlies erg hard tov als je meer vet hebt..?

Alvast bedankt voor jullie post Gr..

met anabolen is de kans op spierverlies geminimaliseerd (daarom stel je de vraag in de anabolen sectie toch ?)

naar 10% kan naturel,daarna best wat nemen denk ik

• Topic Starter Topic Starter
Sorry dat de vraagstelling onduidelijk is.. Sic heeft me vraag goed begrepen.. Dat je spierverlies minimaliseerd door anabolen was ik al op de hoogte haha..
10 procent oke

10% is al behoorlijk laag hoor...je kan best wel eerder beginnen met je kuur. op hoeveel sta je nu?

Pik begin nu lekkr beetje cutten met 30var ofzo.. en over n paar weken gooi je er t3 in.. Heerlijk goedje..

Mijn inziens kan je ook nu al prima beginnen met t3.. Ik weet dat jij liever niet eod prikt dus je kan ook 250test e zetten en over 2weken t3 beginnen op te bouwen.. We moeten er wel weer mooi bij lopen hè vd zomer haha..

Ik ga na deze ook weer aan de t3.. na ff off geweest te zijn..

Zoals henk zegt: Ik begin met 3maand var @20Mg ed + hgh, easy cutten.
Dan een knaller van 8weken met T3 en andere shizzle om diep te kunnen gaan..

• Topic Starter Topic Starter
Laatste keer dat ik ging meten was zo'n 12 procent maar zal nu wel iets toegenomen zijn denk..

Terug
Naar boven