MuscleMeat

dancevalley

dutch windmill

** BULL POWER **
Elite Member
Waardering
27
iemand nog geweest?..was weer lachen..super lekker weer, veel mooie vrouwen!..muzxiek vond ik overal wat minder, maar de sfeer zat er wel goed in..

grten

heb je geen foto's gemaakt dutch?

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Toch nog ff een fotooooooooo

Marrie

Ik ben er weer geweest samen met SlettieBettie, en we vonden het heel erg tegenvallen. De belangrijkste reden dat ik voor zaterdag had gekozen, was Afrika Bambaataa. Dat begon pas om 17:00 of zo, dus we konden een hoop zwerven tot die tijd. (ben er altijd voor 10:00)

De eerste uren was het erg chill. Goede muziek, lekker weer. Maar ik bespeurde voor 12:00 al een trend: bijna elk podium draaide materiaal met elektro-invloeden. Wat ik leuk vind (draai het zelf soms ook wel), maar niet in bijna ELKE tent. Nog een tijd gevlucht naar de Circo Loco, maar daar begonnen ze er ook een beetje naartoe te neigen.

Eindelijk was het dan zo ver: Bambaataa begint. Na 2 nummers voel ik al jeuk. Na 6 nummers zijn we de tent uit gelopen. De boeking is volkomen verkeerd gedaan IMO. Het was (op een enkel sampletje uit Renegades of Funk na) bijna exact dezelfde (moderne!) urban stront die ook al de hele dag bij de Red Bull stage werd gedraaid! Dus dan maar kijken waar het wel beter toeven was. Na 10 minuten wisten we het: we konden kiezen uit 3 (I kid you not) stages die urban draaiden, 4 of meer die elektro-achtig draaiden, of harde techno.

Mijn reden om naar Dance Valley te gaan elk jaar is een breed aanbod aan sTen. Dit was er dus zeker niet (meer), en daarom was dit mn eerste jaar ooit dat ik niet de hele dag ben gebleven. Sterker: ik was om 19:00 al thuis. Volgend jaar moeten ze dus wel met een heel veel betere line up komen wil ik nog een keer gaan. Vermoedelijk dan toch liever Extrema, waar ik van vrienden hele goede dingen heb gehoord.

ps.
Het leek wel of ze maar de helft van het aantal WCs hadden van vorig jaar. Misschien nog wel minder!

Dance Valley is allang niet meer wat het geweest is.

Overslaan die handel....stelletje ****ers daar die alleen maar aan geld denken.

Was matig. Stuk kleiner dan voorgaande jaren.

Muziek was balle, indeling idem. Gelukkig gratis vip om het allemaal beetje te compenseren.

dj_phreak zei:
Ik ben er weer geweest samen met SlettieBettie, en we vonden het heel erg tegenvallen. De belangrijkste reden dat ik voor zaterdag had gekozen, was Afrika Bambaataa. Dat begon pas om 17:00 of zo, dus we konden een hoop zwerven tot die tijd. (ben er altijd voor 10:00)
[link niet meer beschikbaar]

Dit was wel kikkug .. ook rond 17:00 uur ...
KNuf marrie

dutch windmill zei:
iemand nog geweest?..was weer lachen..super lekker weer, veel mooie vrouwen!..muzxiek vond ik overal wat minder, maar de sfeer zat er wel goed in..

grten

Was ik maar mee geweest rocco.... :(

@DW eind augustus mysteryland!?

Groeten

Heb vernomen dat DW anaal is vernederd daar op Valley, vandaar dat ie het waarschijnlijk als enigste zo naar zijn zin heeft gehad daar...!!!:D

• Topic Starter Topic Starter
hahah wat zijn de jongens weer grappig..nou had het prima naar mijn zin...
2 weekjes naar RockIt in Maarsen dus LOS s s s s s s s s s

Het begon, zoals Phreak zei, erg leuk. Echter, naarmate de dag vorderde vielen de foutjes steeds meer op.

Het terrein was een heel stuk kleiner. Dat is op zich niet erg, maar de muziektenten stonden nu wel heel dicht op elkaar. Zelfs binnen een tent kon je de muziek uit twee nabij gelegen muziektenten duidelijk horen.
Volgens mij is dit een van de oorzaken dat de muziek in de verschillende tenten zo op elkaar ging lijken: de DJ's werden onbewust beinvloed door andere DJ's en passen daar hun eigen muziekkeuze op aan. Zo krijg je uiteindelijk een brei van muziekale niets. (yep, ik vind urban niets)

Ander nadeel is, dat je nergens een plekje had om even bij te komen. Zelfs op de plekken waar je zou moeten kunnen chillen, stond de muziek zo hard (plus de muziek van de naburige tenten) dat ik daar alsnog oordopjes nodig had.
Als je een hele dag op Dance Valley wil vertoeven, moet je af en toe wel kunnen rusten, al is het maar een paar minuten, zowel geestelijk als lichamelijk.

En die WC's, he? Vorig jaar was er al zo'n groot tekort en met die modderboel waren de plees al snel zo vies dat je het liever in je broek deed.
Nu waren er nog minder WC's die ook nog om de zoveel tijd werden afgesloten voor een schoonmaakbeurt. Schoonmaken is OK, maar er stond al een rij van 30-45 minuten.

PS: mannen ik heb waardering voor het feit dat jullie nog openbare WC's durven trotseren. Normaal zie ik als vrouw niet wat er in de portopotti ligt (ik kan nu eenmaal niet kijken met mijn reet), maar met een plastuitje mocht ik even proeven van het genot met je neus boven de pot te hangen en te zien wat je voorgangers hadden achtergelaten. (EEEEWWWW!!!!)

SlettieBettie zei:
PS: mannen ik heb waardering voor het feit dat jullie nog openbare WC's durven trotseren. Normaal zie ik als vrouw niet wat er in de portopotti ligt (ik kan nu eenmaal niet kijken met mijn reet), maar met een plastuitje mocht ik even proeven van het genot met je neus boven de pot te hangen en te zien wat je voorgangers hadden achtergelaten. (EEEEWWWW!!!!)

Hoe voelt dat nou, om als man te pissen? :D

KaLe zei:
Hoe voelt dat nou, om als man te pissen? :D
Wel grappig. Maar echt pissen als een man kan je nog niet (misschien als een man met een heel korte en zeer zachte derde been, want die kartonnen tuitjes zijn veel te kort en worden snel zacht, dus de kans dat je alsnog staand over je eigen broek piest is best hoog!)... :(

haha :D

dit jaar nog iemand?..wordt iig lekker weerrrrrr!!

wanneer en waar is het dit jaar

aanstaande zaterdag maatje

Uiteraard van de partij.....

Naar alle waarschijnlijk ga ik ook... heb alleen 's avonds weer ergens anders een feestje

dit jaar nog iemand?..wordt iig lekker weerrrrrr!!

Het doet me echt pijn, maar de line-up heeft me helemaal niet kunnen overtuigen. Vooral het gebrek aan progressive en aanverwante sTen maakt dat ik zeker niet ga.

Helaas is de line-up van Extrema niet veel beter. Een festivalloze zomer voor phreak en SlettieBettie! :(

Terug
Naar boven