- Waardering
- 376
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 106kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
R.I.P.
Niet te geloven dit!
Was in mijn ogen toekomstig Mr.O of in ieder geval top 5.
Bizar, ben benieuwd wat eventueel de oorzaak hier van is geweest.
Hoe je het ook draait of keert, men gebruikt veel te veel rommel sinds het massa monster tijdperk. Ik zal toch niet de enige zijn die aan Nasser El Sonbaty (- 20 jaar) moest denken?
Big Dead Bodybuilders
Shawn Ray had dit een paar maanden geleden voorspeld, inzake zijn roekeloze trainer.
Mc Carver reageerde hier furieus op en brandde Ray helemaal af.
Hij werkte al een tijdje niet meer met chad nicholls hoor. Vind het echt spijtig dat mensen hem dan nog steeds de schuld geven of weer zeggen dat dit door AAS komt. Daar is gewoon helemaal geen bewijs voor momenteel.
Erg spijtig dat hij overleden is, was 1 van de meest belovende bodybuilders van deze tijd in mijn ogen en had em graag binnen een paar jaar de O zien winnen :/
Eens. Dat je dan wat minder oud word neem je dan op de koop toe. Maar 26 is wel erg jong. Dan maar een doorsnee burger.Deze mensen sterven tenminste door iets wat hun passie is en wat ze leuk vinden om te doen, kun je niet van de doorsnee burger zeggen.
Het hiernamaals moet je voor werken?Dit zou mensen aan het denken zetten dat dit level zo voorbij is, wij zijn op deze wereld niet alleen gezet om te vreten en trainen.......Het hiernamaals is waar je voor moet werken, maar weinig mensen zullen dit begrijpen..
Dit zou mensen aan het denken zetten dat dit level zo voorbij is, wij zijn op deze wereld niet alleen gezet om te vreten en trainen.......Het hiernamaals is waar je voor moet werken, maar weinig mensen zullen dit begrijpen
Ik wil zeker de discussie en controverse niet oprakelen.
Ik denk niet dat AAS de absolute boosdoener is, ik ben echter ook niet zo naïef om niet te denken aan het feit dat de AAS hier wel een bijdragen aan heeft.
Maar goed het gaat om de dood van een persoon die deze sport tot in elke vezel van zijn bestaan heeft doordrenkt.
Laten we voor nu gewoon onze innige deelneming tonen.