MuscleMeat

Cutten

Nielsj2k

Competitive Bodybuilder
Waardering
60
Lengte
1m71
Massa
75kg
Dag iedereen,

Ik zit met een vervelend probleem, ben namelijk al van februari-maart aan het cutten en had toen een hoog vet%. Nu zijn we 4-5 maanden verder en heb ik al goed resultaat geboekt (buikspieren zijn al zichtbaar). Het probleem is dat ik nu al 1-3 weken niets meer afval? Kan het zijn dat mijn metabolisme laag zit en daardoor niet meer afval?
Mvg Niels

• Topic Starter Topic Starter
Iemand?

Laatst bewerkt:
Geef is wat meer details. Voedingsschema, hoe vaak train je hoe vaak cardio? Wat voor cardio? Hoe vaak refeed etc etc

Voedingsschema heb ik niet bepaald. Weeg wel altijd m'n eten af.. zit op 2-2.5 gram eiwitten per kg lichaamsgewicht, elke dag rond de 2000kcal (weeg 63kg). Men refeed is altijd de woensdag. Vind het gewoon raar dat het al die tijd goed ging maar nu die laatste weken gebeurd er niets meer. Ik heb ook al gehoord van een refeedweek ofzoiets? Ben sinds een 2-tal weken ook bezig met elke dag cardio, voedingsschema is er op aangepast..

1 á 2 weken op onderhoud eten zou je hormoonbalans (o.a. leptine) kunnen herstellen. Het kan iig geen kwijt op te proberen lijkt me. En is ook wel even lekker lijkt me haha.

Persoonlijk zou ik kiezen voor 2 weken, vanwege het feit dat je al zo'n lange periode hebt gecut.

1 á 2 weken op onderhoud eten zou je hormoonbalans (o.a. leptine) kunnen herstellen. Het kan iig geen kwijt op te proberen lijkt me. En is ook wel even lekker lijkt me haha.

Persoonlijk zou ik kiezen voor 2 weken, vanwege het feit dat je al zo'n lange periode hebt gecut.
Haha oke, danku voor de reactie! Zal vanaf morgen 1-2 weekjes op onderhoud eten, en dan daarna nog een maandje goed doorcutten.

Terug
Naar boven