MuscleMeat

cutten

keanu

Cool Novice
Waardering
0
Hoi guys,

Zoals eerder aangegeven ben ik 1m78 en ongeveer 86/87 kg...vet rond de 15 %.
Ben net begonnen met cut kuurtje (boldenone 400 mg /week en tren enanthate 3OO MG/week).
Dieet is 40/40/30. Kga 5OO cal onder onderhoud zitten, dus kzit ongeveer aan 25OO calorieen...
Cardio doe ik 4 X per week zo n 45 min aan een heel laag tempo en uiteraard ook krachtraining.
Vraag? Moet ik eca pillen nemen voor vetverbranding of kan ik even goed resultaat bereiken zonder dit?
Enne...kwil dus vet verliezen ma kzou toch mijn gewicht willen handhaven rond de 86 kg...Gaat dat of is spiergroei bij cutten uitgesloten..zelfs in combi met as (of moet ev toch op onderhoud verder gaan)? Kheb al gedacht om test prop erbij te gooien om massaverlies zo veel moegelijk te beperken..
Thx bij voorbaat
gtrz Keanu

• Topic Starter Topic Starter
Graag wat opbouwende reacties...

Spiergroei is mogelijk met as terwijl je zo'n 500 kcal onder je verbruik zit. Het zal er alleen wel van afhangen of je as maagd bent of een gevorderde gebruiker. Verder kan ik er zelf niet echt veel over zeggen.

• Topic Starter Topic Starter
Heb reeds een paar kuurtjes achter de rug in het verleden...dus geen as maagd meer :)...zou ik ev test prop erbij gooien om gewichtsverlies tot min te herleiden...?

als ik zo om me heen lees zou ik boldenone niet gebruiken als cut-as. iedereen krijgt honger,
over de test prop? ik krijg vette honger vd test enath. in mijn kuur. dus??? zou het proberen en de boldenone eruit halen.
verder is eca wel handig om vetverbranding op te jagen. maar zou misschien ff wachten tot je een lager vetper% hebt.
gr d

Terug
Naar boven