Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dani zei:Ik ga over een uurtje hier weg, verwacht er rond 1330 te zijn. Mocht je me herkennen kom dan even hoi zeggen!
Witte broek, witte bikinitop, enorm bruine buik (dat enorm slaat op bruin, niet op buik) hoge hoed zilver/goud MET belletjes
![]()

In ieder geval razendsnel aangekleed en heel de dag gaaaaaaaaaaaaaaaaan. Was echt super 
Man-Mountain zei:Die klote file op de A9 was lang. Was om 11 uur vertrokken en was er om 2 uur. Wel een enorm coole dag geweest.

Ramonius zei:Was weer een leuke editie... was er rond 12, gewoon met de bus.
Had natuurlijk al rekening gehouden met die halve marathon die je moet lopen om bij de ingang te komen dus ik had wat freddy H's (heineken biertjes) mee genomen... om af te koelen natuurlijk he
Ben vooral buiten gebleven, die tenten waren mij wat te warm! Heb dit jaar niet de DJ pelgrim toch gehouden maar ben gewoon (suf) gaan lopen.
Die 2 mat partijen vond ik wel minder. Ook vond ik niet echt een "decade of dance" terug of het moest het vuurwerk aan het einde zijn ?!
Maar... volgend jaar weer!