Beoordeling:
10/10 ++ Aanrader
Mijn review:
Ik gebruik DAA nu 20 dagen.
In dag 9 was ik ineens heel prikkelbaar, maar dit ging diezelfde dag weer over. Ook omdat ik een heel ontspannen karakter heb/binnenvetter ben is dat geen probleem.
Vanaf dag 12 viel het me op dat mijn ballen iets gevulder lijken. Mijn libido is ook een beetje gestegen. Dit houd tot nu toe stabiel aan.
Ik denk dat DAA een heel goed supplement is.Het beste in combinatie met een natural test-booster of als extra ondersteuning voor tijdens PCT. En voor de prijs hoef je het niet te laten!
Een quote over hoe DAA zou helpen tijden PCT:
"DAA works by stimulating the NMDA receptors in the hypothalamus, which increases concentrations of GnRH (Gonadotropin-releasing hormone). GnRH then stimulates the pituitary to increase concentrations of both LH (Luteinizing hormone) and FSH (Follicle-stimulating hormone), which tells the testes to turn on the testosterone making process (Steroidogenesis). "
- Soort supplement: Testosteron-booster
- Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? D-Aspartic Acid poeder verhoogt bewezen je lichaamseigen testosteron met 42% in 12 dagen!
Kenmerken D-Aspartic Acid:
-Verhoogt testosteron met 42% in 12 dagen
-Onomstotelijk bewezen in onderzoek!
-Zet cholesterol om in testosteron
-Spieropbouw en libido
-100% natuurlijk
-Vrij van hormonen of pro-hormonen
-Geen bijwerkingen
Het meest hotte Bodybuildingproduct in de US!
100% werkzaam – 100% bewezen – 100% veilig!
42% meer testosteron en het is wetenschappelijk bewezen in onderzoek aan de Universiteit van Napels in Italie.
Mannelijke proefpersonen tussen de 27-32 jaar namen D-Aspartic Acid. De controle groep kreeg een placebo. Bij de placebogroep werd geen verschil in testosteron waargenomen. Het verschil in testosteron bij de proefpersonen die D-Aspartic Acid namen was al na 12 dagen gemiddeld 42%!
D-Aspartic Acid is het enige biologisch beschikbare en natuurlijk 100% veilige ingrediënt dat een dusdanig effect heeft op je totale testosteron. Belangrijk; het onderzoek is gedaan met gezonde mannen!
De werking van D-Aspartic Acid;
Cholesterol is het "startmateriaal" voor de vorming van testosteron. In de mitchondria wordt testosteron gevormd uit cholesterol.
Cholesterol kan echter pas in de mitchodria worden opgenomen na de koppeling aan een stofje genaamd steroidogenic acute regulatory protein (sTAR).
Dit stofje sTAR is de beperkende factor voor de productie van testosteron. Hoe meer van dit stofje sTAR beschikbaar is in je lichaam hoe meer testosteron er gevormd kan worden!
D-Aspartatic verhoogt steroidogenic acute regulatory protein Star-4! 100% natuurlijk en veilig! - Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies én spieropbouw
- Hoe lang heb je het supplement gebruikt? Nu 20 dagen
- Hoe is de smaak van dit supplement? smaakloos
- Welke dosis heb je gebruikt? 3 gram per dag
- Waar heb je het supplement gekocht? bodyenfitshop.nl
- Welke extra voordelen gaf deze winkel? gratis levering
- Wat heb je voor dit supplement betaald? EU 12,90
- Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja, want het werkt en is zeker het geld waard :-)
Mijn review:
Ik gebruik DAA nu 20 dagen.
In dag 9 was ik ineens heel prikkelbaar, maar dit ging diezelfde dag weer over. Ook omdat ik een heel ontspannen karakter heb/binnenvetter ben is dat geen probleem.
Vanaf dag 12 viel het me op dat mijn ballen iets gevulder lijken. Mijn libido is ook een beetje gestegen. Dit houd tot nu toe stabiel aan.
Ik denk dat DAA een heel goed supplement is.Het beste in combinatie met een natural test-booster of als extra ondersteuning voor tijdens PCT. En voor de prijs hoef je het niet te laten!

Een quote over hoe DAA zou helpen tijden PCT:
"DAA works by stimulating the NMDA receptors in the hypothalamus, which increases concentrations of GnRH (Gonadotropin-releasing hormone). GnRH then stimulates the pituitary to increase concentrations of both LH (Luteinizing hormone) and FSH (Follicle-stimulating hormone), which tells the testes to turn on the testosterone making process (Steroidogenesis). "

Ik begijp je standpunt, er is zeker iets voor te zeggen natuurlijk!