Matthijs
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Waarom geen luchtdrukpistolen met naaldjes die Ketamine, GHB of andere tranquilizers bevatten?
Heb ik me altijd afgevraagd, of een soort gas waarvan iedereen eventjes in een onschuldige slaperige roes valt.
Weinig geweld maar uiterst effectief.

vraagie : hebben jullie geen hondengeleiders op grote feesten lopen ??
.Niet neer geweest maar toch serieus!!! afgeslegen geweest daar.
Ook ik kreeg met zo 15jarig k*tkind een discussie omdat haar vriendje niet naar binnen mocht met z'n ADO shirt. Heb dr uitgelegd dat het voor zijn eigen veiligheid is. Heb meegemaakt dat iemand met een PSV tattoo door Ajaxieden gewoon de t*ring werd geslagen. Zegt ze "Dat komt omdat die Amsterdammers 'mongaulen' (haags accentje) zijn".. Dat kind is ook echt zo dom om tegen mij, met m'n platte Amsterdamse smoeltje, dat te gaan zeggen. Heb d'r uitgelegd dat ik geen 'mongaul' ben!
...
Met een hond ben je niks op zo een moment.Of denk je mss dat die hond verschil kan maken tss hooligan of portier op dat moment?Heb hetzelfde meegemaakt op een fuif 5 jaar geleden.
40 man van club brugge hooligans vielen de portiers aan , van de 15 zijn er 11 gaan lopen.ik en nog 3 anderen bleven stand houden en kregen de volle laag.
Dit kun je NIET tegenhouden telkens ik uit dekking kwam en een slag gaf kreeg ik van langs alle kanten klop.Mag toch eerlijk zeggen dat ik bijna in mijn broek gescheten had.Niet neer geweest maar toch serieus!!! afgeslegen geweest daar.
Heeft me veel respect afgedwongen bij de andere portiers toch.
En die stoere rotweiler... die had iemand zijn trui te pakken en besloot zich daar verder mee bezig te houden... ook toen die persoon hem niet meer aanhad![]()

Keurig, je hebt nu zojuist de doorsnee gasten uit het forum van PF beschreven.Heb op PF toevallig wat discussies gelezen over gisteren en het gros Hagenaren wat daar commentaar gaf was 17 jaar met een IQ van 0,0!

liep wel lekkers rond daar zeg. damn!
partyflock foto van Dancetour 2006 #273998