Fitness Seller

Dancetour eindigd in massale vechtpartij

Ben naar Dancetour in Leeuwarden geweest en die verliep zonder problemen.
Prima sfeertje daar!

typisch haags gedrag !!! ook al kunnen ze er in rdam ook wat van , helaas.

Dordt was afgelopen jaar erg gezellig!

Alle hooligans hebben een IQ van 0,0 ;)

Waarom geen luchtdrukpistolen met naaldjes die Ketamine, GHB of andere tranquilizers bevatten?

Heb ik me altijd afgevraagd, of een soort gas waarvan iedereen eventjes in een onschuldige slaperige roes valt.

Weinig geweld maar uiterst effectief.

Waarom geen luchtdrukpistolen met naaldjes die Ketamine, GHB of andere tranquilizers bevatten?

Heb ik me altijd afgevraagd, of een soort gas waarvan iedereen eventjes in een onschuldige slaperige roes valt.

Weinig geweld maar uiterst effectief.

Dat heet traangas :D

ja net zoals in dat russische theater ofzo iedereen plat maar vallen er wel dooien
jammer dat er niet genoeg portiers(stewards=poep) waren die die "hooligans" zo dus danig kapot konden trappen dat ze nooit weer konden lopen :D

en als ze nu voortaan xtc in het bier gooien

kan aimee en ik es lekker "getting busy" ;) :kiss:

vraagie : hebben jullie geen hondengeleiders op grote feesten lopen ??

Laatst bewerkt:
vraagie : hebben jullie geen hondengeleiders op grote feesten lopen ??

Met een hond ben je niks op zo een moment.Of denk je mss dat die hond verschil kan maken tss hooligan of portier op dat moment?
Heb hetzelfde meegemaakt op een fuif 5 jaar geleden.
40 man van club brugge hooligans vielen de portiers aan , van de 15 zijn er 11 gaan lopen.ik en nog 3 anderen bleven stand houden en kregen de volle laag.
Dit kun je NIET tegenhouden telkens ik uit dekking kwam en een slag gaf kreeg ik van langs alle kanten klop.Mag toch eerlijk zeggen dat ik bijna in mijn broek gescheten had :D .Niet neer geweest maar toch serieus!!! afgeslegen geweest daar.
Heeft me veel respect afgedwongen bij de andere portiers toch.
En die stoere rotweiler... die had iemand zijn trui te pakken en besloot zich daar verder mee bezig te houden... ook toen die persoon hem niet meer aanhad:p

True,als er een overmacht op je afkomt kan je het wel schudden want tegenwoordig kan elke ecto de beveiliging in en dat zijn meestal niet de gasten waar je wat aan hebt als het op beuken aankomt.

Op zo'n moment moet je de ouwe vertrouwde portiers van vroeger hebben en geen Willie Wortel-type's die omdat ze een papiertje hebben ineens dat soort evenementen mogen beveiligen met zn 30-en.

Want het is allemaal leuk en aardig maar als er van de 30 man 15 ecto is en 10 vrouwen erbij dan win je daar natuurlijk nooit de oorlog.

Ook ik kreeg met zo 15jarig k*tkind een discussie omdat haar vriendje niet naar binnen mocht met z'n ADO shirt. Heb dr uitgelegd dat het voor zijn eigen veiligheid is. Heb meegemaakt dat iemand met een PSV tattoo door Ajaxieden gewoon de t*ring werd geslagen. Zegt ze "Dat komt omdat die Amsterdammers 'mongaulen' (haags accentje) zijn".. Dat kind is ook echt zo dom om tegen mij, met m'n platte Amsterdamse smoeltje, dat te gaan zeggen. Heb d'r uitgelegd dat ik geen 'mongaul' ben!
...

Je gaat me toch niet vertellen dat je die 15 jarige nog hebt binnengelaten?!

[Tatjana mode]Wat een flikkewrrs...[/Tatjana mode]

• Topic Starter Topic Starter
Maar nog geen reactie van DBC... was die wel aanwezig?

Laatst bewerkt:
Volgens mij moest die naar het Malieveld en dit was bij het Zuiderpark toch, is wel een eindje ervandaan.

Met een hond ben je niks op zo een moment.Of denk je mss dat die hond verschil kan maken tss hooligan of portier op dat moment?Heb hetzelfde meegemaakt op een fuif 5 jaar geleden.
40 man van club brugge hooligans vielen de portiers aan , van de 15 zijn er 11 gaan lopen.ik en nog 3 anderen bleven stand houden en kregen de volle laag.
Dit kun je NIET tegenhouden telkens ik uit dekking kwam en een slag gaf kreeg ik van langs alle kanten klop.Mag toch eerlijk zeggen dat ik bijna in mijn broek gescheten had :D .Niet neer geweest maar toch serieus!!! afgeslegen geweest daar.
Heeft me veel respect afgedwongen bij de andere portiers toch.
En die stoere rotweiler... die had iemand zijn trui te pakken en besloot zich daar verder mee bezig te houden... ook toen die persoon hem niet meer aanhad:p

ik heb het dan natuurlijk niet over 1 hond , minsters een stuk of 5 of meer

geloof me elke hooligan of grote kerel gaat echt wel opzij hoor , daar durf ik heel veel op in te zetten.. en zoniet dan heeft hij daar zn week of 6 last van :D

• Topic Starter Topic Starter
Holy crap.... ****able... :D

Terug
Naar boven