MuscleMeat

Dallas McCarver topic

Bezoekers in dit topic

Schijnt dat veel fanatieke breiers insuline gebruiken :trollface:

Haal dan niet van die domme vergelijken aan die niet kloppen als je zo graag slim wilt overkomen, kneus.
 
Ze breien er nogal eens een einde aan
 
If you can find a passion that does not involve any risks, good for you. Athletes (in some sports), soldiers, explorers do face risks and accept them. That doesn't mean they are stupid or reckless.

I'm posting in English since no time for google translate at the moment, apologies.
Dat is toch geen vergelijking? Willens en wetens structureel extreem grote hoeveelheden AAS en andere onnatuurlijke middelen in je lijf spuiten om maar zo groot mogelijk te worden is absoluut niet hetzelfde als een soldaat of een brandweerman die vanwege de risico's van zijn beroep in levensgevaar kan komen.

Ik heb het nu niet persé over deze man en ik gun echt niemand (en zijn nabestaanden) zo'n vroege dood, waar dat ook door wordt veroorzaakt.
 
Dat is toch geen vergelijking? Willens en wetens structureel extreem grote hoeveelheden AAS en andere onnatuurlijke middelen in je lijf spuiten om maar zo groot mogelijk te worden is absoluut niet hetzelfde als een soldaat of een brandweerman die vanwege de risico's van zijn beroep in levensgevaar kan komen.

Ik heb het nu niet persé over deze man en ik gun echt niemand (en zijn nabestaanden) zo'n vroege dood, waar dat ook door wordt veroorzaakt.
Taking huge amounts of drugs is not the goal in and of itself. It's a means to an end. Competitive bodybuilders are, well, competitive, and they derive meaning from pushing themselves to be the best they can and to achieve an ambitious goal. They are also artists, who derive pleasure from their work the same way a sculptor would. You may find that silly or not worth the risk. Other people may not see the meaning in whatever it is you do with your life.

I did not claim that soldiers or explorers derive the same sense of meaning and fulfillment from their jobs as athletes. But what's comparable is that they all willingly take risks in order to fulfill their life goals, and to do what they find meaningful.
 
Taking huge amounts of drugs is not the goal in and of itself. It's a means to an end. Competitive bodybuilders are, well, competitive, and they derive meaning from pushing themselves to be the best they can and to achieve an ambitious goal. They are also artists, who derive pleasure from their work the same way a sculptor would. You may find that silly or not worth the risk. Other people may not see the meaning in whatever it is you do with your life.

I did not claim that soldiers or explorers derive the same sense of meaning and fulfillment from their jobs as athletes. But what's comparable is that they all willingly take risks in order to fulfill their life goals, and to do what they find meaningful.
Well, I still don't entirely agree with you on this subject, but I do respect your point of view.
 
Het is ook ongelofelijk stom. Maar je moet niet vergeten dat de jongens die zo extreem veel talent hebben om de wereldtop te halen al op vroege leeftijd omringt worden door figuren die ze alleen maar de hemel in prijzen. Op een gegeven moment begeeft je jezelf in een wereld waar je niet anders meer weet en veel voor lief neemt. Vooral als iemand dan ook niet zo heel slim is. Overigens weet ik niet of dat laatste van toepassing is op Dallas.
 
Heeft er iemand al wel eens bij nagedacht dat hij gewoon "zomaar" gestikt kan zijn tijdens het eten en dat dit verder niets met zijn sport en/of aas gebruik te maken kan hebben?

Zó ongebruikelijk is het niet dat er mensen stikken in hun eten. Alleen nu het om een pro bb'er gaat zal het wel aan zijn levensstijl hebben gelegen.
 
Alles wat hier geluld wordt berust op speculatie. Ook dat hij gestikt zou zijn.
 
Haal dan niet van die domme vergelijken aan die niet kloppen als je zo graag slim wilt overkomen, kneus.

Hoezo is dat een domme vergelijking? Breien en bodybuilding kunnen beide passies zijn. En voor geen van beide hoef je te sterven. Sterker nog: sterven voor breien zou echt volkomen idioot zijn. Maar om de een of de andere reden vind je het wel acceptabel als je sterft voor bodybuilden. Ik zou het allebei bizar en onnodig vinden. Er is maar één iemand dom en dat is degene die dat niet kan inzien.
 
Heeft er iemand al wel eens bij nagedacht dat hij gewoon "zomaar" gestikt kan zijn tijdens het eten en dat dit verder niets met zijn sport en/of aas gebruik te maken kan hebben?

Zó ongebruikelijk is het niet dat er mensen stikken in hun eten. Alleen nu het om een pro bb'er gaat zal het wel aan zijn levensstijl hebben gelegen.
Ja alleen dat lees je bij elke BB'er die omvalt. "Aangeboren" of "gebeurt andere mensen ook vaak". Het zou zomaar kunnen dat dit een gevalletje gewoon gechoked is. Dat sluit ik niet uit, maar daar gaat de discussie niet echt over.

