Trium
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 939
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 121kg
Wat denk jij dat er met je gebeurd als je een paar miljard opzettelijk van de Russische maffia steelt?
Niemand gaat daar ze vingers aan branden.
Als individu niet nee. Als overheid en ZEKER als EU kun je dat gewoon doen hoor. Wat wilden ze doen? De hele EU top uitroeien? Een groter volksfeest is voor ons allemaal niet haalbaar. Win-win als je t mij vraagt.
ja precies. Hoeveel "normale" mensen hebben in vredesnaam een spaartegoed van meer dan 100.000 euro? Het zijn echt voornamelijk de rijke stinkrussen met het zwarte geld die mogen dokken en die eten er echt geen broterhamski minder om, hoor.
Ah ik ben blij dat JIJ t schijnbaar prima vindt als de bankrekeningen van 'normale' mensen zomaar en zonder aanleiding geplunderd mogen worden. En dat ze beter bedeeld zijn is schijnbaar dus genoeg reden om dan maar geen rechten meer te hebben? Hoe weet jij nou wat voor mensen dat zijn? En ik wil jou nog wel eens horen wanneer (niet ALS) het jou overkomt. Zie hieronder over precedent.
Dit is een heel gevaarlijk precedent. Vergeet niet dat Cyprus Europa is, net als België en nederland. In deze zogenaamde 'democratische' samenleving nemen ze ineens een bepaald percentage van iedereen zijn spaargeld weg, zonder dat er ook maar iemand iets aan kan doen.
Het is momenteel beter om je geld ergens anders te zetten dan op een europese spaarrekening. Vastgoed, de beurs, buitenlandse rekening....
Als er in België of Nederland een bank failliet gaat zal het even plotseling gaan als in Cyprus, dus het is betere het zekere voor het onzekere te nemen.
En of het een gevaarlijk precedent is! Cyprus is niet zo veel kleiner als wij hoor. En daar gaat het nog niet eens om. Gewoon het principe dat de EU "even" mag bepalen wie zn spaargeld mag inleveren zonder reden. Lekker dan.
tot 100.000 euro krijgt iedereen zijn geld hoor.Anders had je helemaal gelijk. Dat het uberhaupt besproken is, is eigenlijk al dom geweest.
http://www.nrc.nl/nieuws/2013/03/25/akkoord-reddingsplan-cyprus/
Ik weet niet of dit door levenservaring of gewoon leeftijd komt, maar ik zie hier diverse mensen doen alsof 100K veel spaargeld is. Als jij een hypotheekje hebt lopen zit je toch echt vrij snel op die 100K hoor. Dat heet een bankspaar hypotheek en zou net zo makkelijk onder dit verhaal kunnen vallen. Weet je wat er met mij gebeurt als alles boven die 100K ineens weg zou zijn? No more ****ing house, thats what.
Dit hele gedoe op Cyprus is zwaar tekenend voor hoe genaaid we allemaal gaan zijn. Cultureel zijn LANG niet alle landen in de Eurozone aan elkaar gewaagd en dat breekt ons keihard op. De enigen die structureel kunnen lappen zijn de Duitsers en wij; die stomme Nederlanders die altijd t braafste jongetje van de klas willen zijn. ****ing idiots zijn we, dat we hier aan meedoen. Wie denkt dat Duitsland of Frankrijk ook maar ene reet om ons geeft, moet zich laten nakijken. Wij zijn nu iedereen aan het redden met geld wat we niet hebben, en als wij straks aan de beurt zijn kunnen we het mooi zelf oplossen. Kratje bier op de uitkomst?

Anders had je helemaal gelijk. Dat het uberhaupt besproken is, is eigenlijk al dom geweest.