- Waardering
- 17.145
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zeker Ron was leuk je weer te zien en dankje voor de actiefoto's van mij als coach

Mooie dag. En ik heb mogen genieten van een stukje stroopwafel taart met witte chocolade vlokken. 😜
Dankjewel!
Dankjewel! De hobbels hebben het niet altijd even makkelijk gemaakt haha.Knappe prestatie. Met hier en daar een hobbel op de weg en natuurlijk naast je drukke gezinsleven. Succes met je nieuwe doelen!.
Dankjewel! De verlichting zal ook een boel doen natuurlijk. Vindt zelf het verschil ook wel groot genoeg om het toch even te d3len.Wat grappig om zo back stage en om stage foto’s te zien: behoorlijk verschil nog!!
Knappe prestatie, succes met de votes
Aanstaande zaterdag nog een fotoshoot. Dat is mijn korte termijn doel. Lange termijn is de health fase zo goed mogelijk doorkomen.Mooie update, met een mooie prestatie. Goed man!
Heb je voor de komende periode nog doelen?
Goedzo man doorzetten! Ik heb zelf jaren wiet gerookt, was moeilijk om vanaf te komen ben nu ook al een aantal maanden gestopt. Komt goed!Het plan was ook om na de wedstrijd te stoppen met roken, dus dat heb ik dan ook gedaan.
Moet goedkomen, ik was voor me prep 2 maanden gestopt. Toen op vakantie in Spanje weer begonnen met me stomme kop.Goedzo man doorzetten! Ik heb zelf jaren wiet gerookt, was moeilijk om vanaf te komen ben nu ook al een aantal maanden gestopt. Komt goed!
Voor alles is een tijd en een plaats.Moet goedkomen, ik was voor me prep 2 maanden gestopt. Toen op vakantie in Spanje weer begonnen met me stomme kop.
Nadeel aan stoppen met roken is dat ik dan zin in snaaien heb. Dat komt nu heel slecht uit. Maar goed 17 weken prep uitzitten dan moet stoppen met roken ook wel lukken. Gewoon even de discipline hoog houden.
Voor alles is een tijd en een plaats.
Volgens mij heb je het geweldig gedaan, met discipline zit het duidelijk wel goed! 😄
Ga je nog meer foto's van je shoot delen?