AndroidHealthClinic

Darmgassen!

Komt sowieso door de carbs. Of een combinatie van deze met eiwitten/vet?

• Topic Starter Topic Starter
Komt sowieso door de carbs. Of een combinatie van deze met eiwitten/vet?

Door de carbs!? Denk eerder eiwitten toch.. Alhoewel 3 gram per lichaamsgewicht nog wel meevalt! Misschien toch mn wheyshake skippen in de ochtend.. of minderen in melk!

of je moet Aminogen pillen kopen, help je lichaam eiwitten sneller op te nemen en te verteren.
Ik gebruik het zelf ook wanneer ik een hoog eiwit inname heb, je scheten zullen verdwijnen als verdampte parfum in de zon :P

Door de carbs!? Denk eerder eiwitten toch.. Alhoewel 3 gram per lichaamsgewicht nog wel meevalt! Misschien toch mn wheyshake skippen in de ochtend.. of minderen in melk!

Lees dat artikel van me nog een keer. Komt idd hoogstwaarschijnlijk door de toename van complexe, onverteerbare carbs in je dieet:scheet:

eerste 2/3 weken dat ik weer aan de whey ben heb ik er veel last van...daarna bijna niet meer...is ook 'n kwestie van wennen...

ik heb het vooral door melk gooi ik dat eruit dat heb ik er bijna geen last meer van

Ik heb sinds gisteren ook erg veel last van winderigheid.

Nu komt dit en dat weet ik haast wel zeker door me power pindakaas (pindakaas met ei-eiwit en lijnzaad) ben nu volledig er mee gestopt alleen duurt het nog wel 48uur voor dat het volledig uit me lichaam verdwijnt.

Wat ik wil zeggen is dat het dus voornamelijk kan komen door te veel VET en EI-WIT supplementen.

P.s als ik jou was zou ik eens kijken hoe veel fibers je binnen krijgt, te veel kan ook voor winderigheid zorgen, te weinig kan een verstopping veroorzaken.

Ik eet zo'n 350/375gr eiwit per dag, 250gr vet, 50gr carbs uit groente/blauwe bessen en moet alleen scheten laten als ik 1x in de week een carb-load toepas.

IK had er in het begin erg veel last van,
de laatste tijd is het meer boeren. :cool:
Het is een nadeel waar je maar mee moet leven.

• Topic Starter Topic Starter
Het kan inderdaag wel komen door de vezels, Ik weeg 60 kilo en eet aan vezels:

100 Gram Brinta
8 Volkorenbrood
50 Gram Muesli (zonder suikers)
50 Gram Noten
250 Gram Groente
30 gram Pindakaas

IS DIT TE VEEL?

nee niet teveel

probleem komt erg bekend voor :P t probleem is dat ze soms zo erg stinken dat je er zelf voor moeten vluchten :(

Het kan inderdaag wel komen door de vezels, Ik weeg 60 kilo en eet aan vezels:

100 Gram Brinta
8 Volkorenbrood
50 Gram Muesli (zonder suikers)
50 Gram Noten
250 Gram Groente
30 gram Pindakaas

IS DIT TE VEEL?

Teveel? Nee hoor, maar als je ze drastisch verhoogd hebt op korte termijn gaat je lichaan niet genoeg enzymen ter beschikking hebben om de carbs af te breken.
De bacteriën in je darmen gaan zich tegoed doen aan de niet verteerde carbs, waardoor er een soort gistingsproces ontstaat, met de toffe geurtjes tot gevolg :D

Net zoals Mike eet ik slechts 1x / week carbs (op men refeed day) en heb ik ook slechts 1x / week last van winderigheid.

Bah spanksta, wist niet dat jij zo vies was. :D

Het is vooral beschamend in de gym.
Ff druk zetten op die dumbbells omhoog te krijgen en hopsa scheetje erbij

Bah

Vertel eens spank, ben je nu tijdens de feestdagen extra veel aan het ruften? :P

Het is vooral beschamend in de gym.
Ff druk zetten op die dumbbells omhoog te krijgen en hopsa scheetje erbij

Bah

Ik vind dat altijd wel handig. Vooral als er een paar irritante mensen in de buurt staan die gezellig een kwartiertje gaan staan te praten. Dan laat ik een concert aan extra harde vliegen:D

Terug
Naar boven