XXL Nutrition

Dallas McCarver topic

R.I.P.
Echt klote dit. VEEL te jong!

R.I.P.

Niet te geloven dit!

Was in mijn ogen toekomstig Mr.O of in ieder geval top 5.

Bizar, ben benieuwd wat eventueel de oorzaak hier van is geweest.

R.I.P.

Niet te geloven dit!

Was in mijn ogen toekomstig Mr.O of in ieder geval top 5.

Bizar, ben benieuwd wat eventueel de oorzaak hier van is geweest.

Las ergens dat ze vriendin zei dat hij was gestikt, ze was er echter niet bij. Ben toch bang dat het hartfalen zijn maar dat moet blijken.

R.i.p. Dallas. Was zeker een van mijn favorieten.

R.I.P.

Gestikt in eten :/

Gestikt las ik ook.

Autopsie zal het uitwijzen.

RIP

Voor de rest maakt het natuurlijk geen f**k uit waaraan hij is overleden. Hij is niet meer dat is gewoon fucking erg.
Aardige gozer zonder kapsones en tijd voor een ander. Mijn welgemeende troost gaat uit naar zijn familie vrienden en bekende.

• Like
Waarderingen: Rain
Hoe je het ook draait of keert, men gebruikt veel te veel rommel sinds het massa monster tijdperk. Ik zal toch niet de enige zijn die aan Nasser El Sonbaty (- 20 jaar) moest denken?

Big Dead Bodybuilders

Deze mensen sterven tenminste door iets wat hun passie is en wat ze leuk vinden om te doen, kun je niet van de doorsnee burger zeggen.

Shawn Ray had dit een paar maanden geleden voorspeld, inzake zijn roekeloze trainer.
Mc Carver reageerde hier furieus op en brandde Ray helemaal af.

Shawn Ray had dit een paar maanden geleden voorspeld, inzake zijn roekeloze trainer.
Mc Carver reageerde hier furieus op en brandde Ray helemaal af.

Hij werkte al een tijdje niet meer met chad nicholls hoor. Vind het echt spijtig dat mensen hem dan nog steeds de schuld geven of weer zeggen dat dit door AAS komt. Daar is gewoon helemaal geen bewijs voor momenteel.

Erg spijtig dat hij overleden is, was 1 van de meest belovende bodybuilders van deze tijd in mijn ogen en had em graag binnen een paar jaar de O zien winnen :/

Hij werkte al een tijdje niet meer met chad nicholls hoor. Vind het echt spijtig dat mensen hem dan nog steeds de schuld geven of weer zeggen dat dit door AAS komt. Daar is gewoon helemaal geen bewijs voor momenteel.

Erg spijtig dat hij overleden is, was 1 van de meest belovende bodybuilders van deze tijd in mijn ogen en had em graag binnen een paar jaar de O zien winnen :/

Ik wil zeker de discussie en controverse niet oprakelen.
Ik denk niet dat AAS de absolute boosdoener is, ik ben echter ook niet zo naïef om niet te denken aan het feit dat de AAS hier wel een bijdragen aan heeft.
Maar goed het gaat om de dood van een persoon die deze sport tot in elke vezel van zijn bestaan heeft doordrenkt.
Laten we voor nu gewoon onze innige deelneming tonen.

Deze mensen sterven tenminste door iets wat hun passie is en wat ze leuk vinden om te doen, kun je niet van de doorsnee burger zeggen.
Eens. Dat je dan wat minder oud word neem je dan op de koop toe. Maar 26 is wel erg jong. Dan maar een doorsnee burger.

Dit zou mensen aan het denken zetten dat dit level zo voorbij is, wij zijn op deze wereld niet alleen gezet om te vreten en trainen.......Het hiernamaals is waar je voor moet werken, maar weinig mensen zullen dit begrijpen..

Dit zou mensen aan het denken zetten dat dit level zo voorbij is, wij zijn op deze wereld niet alleen gezet om te vreten en trainen.......Het hiernamaals is waar je voor moet werken, maar weinig mensen zullen dit begrijpen..
Het hiernamaals moet je voor werken?

Dit zou mensen aan het denken zetten dat dit level zo voorbij is, wij zijn op deze wereld niet alleen gezet om te vreten en trainen.......Het hiernamaals is waar je voor moet werken, maar weinig mensen zullen dit begrijpen

Really, in 2017?

Laten we maar gewoon allemaal een moment nemen om er bij stil te staan dat het leven snel voorbij kan zijn, en we er elke dag opnieuw moeten van genieten.

Ik wil zeker de discussie en controverse niet oprakelen.
Ik denk niet dat AAS de absolute boosdoener is, ik ben echter ook niet zo naïef om niet te denken aan het feit dat de AAS hier wel een bijdragen aan heeft.
Maar goed het gaat om de dood van een persoon die deze sport tot in elke vezel van zijn bestaan heeft doordrenkt.
Laten we voor nu gewoon onze innige deelneming tonen.

Aas invloed op verslikken? Tenzij er na de autopsie andere feiten(bv hartfalen) naar boven komen vind ik het persoonlijk nogal spijtig dat mensen zo'n dingen gaan roepen op sociale media. Uiteraard kan het zijn dat er een andere oorzaak is geweest waar ze nog niet van op de hoogte zijn maar ik kan voorstellen dat het al moeilijk genoeg is voor zijn familie en geliefden, als ze dan zo'n dingen daarbovenop te lezen krijgen op elke post over zijn dood...
Discussiëren heeft idd geen nut nu.

Terug
Naar boven