dennis88 Dutch Bodybuilder Lid sinds 19 apr 2005 Berichten 731 Waardering 0 27 mei 2005 #21 ja , opgegeven moment is je lichaam aan het hoeveelheid gewend , en heeft het meer nodig om groter teworden ..
ja , opgegeven moment is je lichaam aan het hoeveelheid gewend , en heeft het meer nodig om groter teworden ..
R rawwe Cool Novice Lid sinds 7 okt 2004 Berichten 32 Waardering 0 27 mei 2005 #22 dennis88 zei: ja , opgegeven moment is je lichaam aan het hoeveelheid gewend , en heeft het meer nodig om groter teworden .. Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... hoelang duurt zoiets meestal? moet je elke kuur weer hoger gaan.. of kan je gewoon dezelfde hoeveelheden aanhouden? ik kuur dit jaar voor de 2e keer, maar merk er vrijwel niets van. kan het komen omdat ik dezelfde hoeveelheden gebruik?
dennis88 zei: ja , opgegeven moment is je lichaam aan het hoeveelheid gewend , en heeft het meer nodig om groter teworden .. Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... hoelang duurt zoiets meestal? moet je elke kuur weer hoger gaan.. of kan je gewoon dezelfde hoeveelheden aanhouden? ik kuur dit jaar voor de 2e keer, maar merk er vrijwel niets van. kan het komen omdat ik dezelfde hoeveelheden gebruik?
reusje20 Dutch Bodybuilder Lid sinds 27 mei 2004 Berichten 512 Waardering 0 27 mei 2005 #23 hoe lang zat er tussen je kuurtjes?
R rawwe Cool Novice Lid sinds 7 okt 2004 Berichten 32 Waardering 0 27 mei 2005 #24 reusje20 zei: hoe lang zat er tussen je kuurtjes? Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... een jaar bijna
reusje20 zei: hoe lang zat er tussen je kuurtjes? Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... een jaar bijna
reusje20 Dutch Bodybuilder Lid sinds 27 mei 2004 Berichten 512 Waardering 0 27 mei 2005 #25 dan hoor je t wel te merken in ieder geval dezelfde hoeveelheden