Man-Mountain
Huge Freak
- Waardering
- 12
Gaan er nog mensen naar dancevalley volgende week?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Echt? Ik was vorig jaar te waus om de tijd in de gaten te houden, dus kwam pas tijdens de laatste 10 minuten op zijn stage aan.Ramonius zei:Carl Cox was vorig jaar teleurstellend, had eindelijk een eigen stage maar draaide bellaberd. Dit jaar beter Carl ?!

Nee, HQ zal je me noooooooooit vinden. Bijna al mn matties wel, trouwens.Ramonius zei:@ dj_phreak: Was echt nix, na 45 min. maar weer terug naar de HQ stage gegaan... Dana, Tom Harding... vele malen beter.

Hotel/app. Jet zeker? Op zich handig omdat je ook naast Space zit, maar ik ga liever meer richting het centrum. Figueretas/Playa 'n Bossa, die kant uit. Dan is zowel Bora Bora/Space als Pacha aan te lopen. We gaan nu met een echtpaar dat in een appartement aan de haven (25 m achter El Divino) zit. Helemaal toppie!2 jaar geleden deed ik het precies andersom... eerst Ibiza en toen DV. Was echt gekkenhuis op ibiza! Wij zaten aan het strand met ons app. waar ook de bora bora feesten worden gehouden.
Even de koffers droppen en weg.
Dan maandag maar uitrusten op DC-10 (gastenlijst de hele vakantie!) want ManuMission is 1x leuk, maar heb er nu geen behoefte meer aan. Teveel Engelse k*tjong.