MuscleMeat

cutten

winstrol en clenbuterol(geen as).....

Cutten = 99.9% dieet.
Hulp daarbij KAN een AAS zijn als eiwitspaarder, geschikt z.g.a. alle AAS.

als je maar een soort steroide wilt gebruiken zou ik 6 week lang winstrol eod 50mg injecteren. koolydraten heel laag eiwit 3/4 gram. veel cardio
eventueel clen helios t3 maar heb geen ervaring met deze midelen

nee joh ik zou voor de trenbolone gaan 6 a 7 weken 75mg om de dag!!
je zult er mega goede resultaten mee boeken mooie droge harde massa.
je boekt er veel meer winst mee dan met winstrol en dat wordt erg veel gefaked, met tren heb je iets meer zekerheid en tren zorgt er ook voor dat je droger wordt.

succes

Maar bij tren moet je toch ook test pakken??? Tenminste dat dacht ik vanwege de onderdrukking van je geslachtsdeel

Ik zou voor de test prop gaan.

Cagri51 zei:
Maar bij tren moet je toch ook test pakken??? Tenminste dat dacht ik vanwege de onderdrukking van je geslachtsdeel

Niks moet...bij sommige mensen verhoogd het de libido bij andere verlaagd het de libido en bij weer andere veranderd er niks....toch komt verlaging van de libido met tren vaker voor dan de andere 2. Dus als je het op zeker wilt spelen dan wel wat test erbij. Zelf ben ik niet zo'n tren fan en zou zelf liever voor test/anavar/proviron gaan of test only of anavar only maar tren is zeker goed om op te cutten.

4cc

Ja dat was wat ik ook bedoelde

anavar is erg duur. ik zelf ben dus wel een fan van tren, alleen ik zou er iig op zeker spelen door test erbij te nemen. Mijn cuttingskuur wordt wellicht test/tren/primo. Maar dit is nog niet zeker

Is ook niet zo makkelijk om aan anavar te komen volgens mij...mn supplier verkoopt t niet. Misschien door impopulairiteit.

Anavar wordt weinig verkocht omdat het gewoon te duur is denk ik. Maar zelf denk ik dat je anavar gewoon kunt vervangen door een andere A.S.

Het aankomen van Anavar is niet moeilijk maar gewoon duur.

Voordeel is dat de massa die je wint grotendeels blijvende massa is.
Alleen als ik voor mezelf denk...is het n te licht middel dat idd te duur is, gezien de milde effecten.

Terug
Naar boven