MuscleMeat

D-Bol, Test E, Winny... Wat denken jullie?...

Berry2000

Cool Novice
Waardering
0
Ik zit te denken aan het volgende kuurtje:

D-Bol kickstart week 1-3 40mg per dag
Test E week 1-8 250mg per week
Winny week 5-8

Ik wil graag een kuur van 8 weken excl nakuur uiteraard... nakuur wordt nolva en chlomid

Op- of aanmerkingen zijn zeer welkom!!!

winny t/m week 10 pakken en dan aansluitend nakuur
hoeveel mg winny wilde je pakken, dat heb je niet beschreven.
en beter nog de hele kuur 2 weken langer maken, dus

1-10 test e
8-12 winny, misschien nog een week er aanvast tot een max van 7 weken met orals. en dan de dbol weglaten.

maar vertel eens wat over jezelf??? wat zijn je stats/ kuurverleden. ik denk dat dit je eerste kuurtje wordt of niet.

waar ga je mee nakuren??

Zou hij die test ent. niet iets hoger kunnen leggen ? neem aan dat het zijn eerste kuur is ?

• Topic Starter Topic Starter
1e kuur inderdaad... nakuur wordt nolva en chlomid.. staat erbij...
Winny weet ik nog niet precies hoeveel...
Verder ben ik 21, 1.80m, 79 kg... vet % weet ik niet... ga snel keer laten meten..
wat kan ik verder zeggen?
train 3 jaar serieus...
benchpress (overigens meest zwakke punt): 80 kg
wat wil je weten?

week 1-10 500mg test enanthaat
week 1-4 30mg dianabool ed
week11-14 40mg winstrol ed
week15-18 nakuur nolvadex

dit is een goed kuurschematje!

michaello zei:
week 1-10 500mg test enanthaat
week 1-4 30mg dianabool ed
week11-14 40mg winstrol ed
week15-18 nakuur nolvadex

dit is een goed kuurschematje!

nee dit suckt,de winstrol vroeger beginnen dan de test is afgelopen en dan tot week 12 laten doorlopen,dan is de test uitgewerkt en kan je lekker met de nakuur beginnen...

Zoals ik al zei.. het is de 1e...
Wil graag niet te lang en zwaar, dit om experimentele redenen... daarnaast, 14 weken.. is 3.5 maand... serieuze zwaardere kuur doe ik liever na de zomer, zonde om midden in de zomer te doen, eetlust daalt, sauna in de sportschool, tuurlijk wel doorknallen, maar om het optimale eruit te halen van zo'n lange kuur, had ik beter wat eerder kunnen beginnen, of zijn jullie t daar niet mee eens?

Berry2000 zei:
Zoals ik al zei.. het is de 1e...
Wil graag niet te lang en zwaar, dit om experimentele redenen... daarnaast, 14 weken.. is 3.5 maand... serieuze zwaardere kuur doe ik liever na de zomer, zonde om midden in de zomer te doen, eetlust daalt, sauna in de sportschool, tuurlijk wel doorknallen, maar om het optimale eruit te halen van zo'n lange kuur, had ik beter wat eerder kunnen beginnen, of zijn jullie t daar niet mee eens?

tja kuren in de zomer daar staat iedereen anders over,je zal allesins meer zweten waardoor je wss mooi droog blijft,je zal mooi bruin worden op dat nieuwe lichaam,ik wou dat het altijd zomer was!!! (vooral als ik kuur) :D

Ik zou persoonlijk de eerste meteen goed doen want zoals je de eerste keer groeit doe je geen 2e keer meer :)

Daar heb je idd wel wat leuke puntjes ja...
Ik ervaar zelf altijd wel.. dat mijn motivatie daalt, wat kuren ook zal verhelpen... maar dat mijn lichaam ook eerder op is... Maar goed... zweten wordt je niet echt droger van he!!!! Dat is maar vocht.. zuip je er met dat weer zo aan!
Maar 8 weken is ZWAAR af te raden?... Of zei je t meer zo van... Ik zou LIEVER 14 weken doen?
Ik wou die Test niet meteen op 500 zetten... 250... 1e kuur.. afwachten.. misschien wat huiverig...
Hoe stond jij er 1e keer tegenover?

Wat heb jij gedaan Damned?
ben ik benieuwd naar...

Ik ga over ongeveer 3 weken beginnen heb de spullen al liggen heb er anderhalf jaar over gelezen
ik doe mijn kuur als volgt
1-5 40 mg d-boll
1-10 500 mg test ent
1-10 400 mg deca
13-16 nolva

maarja mijn doel is anders ik heb zoiets gewoon de eerste keer goed knallen maar daar heeft iedereen zijn eigen meningen over
overal lees ik dat ze de 2e kuur nooit meer zoveel groeien als de eerste dus waarom zou je het verknallen

en dit word trouwens ook mijn 1ste keer :) kan die d-boll wel laten liggen maarja heb het eenmaal liggen en ik stack het erbij ik hoop wel zo'n 10 a 12 kg aan te komen

Te zwaar voor een eerste kuur, die doseringen zijn te hoog. Op lagere dosering zal je net zo goed knallen Damned. En kan je op een hogere dosering in je 2e kuur er iets meer uithalen.

@ Berry, dosering op 375 mg ew + proviron of gewoon op 500 mg ew op 10 weken houden.

Glenn GX... Ervaring mee?
Of uit de boeken?
Denk dat ik missch ook alleen de Test E doe...
Is op een eerder forum al aangeraden...
Kijken wat mijn lichaam doet voor ik ga stacken...
Iedereen verteld iets anders....
Volgende week is t meet the dealer dus...

Ik ben nu bezig met 375 mg ew test + dboll en over paar weken stop ik de dboll en doe ik er proviron bij.

Ik merk na 2 weken al dat de test goed werkt. Door omstandigheden ben ik al een paar dagen gestopt met de dbol, vandaar dat ik het weet.

Ik hoor graag je stats voor en na.....
Eventueel foto's voor en na...
Hoe zit het met vocht retentie? Erg last van?
Hoeveel kilootjes?
Ben erg benieuwd.. heb je ook een goed voedingsschema?

stats en foto's voor en na moet je ff wachten, ik doe een kuur van 6 maanden.

Ik houd redelijk wat vocht vast, kheb 5% bodyfat, maar ziet er nu uit als 8% (schat ik). Ik weet niet of dat een overblijfsel is van de dboll. Van dboll houd je denk ik meer vocht vast dan test.

Kheb een goed voedingsschema, ik eet best veel en best schoon.

Maar ik neem aan dat je geen 6 maanden wilt wachten :P er zijn genoeg test e only topics te vinden hier op het board. Kijk wat de ervaringen zijn.

Thanks... Lang man... 6 maanden..
Zou voor mij geen optie zijn, zwaar respect voor mensen die het zo vol kunnen houden, vooral de voeding wat het moeilijkst is. Dboll leek me idd al minder daarvoor... vooral zo voor de zomer... ik ga even die andere topics checken...
Thanks... en succes nog met je kuur!..

Duidelijk!!!!
Na veel lezen heb ik besloten... Een Test E Only!
500 ew lijkt me veel.. 250 ew vinden sommige weer weinig...
gulden middenweg 250 om de 5 dagen...
Nakuren met Nolva... 2 weken na beïndiging van de test mee beginnen?

Terug
Naar boven