MuscleMeat

Daar zijn we weer..

Allana

Novice
Waardering
3
Lengte
1m67
Massa
55kg
Hallo DBB'ers,

Het is weer lang geleden dat ik een post heb geplaatst. Vooral door drukte ben ik het totaal vergeten!

Inmiddels zit ik midden in de opleiding en heb ik het super naar mijn zin.
Ik fitness, naast de sport vakken die ik op mijn opleiding krijg, nog steeds 5 dagen in de week, judo ik nog 1x in de week en boks ik om de week.

Er is volgens mij intussen weer wat progressie gemaakt.. zie hier de nieuwe foto's.

20141205_131638 (3).jpg

20141128_120952 (2).jpg

20141117_153209.jpg

Ik heb deze gisteren ook al voorbij zien komen ?!

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Ik heb deze post inderdaad gister om 23;53 geplaatst... kan zijn dat er iets mis is gegaan waardoor hij dubbel is geplaatst ofzo?

Het zijn in elkgeval mijn eigen foto's etc.

---------- Toegevoegd om 18:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:04 ----------

:) Vriend..
Verder vond ik gisteren ook al dat de OP weinig info heeft voor wat de doelen zijn etc voeding, ga zo maar door...

3 foto's zien er verder wel goed uit...
succes met je doelen !

wat wil je hiermee zeggen?

Ik heb deze post inderdaad gister om 23;53 geplaatst... kan zijn dat er iets mis is gegaan waardoor hij dubbel is geplaatst ofzo?

Het zijn in elkgeval mijn eigen foto's etc.

---------- Toegevoegd om 18:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:04 ----------

wat wil je hiermee zeggen?
gast is beetje de weg kwijt. 43 jaar en midlife crisis.. negg him ;-p
goeie rug heb je, dát sowieso!
is het trouwens niet teveel van het goeie: 5x pw fitness 1x boxing en dan nog 5 dagen op school gymen?
Ik ruik ontzettend veel zelfdiscipline bij jou, dat heb ik niet mis toch?? Zo moet ik ook weer aan de slag gaan, ga zo door hoor!

is het trouwens niet teveel van het goeie: 5x pw fitness 1x boxing en dan nog 5 dagen op school gymen?
Ik ruik ontzettend veel zelfdiscipline bij jou, dat heb ik niet mis toch?? Zo moet ik ook weer aan de slag gaan, ga zo door hoor!

Dat hoor ik wel vaker.. om eerlijk te zijn vind ik het juist wel leuk.
En op school 'gym' ik niet, ik studeer aan het Cios. Daar krijgen we vakken als atletiek, zwemmen, judo, boksen, jiu-jitsu en nog veel meer. Dat noem ik geen gym inelkgeval.

En ja, zelfdicipline zit er inderdaad aardig in. Rust, reinheid en regelmaat zijn the key to succes in mijn ogen, al zou er bij mij misschien wel wat meer rust in het programma mogen. In het weekend doe ik dan ook vrij weinig aan sport en ben ik bezig met school of werk.

Thanks voor het compliment, keep going strong!

Zeker niet slecht, denk wel dat je veel kan bereiken.
Zowel fysiek als mindset zitten goed. keep it up!

Wow, mooie rug!

Dat is inderdaad wat ik met jou ga doen erg vreemde vervelende reactie weer.
maar prima hoor....

---------- Toegevoegd om 17:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:15 ----------

niks hoor , succes met je doelen..

ff dimmen gast

je hebt het hier tegen ray ja

beetje respect tonen

hey Allana.. ziet er goed uit.. al zijn dit de eerste 3 fotos die ik van je zie..
Dus kan ze niet vergelijke met vorige posts.. mochten die er zijn..
Ik weet zeker dat je je doellen zal behalen.. aangezien je ook het CIOS volgt en altijd met sport bezig lijkt te zijn..
Het belangrijkste is dat je er ten alle tijden plezier in blijft houden!

succes!

hey Allana.. ziet er goed uit.. al zijn dit de eerste 3 fotos die ik van je zie..
Dus kan ze niet vergelijke met vorige posts.. mochten die er zijn..
Ik weet zeker dat je je doellen zal behalen.. aangezien je ook het CIOS volgt en altijd met sport bezig lijkt te zijn..
Het belangrijkste is dat je er ten alle tijden plezier in blijft houden!

succes!

Ik heb zeker andere posts, misschien als je bij mijn statistieken kijkt dat je mijn eerdere post kan vinden?

Terug
Naar boven