XXL Nutrition

Cutten

Wernard

Novice
Waardering
0
Lengte
1m85
Gebruikers,

Ik ben een fanatieke sporter en heb altijd veel gesport en daarnaast veel getraind in de gym. Toen scheurde ik mijn kruisband af waardoor ik ff niet in staat was om naar de sportschool te gaan.

Nu bezig met mijn revalidatieproces waarvoor ik 3x per week bij de fysio zit. (train op ma,wo & za dus me benen)

Nu moet ik nog voor de andere dagen een programmatje hebben. Voor mijn upper body. Wat zijn goede spiergroepen om naast elkaar te trainen.
Dinsdag:
Donderdag:
Vrijdag:
Zondag:

Daarnaast ga ik eerst weer vol Cutten. Maar voordat ik daar aan begin heb ik wel een vraagje: Ik lees steeds vaker dat je eerste 7 tot 14 dagen zo min mogelijk koolhydraten moet eten om je lichaam te ontgiftigen. Dus ff een weekje op alleen maar eiwitten teren, klopt dit? Of is dit alleen maar voor strenge diëten?

Hoor het wel!

4 dagen voor enkel je bovenlichaam, dan neem ik aan dat je een split-schema wilt.

Dinsdag:Borst
Donderdag:Rug
Vrijdag:Schouders
Zondag:Armen

Zo zou je het in kunnen delen. of als je 3x wilt trainen:

Dinsdag:Borst+biceps of triceps
Donderdag:Rug+biceps of triceps
Zondag:Schouders

Buik 3x per week, dinsdag/donderdag of vrijdag/zondag.

Koolhydraten volledig uit je voeding halen is geen goed idee.

Gebruikers,

Ik ben een fanatieke sporter en heb altijd veel gesport en daarnaast veel getraind in de gym. Toen scheurde ik mijn kruisband af waardoor ik ff niet in staat was om naar de sportschool te gaan.

Nu bezig met mijn revalidatieproces waarvoor ik 3x per week bij de fysio zit. (train op ma,wo & za dus me benen)

Nu moet ik nog voor de andere dagen een programmatje hebben. Voor mijn upper body. Wat zijn goede spiergroepen om naast elkaar te trainen.
Dinsdag:
Donderdag:
Vrijdag:
Zondag:

Daarnaast ga ik eerst weer vol Cutten. Maar voordat ik daar aan begin heb ik wel een vraagje: Ik lees steeds vaker dat je eerste 7 tot 14 dagen zo min mogelijk koolhydraten moet eten om je lichaam te ontgiftigen.Dus ff een weekje op alleen maar eiwitten teren, klopt dit? Of is dit alleen maar voor strenge diëten?

Hoor het wel!

En vetten? In de cut moet je sowieso je koolhydraten verlagen, maar probeer er nog altijd zoveel mogelijk te eten. Gewoon zorgen dat je in een kcal deficit bent.

Gebruikers,

Dinsdag:
Donderdag:
Vrijdag:
Zondag:

Daarnaast ga ik eerst weer vol Cutten. Maar voordat ik daar aan begin heb ik wel een vraagje: Ik lees steeds vaker dat je eerste 7 tot 14 dagen zo min mogelijk koolhydraten moet eten om je lichaam te ontgiftigen. Dus ff een weekje op alleen maar eiwitten teren, klopt dit? Of is dit alleen maar voor strenge diëten?

Hoor het wel!

Nee, dat klopt niet.

(en stop met dat font-size te kloten, ik lees je bericht wel, geen reden om extra grote letters te gebruiken)

Terug
Naar boven