MuscleMeat

dancevalley 2004

iemand in je huis geweest ofzo..

misschien meegewassen in je was.

Zou erg zonde zijn als je hem niet meer vind.

Haal alles over hoop... kijk in alle zakken van ieder stuk kleding en bid tot god dat je dat kolere kaartje vind!

Waar heb je m gehaald? Als je het bij de free-record gehaald hebt zit ie waarschijnlijk in een donkerblauw enveloppe-achtig papiertje.

Suc6 Bro... Ramonius

Nog een half uurtej en wij rijden al weg.. Vind het eigenlijk wat vroeg maar ja...

• Topic Starter Topic Starter
ja ik ga over een kwartier weg

nou toch ff uitgesteld...tot 11 uur :D

Ik ga over een uurtje hier weg, verwacht er rond 1330 te zijn. Mocht je me herkennen kom dan even hoi zeggen!
Witte broek, witte bikinitop, enorm bruine buik (dat enorm slaat op bruin, niet op buik :cool: ) hoge hoed zilver/goud MET belletjes :D

Dani zei:
Ik ga over een uurtje hier weg, verwacht er rond 1330 te zijn. Mocht je me herkennen kom dan even hoi zeggen!
Witte broek, witte bikinitop, enorm bruine buik (dat enorm slaat op bruin, niet op buik :cool: ) hoge hoed zilver/goud MET belletjes :D

Hm moeilijk te missen, ik zal naar je uitkijken :)

Moet zeggen... Het was wel weer een gezellig dagje...

:D

Na, zelf niet geweest, zit hier wel bij te komen van een nacht uit. Al die groten feesten van Q-Dance, hoop dat binnenkort ook eens een keertje mee te maken. :)

Haha! Ik ben toch ook geweest. Ik had alles overhoop gehaald hier thuis. Al mijn kleding doorzocht. Ik had al afgebelt naar een vriend van mij dat ik het niet meer kon vinden. Hij is een oud-collega van mij. Hij vroeg: ligt het misschien niet nog op je buro. Ik werk er nu al dik een maand niet meer dus dat dacht ik toch niet. Ik had hem meegenomen naar huis, maar hij gaat daar op zaterdagochtend voor de zekerheid toch even heen en wat ligt daar? Mijn kaartje!!!! :cool:

Hoezo dom? :rolleyes: In ieder geval razendsnel aangekleed en heel de dag gaaaaaaaaaaaaaaaaan. Was echt super :)

Die klote file op de A9 was lang. Was om 11 uur vertrokken en was er om 2 uur. Wel een enorm coole dag geweest.

Ik ben 10:15 vertrokken vanuit Rotterdam en om 11:30 stond ik al te springen :thumb:

Was weer een leuke editie... was er rond 12, gewoon met de bus.

Had natuurlijk al rekening gehouden met die halve marathon die je moet lopen om bij de ingang te komen dus ik had wat freddy H's (heineken biertjes) mee genomen... om af te koelen natuurlijk he :D

Ben vooral buiten gebleven, die tenten waren mij wat te warm! Heb dit jaar niet de DJ pelgrim toch gehouden maar ben gewoon (suf) gaan lopen.

Die 2 mat partijen vond ik wel minder. Ook vond ik niet echt een "decade of dance" terug of het moest het vuurwerk aan het einde zijn ?!

Maar... volgend jaar weer!

Ramonius zei:
Was weer een leuke editie... was er rond 12, gewoon met de bus.

Had natuurlijk al rekening gehouden met die halve marathon die je moet lopen om bij de ingang te komen dus ik had wat freddy H's (heineken biertjes) mee genomen... om af te koelen natuurlijk he :D

Ben vooral buiten gebleven, die tenten waren mij wat te warm! Heb dit jaar niet de DJ pelgrim toch gehouden maar ben gewoon (suf) gaan lopen.

Die 2 mat partijen vond ik wel minder. Ook vond ik niet echt een "decade of dance" terug of het moest het vuurwerk aan het einde zijn ?!

Maar... volgend jaar weer!

Hoe gingen die matpartijen er aan toe? Ik heb gehoord dat er zo'n 40 ajacieden op de loop moesten voor een meerderheid van Ado Den Haag..

hehe ik heb niets gezien ik was bovenop die rots bezig met 'andere dingen' :D

Ook niets gezien of gemerkt. Maar moet eerlijk zeggen dat ik op een gegeven moment nergens meer wat van merkte..... :D
Same place, same time, next year!!!

Nou was bvest wel heftig die partijen ineens een hele groep voorbij zien razen... Het ging inderdaad over voetbal. Snap echt niet dat je daarom ruzie moet gaan maken. Maar ging er goed heftig aan toe. Stond er een paar meter vanaf...

Terug
Naar boven