MuscleMeat

dancevalley 2004

yep, altijd!

Zeker weten!

Yep, kaartje ligt al een tijdje te branden hier... Hoop dat het weer een vette editie word met een mooie afsluiter.

Carl Cox was vorig jaar teleurstellend, had eindelijk een eigen stage maar draaide bellaberd. Dit jaar beter Carl ?!

HQ stage zal wel weer druk worden dit jaar, lekker stampen!

Greets, Ramonius

Ramonius zei:
Carl Cox was vorig jaar teleurstellend, had eindelijk een eigen stage maar draaide bellaberd. Dit jaar beter Carl ?!
Echt? Ik was vorig jaar te waus om de tijd in de gaten te houden, dus kwam pas tijdens de laatste 10 minuten op zijn stage aan. :(

Anyhoo: mij zal je nooit in de HQ zien. Het zal dit jaar voornamelijk YoshiToshi worden. Eventueel een beetje Armada als mn maat daar nog moet MCen.

Moet nog wel even luchtbedden kopen. Zorgen dat ik niet al te moe wordt, want een paar uur na DV vertrekt mn vlucht (rond 04:00 inchecken) naar het pittoreske Ibiza. :D

• Topic Starter Topic Starter
he wat is dat nou voor gelul over fototoestellen, mag je die niet mee naarbinnen nemen ofzo..

elk jaar hetzelfde gelul. Zolang het maar een goedkoop dingetje is (wat altijd slimmer is), is het toch geen probleem?

• Topic Starter Topic Starter
ik hoop t niet want ik wil wel fotos maken..anders moet ik die maar van mn mobiel gebruiken, wel ****edup kwaliteit maar ja

ben er ook! :thumbs:

Vind het te duur dus ben er niet!

Komt Technoboy daar eigenlijk ook?

@ dj_phreak: Was echt nix, na 45 min. maar weer terug naar de HQ stage gegaan... Dana, Tom Harding... vele malen beter.

2 jaar geleden deed ik het precies andersom... eerst Ibiza en toen DV. Was echt gekkenhuis op ibiza! Wij zaten aan het strand met ons app. waar ook de bora bora feesten worden gehouden.

En zekers naar espace gaan... 24h stampen op zondag !

Was wel lichtelijk stuk toen ik op DV stond maar dat mocht de pret niet drukken...

Ramonius zei:
@ dj_phreak: Was echt nix, na 45 min. maar weer terug naar de HQ stage gegaan... Dana, Tom Harding... vele malen beter.
Nee, HQ zal je me noooooooooit vinden. Bijna al mn matties wel, trouwens. :)

2 jaar geleden deed ik het precies andersom... eerst Ibiza en toen DV. Was echt gekkenhuis op ibiza! Wij zaten aan het strand met ons app. waar ook de bora bora feesten worden gehouden.
Hotel/app. Jet zeker? Op zich handig omdat je ook naast Space zit, maar ik ga liever meer richting het centrum. Figueretas/Playa 'n Bossa, die kant uit. Dan is zowel Bora Bora/Space als Pacha aan te lopen. We gaan nu met een echtpaar dat in een appartement aan de haven (25 m achter El Divino) zit. Helemaal toppie!

En zondag op Space: we gaan rechtstreeks vanaf het vliegveld door. :) Even de koffers droppen en weg. :D Dan maandag maar uitrusten op DC-10 (gastenlijst de hele vakantie!) want ManuMission is 1x leuk, maar heb er nu geen behoefte meer aan. Teveel Engelse k*tjong.

Ja idd gelogeerd in jetje... was erg relax! Zo vanuit je kamer hup de zee in, altijd handig.

We waren met z'n 4en en 2 van ons waren met de auto (audi cabrio) gekomen, we hadden dus geen probleem met vervoer :)

Manumission is zekers gaar... leuk op geweest te zijn maar nee, niet mijn ding! Vetste feest was gewoon gratis van Radio 1 (BBC) aan de andere kant van het eiland!

Ik kom echt alleen nog in San An om even snel wat Engelse sl*tten te nöken, maar verder niet! 1 "verplicht" avondje Café del Mar en that's it! Ik kan echt niet tegen die massale terrassen en schreeuwende k*tjong. Om van die straatdealers nog maar te zwijgen. "No, I don't want any horse!" ... heb zelf veel beter spul bij me. :D

Maatje van was in San An vet opgelicht... hij is echt zo'n bijgelovige hangjas!

Kwam een negerin naar m toe en pakte z'n hand, mompelde wat en deed er een veertje in. Ik zag het al aan komen... dat word betalen en ja hoor 10E betaald voor het veertje. Als ie niet zou betalen zou het lot m wel eens kunnen tarten had dat mens gezegd... wat een pannelap :)

Verders is het natuurlijk overal massaal en alles is er (gelukkig) jong!

ben er morgen zeker weer bij.....het Dance valley gevoel wordt wel met het jaar minder maar als ik er eenmaal weer ben ............dan ga ik zeker weer losssss :rolleyes: ...... :D

WOEI... heb er echt zin in.. wij vertrekken om 10 uur al.. wel erg vroeg vind ik, maar ja de Chauffeur wil dat.

Ik heb al superlang een kaart. Nu wilde ik hem vanavond klaarleggen en kan ik hem niet meer vinden. Heb net 2,5 uur(!!) gezocht naar dat kl*te kaartje.

Ik baal er echt van :( word waarschijnlijk geen Dance Valley voor mij morgen.
Wat nu!!!!!

Terug
Naar boven