Het gaat wat mij betreft erom dat iedereen die de sticker "passie" op zijn gedrag en acties plakt opeens een verheven status krijgt als diezelfde persoon gewoon compleet gung ho gaat zonder reden of noodzaak. Het is een soort carte blanche geworden waar je alles onder kunt vegen. Dat is gewoon dom en kinderlijk gedrag in mijn optiek.

Ook het "ik streef niet naar gemiddeld" komt vaak uit de mond van mensen die zich spiegelen aan een waanbeeld waar ze heel ver vanaf staan en altijd zullen staan. Mensen die in alles uitermate gemiddeld zijn op zijn best, en een speeltje gevonden hebben waardoor ze als een dwaas mee kunnen roepen en andere mensen hun quotes kunnen herhalen. Dat is leuk en moet iedereen zelf weten, maar zo gek is het niet als daar in veel gevallen terecht om gelachen wordt.

Ik vind veel bodybuilders namelijk beter te vergelijken met rapper Sjors, in de zin van iedereen ziet het behalve jij, maar je vindt het leuk en doet er niemand kwaad mee. Dat is heel wat anders dan Ayrton Senna (for faks sake) of een brandweerman die vakkundig zijn beroep uitoefent. En ja ik snap de vergelijking wel, ik vind het alleen totaal niet van toepassing. Je trekt aan gewichten en gooit wat zooi in je mik waardoor je groter wordt. Daarnaast ben je bezig met je eten om je vp onder controle te houden. Poeh poeh. Wat een epic leven inderdaad. Zo niet mediocre zeg, echt waanzinnig.

Begrijp me niet verkeerd ik trek ook graag en gewichten en let ook op wat ik eet (meestal), maar ik heb niet het idee dat ik er veel op achteruit ga als ik morgen wakker wordt en mijn vp is 10% hoger. Dat is wel weer te fixen namelijk. Dat heeft helemaal niks met een leuk, succesvol of bevredigend leven te maken. Dat is namelijk als zeggen dat je een leuke kerst hebt gehad, omdat de kerstboom zo mooi was.
 
Dat is heel wat anders dan Ayrton Senna (for faks sake) of een brandweerman die vakkundig zijn beroep uitoefent.

Ik haalde Senna aan omdat hij vlak voor zijn dood de veiligheid wou verbeteren. Hij nam onnodige risico's niet op de koop toe. :o

 
Laatst bewerkt:
Vele mensen hier leven voor bodybuilding, crossfit (zei ik dat echt :eek:), powerliften of andere soort van krachtsport.
Mensen zoals Dalles leven van bodybuilding. Deze twee verschillende achtergronden zorgen voor een andere beleving. De passie kan even groot of misschien groter zijn.
Mensen zoals Dallas moeten altijd in contact staan met hun fysiek. Groot, groter, groots of lean, leaner, leanest.
En om dit te bereiken en te behouden gaan dingen anders dan anders. In Amerika is het vrij normaal om langs een arts te gaan voor hormoon vervangend therapie.
Anders gezegd AAS op recept. En dus neem je dit op doktersadvies. En daarbij sta je altijd onder controle.
En de gemiddelde gym-bezoeker neemt diezelfde spullen om in 2/3 maanden beach-, festival-, fotoshoot-, wedstrijdproof klaar te stomen.

Dit soort discussies zullen altijd blijven en voor en tegenstanders ook. Doe wat je moet doen of wild doen.
Maar wees dan wel zo slim om uit te zoeken wat je doet voordat je het doet.

Voor hier en voor nu. MIjn gedachten gaan uit naar de nabestaande van Dallas. Voorlopig lijkt het erop dat hij gestikt is in voeding.
We zullen de waarheid nooit 100% te horen krijgen. RIP Dallas McCarver.
 
what if i told you dat je je passie kan volgen en dat je niet voor je 30ste in je eten hoeft te stikken of jezelf een hartaanval oid aanjaagt met belachelijke hoeveelheden anabolen.

Denk dat bodybuilding vrij uniek/bijzonder is in the sense dat belachelijke hoeveelheden drugs de norm en noodzakelijk zijn om (te proberen) de absolute top te bereiken.

Maakt het natuurlijk niet minder belachelijk dat er mensen zijn die dit dan romantiseren :roflol:

Om het eerlijk te houden zijn er gelukkig ook van die achterlijke ultra anti-doping gekkies (die zich wel bezig houden met bodybuilding, lmao) die dingen als dit in hun omg zie je wel drugs slegt!11! narrative proppen.

Dus at the end of the day is iedereen retarded.
 
Back
Naar boven