Fitness Seller

dancevalley 2004

Ramonius zei:
Maatje van was in San An vet opgelicht... hij is echt zo'n bijgelovige hangjas!!

Dat achterlijke santeria of voodoo daar heb ervaring mee. :mad: :mad: Het kan de locale bevolking op enkele van die eilanden doodsbang maken. Echt schandalige praktijken! Die mensen geloven er in, en 'je moet het zien als religie'. Ja me neus, ik haat santeria. 10 euro is nog een leuk grapje, maar dit kan veel verder gaan!

Die mat partijen ging idd over voetbal... de 1ste (wat voeger in de middag) was vrij snel gesust. De 2de later in de middag was niet zo 1 2 3 gesust... er was toen ook een grotere groep op de vuist.

Zag een gozer met een lange staart voorbij rennen en een paar tellen later een groepje van 5 a 6 er achter aan! Was op zich wel een grappig gezicht, maar die vechtende meute ging bijna door hele veld (bij HQ) heen. Je moest dus wel zorgen dat je niet er "per ongeluk" tussen kwam.

Zullen wel weer een stelletje sosa snuivers zijn geweest, die gasten worden helemaal para en opgefokt van dat spul.

Kijk... van een pil word je chill :D

ach ja, al die achterlijke ruzies om voetbal.

heb t een keer meegemaakt in beursgebouw eindhoven en stond er met mn groep precies tussen. 2 groepen tegenover elkaar die elkaar plots te lijf gingen met alle gevolgen van dien. vriendin van me kon net ontkomen

gaat nergens over

en idd, zal ook wel coke en alcholica een schuld hebben maar toch...triest altijd. je hebt ook van die mannetjes die daar echt komen om dat soort dingen uit te lokken, net zoals ik een keer een groepje had gegadegeslagen (ff duur woord gebruiken op de maandag:D) waarvan een ontzettend lekker vrouwtje (vandaar dat ze mij ook opvielen:D) keer op keer bij jongens ging aanpappen waarna haar lieve vriend met aanhang ff die kerel kwam opzoeken en dat niet 1 keer, nee meerdere malen. met voorbedachte rade dus, trieste bedoeling

ben zelf overiegs niet geweest, mysterland over 2 weken..boek maar!:P

Terug
Naar boven