AndroidHealthClinic

cutter

bencher

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
ik wil es een lekkere kuur doen waar ik teringgggggggggggghard van word:D

week1: 1000mg Test E
week 2-8: 625mg Test E
week 5-10: Masteron 100mg EOD

week 11-12-13-14: 20mg Nolva

of zou ik de frontload weglaten en bevoorbeeld tboll of winstrol tabs nemen in het begin...

kzit om en bij de 9-10% en zou graag naar de 6-7% willen.

ik heb zelf geen ervaring met frontloaden, maar een maat van me heeft het onlangs nog gedaan en ging er toch super op.
ik denk wel dat je hiermee lekker hard word maar of je veel massa gaat pakken weet ik niet. heb geen ervaring met masteron

Je test is wel raar gedoseerd vind ik.

Neem anders de combi, test/tren/masteron en evt. winny.

Suat zei:
Je test is wel raar gedoseerd vind ik.

Neem anders de combi, test/trenbolone/masteron en evt. winny.

vind test+masteron wel ok kuurtje...met test erin kan je iedergeval vrij diep in je dieet..

• Topic Starter Topic Starter
zo diep moet ik niet in men dieet gaan, gewoon shake met water ipv melk, niet meer zoveel pasta en rijst voor slapen gaan en de rest van de voeding een beetje verfijnen zal wel genoeg zijn.

ik was van plan in week 1 maandag 500 en donderdag 500 te zetten
en vanaf de tweede week E3D elke keer 250 test + dan vanaf week 5, 150mg masteron erbij elke keer. lekker makkelijk en volgens mij wel goed om wat harde kilos te pakken.

de test/tren combi kan wachten mijn inziens, das weer wat anders erbij, ik wil gewoon eens weten of ik met test en masteron men doelen ook kan behalen.

kan je masteron E3D zetten zoals ik het wil doen of moet je het echt EOD of ED zetten.

ik wil dus maandag,donderdag,zondag,dinsdag ... prikken.

eod werkt goed...

Terug
Naar boven