MuscleMeat

Dagelijks eetschema G's

VaderlijkeG

Novice
Waardering
0
Ik train 3 maal (soms 4 maal) per week in de ochtend. Ben nu 18 jaar, 1 meter 85 en 73 kg. Het vetpercentage weet ik zo niet, maar ligt bijzonder laag gok ik. Als ik geen trainingsdag heb eet ik mijn 1e en 2e maaltijd vaak samen tussen 10 en half 1 en eet ik geen kwark.

8-9 uur:
Yoghurt (300 ml) + Brinta (+/-60 g)
1 banaan
2 boterhammen pindakaas (vaak water met wegspoelen)
multivitaminen drink

Training 10 tot +/- 11:30

11:30-12:45 uur:
Kwark (250 ml)
2 boterhammen Kalkoenfilet + sla (met 1 of andere dressies smaakt dit ook bijzonder lekker)
manderijnen
multivitamine drink

2-4 uur:
2 boterham kalkoenfilet/ kipfilet/ paardevlees of iets dergelijks
1 boterham pindakaas
1 boterham jam
2 a 3 manderijnen
1 banaan
water + multivitamine

17-18 uur:
Avondeten (vaak pasta)

19-21 uur:
Noten (50 gram ongeveer)
Ontbijtkoek
Water

22 uur
Kwark (300 g)
Groot glas melk voor het slapen gaan
(soms eet ik ook nog wat overblijfseltjes van het avondeten)

Heeft iemand tips of aanmerkingen op mijn schema? En kan iemand me vertellen op welk tijdstip ik het beste welke shakes kan gaan drinken?

Thanks G's

Die multivitaminen zijn teveel. Normaal gezien is 1 dose multi's wel genoeg. + Durf wat meer eten na je training. Het is al redelijk maar nog wat meer koolhydraten zouden zeker geen kwaad kunnen. Het is moeilijk om een schatting te maken zonder totaalcijfers maar je eiwitten mogen hoger. Eet smorgens meer eiwitten (kipfilet, eieren, kwark, eiwittenshake), zeker als het de maaltijd voor je training is.

Ik zou ook je fruit namiddag wat minderen/helemaal wegdoen. In een tijd van rust hebt ge geen snelle suikers nodig dus 3 manderijnen en een banaan zijn echt overkill. Vervang die ontbijtkoek s'avonds door nog een eiwittenbron. Ontbijtkoek heeft geen zin s'avonds.

Dat is wat ik zou doen :)

succes met het behalen van je doelen

• Topic Starter Topic Starter
ait bedankt.. welke eiwitrijke producten zijn makkelijk weg te eten 's ochtends?

en iemand tips over supplementen?

Terug
Naar boven