AndroidHealthClinic

Cuttingskuur!!!!!!!!!!!!!

vriesema

Cool Novice
Waardering
0
HOI BODYBUILDERS,

IK WIL GRAAG ADVIES VAN DE EXPERTS OP DEZE SITE.

Ik wil over 2 weken beginnen met een cuttings anabolen kuur ik heb gelezen dat je er niks aan hebt zonder een goed cuttingstrainingsschema en cuttingsdieetschema. Kan iemand mij een gedetailleerd schema voor deze drie sturen? Wat voor steroiden kan ik het beste gebruiken en hoe kom ik hieraan?

Hoop gauw een antwoord te ontvangen.

Groeten

Op al je vragen kun je antwoord vinden op deze site.. spit eens wat topics door.. btw er bestaat ook nog een Search functie...

Hoe je aan je spullen kan komen mag niet gevraagd worden.. en zal je ook geen antwoord op vinden..

Hmmm nou voor cardio kwa cutting zou ik dit aanraden:

H.I.I.T -> High Intensity Interval Training. Gaat als volgt:

(zo deed ik het tijdens cutting periode weet niet of jij dit niveau aan kan maar goed)

De bedoeling is de eerste minuut in te lopen. Ik deed dit met 10 km per uur.
Daarna moet je elke 30 seconden van lopen naar sprinten gaan dit voor 15-20 minuten lang.
ik deed het zo:
0 - 1 minuut - 10 k/m per uur
1:00 - 1:30 17 km per uur
1:30 - 2:00 10 k/m
2:00 - 2:30 17 km per uur
etc
etc
etc
tot aan de 15 minuten later kon ik dit nog tot de 20 minuten volhouden.
je conditie word er ongelooflijk ****in goed van en je verbrand niet veel vet tijdens maar vooral na de training (spiked je mebolisme) Ik verloor aardig wat vet door en hield spier omdat de tijd net niet te lang is om spieren te verbranden. Ik zou aanraden wel lichter dan mij te starten want ik had een aardige goeie conditie op dat moment... Haalde trap 15 op piepjestest.

EN JA HET MOET OP DE LOOPBAND

Ik denk dat je je eerst wat meer in de materie moet verdiepen en er dan nog eens goed over moet nadenken of je echt AS wilt gebruikten.

En ja idd zoals axestream zegt verdiep maar eens eerst in de materie en hun werking je moet zelf een kuur schema kunnen samenstellen en kunnen weten welke steriods goed zijn tijdens cutting. (voor duidelijk er zijn niet echt steriods je vet level echt verlagen tenzij we over T3 gaan praten etc). Als je dit allemaal hebt ontdekt kun je best hier komen en vragen of het schema goed is maar je moet niet mensen gaan vragen je alles uit te leggen dan kunnen wel een paar pagina,s over vol schrijven namelijk.

vriesema zei:
HOI BODYBUILDERS,

IK WIL GRAAG ADVIES VAN DE EXPERTS OP DEZE SITE.

Ik wil over 2 weken beginnen met een cuttings anabolen kuur ik heb gelezen dat je er niks aan hebt zonder een goed cuttingstrainingsschema en cuttingsdieetschema. Kan iemand mij een gedetailleerd schema voor deze drie sturen? Wat voor steroiden kan ik het beste gebruiken en hoe kom ik hieraan?

Hoop gauw een antwoord te ontvangen.

Groeten

1) Lees de boardregels, op vragen naar bronnen staat een ban.

2) Je kennis is 0,0 , dat alleen geeft aan dat je van de AAS af moet blijven.

3) We gaan hier niet alles voor je voorkauwen, een beetje inlezen in de materie mag echt wel. :)

Ga eerst maar eens beginnen met een goed trainings-/voedingsschema op te zetten en daarmee te cutten voordat je AAS wilt gebruiken.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven