Fitness Seller

Cuttingcycle, vraag over PCT i.v.m. T3

MHD

Competitive Bodybuilder
Elite Member
10 media-items
Waardering
110
Ben nu bezig alvast wat informatie in te winnen over mijn tweede kuur wat een cuttingcycle zal worden.

Ik had zoiets in gedachten:
week 1-8 testP 100 mg EOD
week 1,3,5,7,8 clenbuterol opbouwen tot 100 mcg
week 1-6 t3 op- en afbouwen van 25 mcg t/m 100 mcg

Mijn vraag is ?? Hoe ziet een goede PCT voor t3 eruit en dan bedoel ik ook vooral op het gebied van voeding.

En zal ik de t3 ook acht weken laten lopen of is 6 weken beter en de clenbuterol twee weken langer om mogelijke verhoging van het vet% door het stoppen van de t3 te vermeiden

Ben misschien nog een NOOB, maar daarom nog steeds zoekende.

• Topic Starter Topic Starter
Moet je na het gebruik van t3 weer hoog in koolhydraten gaan zitten om de schildklier weer aan de gang te krijgen of kan je gewoon door cutten ???

Als je wel hoog in KH moet gaan zitten na het stoppen van t3 is het dan ook verstandig om clen door te pakken ??

Voor mensen met gebruikerservaring, kom je weer veel vet aan na het stoppen van t3 ??

Moet je na het gebruik van t3 weer hoog in koolhydraten gaan zitten om de schildklier weer aan de gang te krijgen of kan je gewoon door cutten ???

Als je wel hoog in KH moet gaan zitten na het stoppen van t3 is het dan ook verstandig om clenbuterol door te pakken ??

Voor mensen met gebruikerservaring, kom je weer veel vet aan na het stoppen van t3 ??

Ja na je T3 idd hoger in de carbs gaan zitten voor een weekje. En juist de Clen doorlaten lopen na je T3 want dat vangt de "klap" juist op. Ik vind je kuur erg mager 100mg Test eod. Niet wat lekkers ernaast zetten...

Ja misschien pak ik er nog wel wat bij, moet ik nog bezien. Ben zowiezo niet van plan om hoge doseringen te pakken, immers bij het cutten gaat het mij niet om massa maar om behoud van de spieren, maar zou de test misschien verhogen naar 150 mg EOD en laatste paar weken winny.

Zoek eens naar Guggelsterones voor je thyroid pct.

Is puur te krijgen bij verschillende shop.

Terug
Naar boven