- Waardering
- 27
iemand nog geweest?..was weer lachen..super lekker weer, veel mooie vrouwen!..muzxiek vond ik overal wat minder, maar de sfeer zat er wel goed in..
grten
grten
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
dj_phreak zei:Ik ben er weer geweest samen met SlettieBettie, en we vonden het heel erg tegenvallen. De belangrijkste reden dat ik voor zaterdag had gekozen, was Afrika Bambaataa. Dat begon pas om 17:00 of zo, dus we konden een hoop zwerven tot die tijd. (ben er altijd voor 10:00)
[link niet meer beschikbaar]
Dit was wel kikkug .. ook rond 17:00 uur ...
KNuf marrie
dutch windmill zei:iemand nog geweest?..was weer lachen..super lekker weer, veel mooie vrouwen!..muzxiek vond ik overal wat minder, maar de sfeer zat er wel goed in..
grten

SlettieBettie zei:PS: mannen ik heb waardering voor het feit dat jullie nog openbare WC's durven trotseren. Normaal zie ik als vrouw niet wat er in de portopotti ligt (ik kan nu eenmaal niet kijken met mijn reet), maar met een plastuitje mocht ik even proeven van het genot met je neus boven de pot te hangen en te zien wat je voorgangers hadden achtergelaten. (EEEEWWWW!!!!)

Wel grappig. Maar echt pissen als een man kan je nog niet (misschien als een man met een heel korte en zeer zachte derde been, want die kartonnen tuitjes zijn veel te kort en worden snel zacht, dus de kans dat je alsnog staand over je eigen broek piest is best hoog!)...KaLe zei: